ارورهای پکیج سونیه دوال

ارورهای پکیج سونیه دوال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارورهای پکیج سونیه دوال ( Saunier Duval water heater error ) پکیج های سونیه دوال با کیفیت بالا و رعایت استاندارهای روز اروپا در سال 1907 تاسیس شد . پکیج های سونیه دوال در شرکت توسط سونیه دوال و CIE توسط چارلز سونیه و موریس دوال تولید و به بسیاری از کشورهای صادر شده است. در کشور ما نیز این پکیج مورد استقبال بسیاری از مردمان عزیزمان قرار گرفت .اگر شما هم از پکیج سونیه دوال در منزل خود استفاده میکنید ، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.ما در این مقاله لیست کاملی از کدهای خطا پکیج سونیه دوال را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تا در صورت بروز مشکل با استفاده از این لیست پکیج خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.

تعمیر پکیج سونیه دوال :

ایجاد ارور و نمایش کدهای خطا در پکیج سونیه دوال به منزله بروز یک مشکل در سیستم گرمایشی شماست ، اگر شما با مطالعه این مقاله نتوانستید پکیج خود را عیب یابی و تعمیر کنید ، تعمیر پکیج سونیه دوال خود را به کارشناسان تهران سرویس آنلاین بسپارید.

شرکت ما با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات پکیج سونیه دوال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر پایتخت میباشد.

کد خطا پکیج سونیه دوال:

شرکت سونیه دوال یکی از برندهای معتبر است ،که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی نیز به خوبی عملکرده است .این شرکت برای کمک به عیب یابی پکیج های خود اقدام به تعبیه سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های خود کرده است.کدهای خطا به روش های مختلف در دستگاه های متفاوت نمایش داده می شوند. در دستگاه های قدیمی این کار با روشن کردن نور پس زمینه یا بوق انجام می شد. اما در سیستم های گرمایشی نسل جدید که اغلب مجهز به نمایشگر هستند،کدهای خطا به صورت حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایشگر نمایان میشود.یکی از مزایای این کدها نسبت به سایر روش ها امکان انتقال اطلاعات بیشتر در مورد خطای مرتبط با نوع مشکل یا دامنه وقوع آن است.

 

لیست ارورهای پکیج سونیه دوال :

کد خطاشرح خطاF4 – F1 اشکال در روشن شدن : قطع گاز – عدم احساس شعله – عدم احساس جرقهF2اشکال در تخلیه دود

عدم وجود هوای کافی – عددم رعایت شرایط دودکش – انسداد دودکش یا هواکش

اشکار در سنسور دود و یا پرشر سوییچ دود و یا سیم های آن

اشکال در ونتوری دود یا شیلنگ های آن – اشکال در فن – خرابی برد (پس از ۲۰ دقیقه مجددا راه اندازی می شود)F3 کمبود هوا : این کد پس از ۳ بار اقدام به راه اندازی ظاهر می شودF5افزایش بیش از حد دما و فعال شدن کلید حرارتی : اشکال در کلید حرارتی یا سیم های آن – خطا در NTC گرمایشF6خطا در اندازه گیری دما NTC2F7خطا در سنسور آبگرم مصرفی : خرابی یا اتصال کوتاه در سنسورF8افزایش حرارت منبع ذخیره آب NTC3F9اخطار سنسور فشار آب : سیم های سنسور قطع یا اتصال کوتاه شده استF10اخطار سنسور دمای آب برگشت شوفاژF11خطا در برقراری ارتباط برد با صفحه نمایش : کابل بین برد و صفحه نمایشF12خطا در ولتاژ خروجی : مسیر سیم کشی برد های جانبی خراب استF13اخطار برد اصلی:

فرکانس نامناسب شبکه – خطا در کنترل شیر گاز – خطا در بستن شیر گاز

خطا در حافظه برد – خطا در برد اصلی – افزایش غیر طبیعی دمای برد

خطا در تشخیص شعله توسط بردF14افزایش دما بیش از ۹۵ درجهF15خرابی مدولاتور شیر گازF16 عدم وجود شعله:

عدم تشکیل شعله – قطع گاز – کوتاه بودن شعله و عدم تماس آن با حسگر

خرابی سیستم حسگر – عدم وجود جرقه – اشکال در شیر گازF17نوسان برق (افت ولتاژ به کمتر از ۱۷۰ ولت)F18خرابی صفحه نمایشF19هیچ پیامی ارسال نمیکند NTC2 : از لوله جدا شده یا خراب است NTC2F20عدم هماهنگی صفحه نمایش با برد کنترلF21افت شار مدار گرمایش کمتر از ۰.۵ بارF22 افزایش بیش از حد فشار مدار گرمایش (بیش از ۲.۷ بار) – چشمک زن LED افت فشار مدار گرمایش کمتر از ۰.۵ بارF23اشکال در گردش آب : خرابی پمپ – انسداد در مدار گرمایشF25اشکال در سنسور H-MODF26اختلاف دما بین مدار رفت و برگشت بیش از حد است : عدم گردش آبF28اختلاف دمای ثابت بین رفت و برگشت گرمایش : اشکال در سنسور های دماF43خطای مربوط به سنسور خارجی دودکش : قطع یا اتصال کوتاهF44خطای مربوط به سنسور داخلی دودکش : قطع یا اتصال کوتاهچشمک زدن چراغ LED در پکیج سونیه دوال :

یکی دیگر از اخطارهای پکیج سونیه دوال چشمک زدن چراغ ال ای دی است که دلیل آن نیز افت فشار در مدار گرمایشی می‌باشد.

رفع ارورهای پکیج سونیه دوال در منزل :

در صورت بروز ارور در پکیج سونیه دوال خود ابتدا یک بار پکیج را ریست کرده و یا از برق جدا کنید. به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید.مجدد پکیج را به برق وصل کنید در صورت مشاهده ارور باید با کارشناس پکیج سونیه دوال تماس حاصل نمایید.

جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج سونیه دوال :

برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج سونیه دوال خود کافیست هر ۶ ماه یکبار نسبت به سرویس پکیج خود اقدام نمایید ، سرویس پکیج هر ۶ ماه یکبار باید توسط سرویسکار مجرب انجام گیرد.غالبا مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری به علت تجمع روسوبات داخل پکیج است ، که با اسید شویی و رسوب زدایی پکیج قابل حل است.

هزینه رفع ارور پکیج سونیه دوال:

هزینه رفع ارور پکیج سونیه دوال با توجه به نوع ایراد ایجاد شده در آن مشخص میشود ، و نمیتوان برای رفع تمامی این ارورها یک هزینه ثابت در نظر گرفت.شما میتوانید با تماس با کارشناسان تهران سرویس آنلاین از قیمت حدودی تعمیرات خود آگاه شوید.نکته قابل تامل دیگر این است ، که این ارورها تنها علت ایجاد شدن ارور را بیان میکنند و باید برای رفع دقیق ارور ایجاد شده دستگاه توسط کارشناسان پکیج بررسی شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z25q
نظرتان را بنویسید