مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400

مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان دکتری که دانشگاه قم یکی از انتخاب های آنان بوده و تراز بالاتر از حدنصاب این دانشگاه را به دست آورده اند ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته به مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400 دعوت شده و می بایست اطلاعات زمان و مکان برگزاری برگزاری مصاحبه ، مدارک مورد نیاز و ... اعلام شده توسط این دانشگاه را مطالعه نمایند .





سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته داوطلبان را در دهه دوم شهریور ماه اعلام کرده و کلیه داوطلبانی که دانشگاه قم را در فرم انتخاب رشته دکتری خود آورده اند و براساس کارنامه ، نمره آن ها بالاتر از حدنصاب دانشگاه قم شده باشد می توانند در مصاحبه دکتری این دانشگاه شرکت کنند .

بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، دانشگاه قم اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 را منتشر خواهد کرد . در این اطلاعیه اطلاعات مهمی مانند : زمان دعوت به مصاحبه ، جزئیات نحوه ارزیابی تخصصی شامل مصاحبه حضوری و آزمون کتبی ( درصورت اعلام ) ، مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دانشگاه قم ، محل برگزاری مصاحبه ، جزئیات ملاک امتیاز دهی بر اساس سوابق آموزشی و پژوهشی و همچنین آزمون های زبان مورد قبول این دانشگاه اطلاع رسانی می شود .

از آنجا که اطلاع دقیق از زمان و چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400 به داوطلبان کمک می کند خود را به بهترین نحو برای این رویداد مهم آماده نمایند ، در ادامه جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400 شرح داده شده است .



اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400
با توجه به برگزاری مصاحبه دکتری به صورت مجازی در دانشگاه قم، کلیه داوطلبان لازم است فرم شماره یک همراه با مدارک ذیل را (به صورت یک فایل فشرده) به ایمیل اعلام شده توسط دانشکده مربوطه ارسال و در اولین زمان امکان حضور در دانشگاه اصل مدارک را ارائه نمایند.



مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400


1- فرم شماره یک تکمیل شده مصاحبه دکتری دانشگام قم

2- مدارک شناسایی (کپی صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی) معتبر برای احراز هویت.

3- ارسال تصویر دانشنامه یا گواهی موقت مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد همراه با ریز نمرات واحدهای گذرانده الزامی است.

تبصره: دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد که فاقد مدرک تحصیلی هستند لازم است تأییدیه دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 1400/6/31 که حاوی معدل واحدهای گذرانده تا زمان ثبت نام در آزمون باشد، را ارسال نمایند.

4- ارسال فایل پایان نامه کارشناسی ارشد. (ویژه دانش آموختگان)

تبصره: این مورد شامل دانش آموختگان شیوه آموزش محور نمی‌باشد.

5- تصویر مدرک معتبر دال بر سهمیه مربیان، جانبازی، آزاده، ایثارگری و بستگان درجه اول شهدای عالی مقام

تبصره 1: ارسال مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد برای آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مذکور جزو واجدین شرایط قرار گرفته اند، الزامی است.

تبصره 2: ارسال مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه مربیان باشد برای آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مذکور جزو واجدین شرایط قرار گرفته‌اند الزامی است. (ارسال آخرین حکم کارگزینی تأیید شده از محل خدمت)

6- فعالیت‌های پژوهشی شامل: کتاب، مقاله چاپ شده یا اصل گواهی پذیرش همراه با مقاله، و غیره

7- گواهی مجوز معتبر احراز رتبه نخبه بودن.

8- ارسال مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نمایند الزامی است.

تبصره: برای دانشجویان سال آخر که از معافیت تحصیلی استفاده می‌نمایند داشتن گواهی اشتغال به تحصیل با ذکر شماره معافیت تحصیلی کافی است.

9- ارسال تصویرگواهی آزمون‌های ملی و بین المللی زبان انگلیسی. (اختیاری)

10- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری 1400

11- توصیه نامه علمی. (2 استاد)

12- واریز مبلغ 1/600/000 ریال (معادل یکصد و شصت هزار تومان) جهت انجام مصاحبه داوطلبان دوره دکتری سال 1400 به حساب دانشگاه قم و ارسال تصویر فیش واریزی به همراه مدارک.

بدیهی است از داوطلبانی که مدارک آنان زمان ارسال ناقص باشد، مصاحبه علمی به عمل نخواهد آمد.

تذکر: داوطلبان باید حداکثر تا 5 روز قبل از برگزاری مصاحبه طبق تاریخ‌های اعلام شده، مدارک خود را به پست الکترونیکی دانشکده ارسال و تاییدیه آن را دریافت نمایند.

منبع : سایت دانشگاه قم



برای مطالعه متن کامل اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400 کلیک کنید .



بیشتر بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری










مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400
داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دانشگاه قم را دارند ، می بایست حتما فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری را در سایت سازمان سنجش در تاریخ تعیین شده تکمیل نمایند . از آنجا که در سال 1400 برگزاری مصاحبه دکتری به شیوه مجازی در دستور کار قرار گرفته است ، به داوطلبان توصیه می شود که هنگام آماده شدن برای مصاحبه و فراهم کردن مدارک لازم برای مصاحبه دکتری ، نکات ویژه شیوه برگزاری مصاحبه مجازی را در نظر داشته باشند .

 علاوه بر این داوطلبانی در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرده اند نیز می توانند خود را به طور جداگانه برای  مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کرده و شانس خود را برای قبولی در مقطع دکتری این دانشگاه امتحان نمایند . در صورت داشتن سوال در هر یک از این مراحل می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید . همچنین آخرین اخبار پیرامون رویدادهای آزمون دکتری از کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .



با توجه به اينكه در برنامه زمانی مرحله مصاحبه توسط برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امكان تغيير وجود دارد ، به كليه داوطلبان توصيه مي‌گردد حتما قبل از فرا رسیدن زمان مصاحبه ، به سايت اطلاع‌رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه نمايند .



در ادامه بخوانید: همه چیز درباره مصاحبه مجازی دکتری سراسری












سوالات متداول


1-  مصاحبه دکتری دانشگاه قم چه زمانی برگزار می شود ؟
 پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری توسط سازمان سنجش ، دانشگاه قم طی اطلاعیه ای برنامه زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری را اعلام می کند که جزئیات آن در متن مقاله موجود است .




2-  داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه قم چه مدارکی را باید ارائه دهند ؟
 دانشگاه قم در اطلاعیه خود مدارک لازم برای مصاحبه دکتری را اعلام کرده که فهرست کامل آن در متن مقاله ذکر شده است .




3-  هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه قم چه مقدار است ؟
 داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه قم را دارند باید مبلغ معینی را واریز نمایند که مقدار دقیق آن در این مطلب اطلاع رسانی شده است .

منبع : مصاحبه دکتری دانشگاه قم 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xRy3
نظرتان را بنویسید