فروشگاه شیائومی ایران

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آرش زمانی
شیائومی (Xiaomi) برندی نوظهور در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی است، این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و با تولید محصولات باکیفیت و متنوع، به سرعت سهمی از بازار را از آن خود کرد. از جمله محصولات متنوع شیائومی میتوان به گوشیهای موبایل و لوازم جانبی اشاره کرد. کیفیت و قیمت رقابتی این محصولات در حدی بوده که شیائومی در سال ۲۰۱۶ بعد از اپل و سامسونگ موفق به کسب مقام سوم در تولید و فروش گوشی های هوشمند در سطح جهان شد.

با اینکه شیائومی در سال های اولیه با موبایل و تلویزیون خود در سطح جهانی بسیار خوشنام شد ولی در سال های اخیر به دلیل خلاقیت های بسیار خوب برای تولید محصولات گجتی و هوشمند کاربردی الکترونیکی و همچنین رویکرد وسایل هوشمند در سبک زندگی خانگی طیف گسترده تری از مردم را جذب خود کرده است . اگر شما با خرید و استفاده از یک گوشی هوشمند شیائومی طرفدار این برند محبوب شده اید حالا با تنوعی از محصولات کاربردی آن روبرو هستید و در هر زمینه ای برای شما کالای مناسب و خلاقانه دارد .


فروشگاه شیائومی ایران ( شیائومی شاپ ) با هدف عرضه مستقیم محصولات شیائومی به دست مصرف کنندگان راه اندازی شده است . ما با خرید مستقیم و بدون واسطه و تمرکز بر اینکه بدون واسطه بتوانیم محصولات را به مصرف کنندگان برسانیم توانسته ایم بهترین قیمت عرضه محصولات را در ایران داشته باشیم . از قیمت های بسیار مناسب ما تعجب نکنید زیرا ما سیاست فروش برند شیائومی را در ایران دنبال می کنیم و به نظر ما همه مردم ایران این حق را دارند که قیمت های مناسب برند شیائومی را در ایران در اختیار داشته باشند و بتوانند خرید کنند .

ما اعتقاد داریم طرفداران ایرانی این برند محبوب تنها به موبایل و تلویزیون ختم نمی شوند و سایر کالاهای شیائومی باید در دسترس خرید در ایران باشند و به همین دلیل سعی می کنیم تمامی محصولات را در سبد کالایی قرار دهیم . اگر در مواردی با اتمام موجودی برخی کالاها در فروشگاه روبرو می شوید پیشاپیش از شما عذرخواهی می کنیم و اطمینان خاطر داشته باشید که ما در تلاش هستیم که هیچوقت کالای ناموجود در فروشگاه وجود نداشته باشد.

فروشگاه شیائومی ایران این افتخار را دارد که به عنوان مکانی مطمئن برای خرید اینترنتی هوشمندانه انواع کالاهای اورجینال شیائومی، با مناسبترین قیمتها، در خدمت هموطنان گرامی باشد و برای عرضه خدمات بهتر همیشه منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما هستیم.


تلفن تماس فروشگاه :
021-33518383
021-33544910-2

contact@xiaomishop.ir

آدرس: تهران بزرگ، بهارستان، چهار راه سرچشمه، کوچه قوام الحضور، پلاک 6، واحد 6
مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی

ساعت پاسخ گویی از شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0Rgy
نظرتان را بنویسید