تصاویر و عکسهای بازیگران و هنرمندان در شبکه‌ های اجتماعی 29 اردیبهشت 97

تصاویر و عکسهای بازیگران و هنرمندان در شبکه‌ های اجتماعی 29 اردیبهشت 97
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سحر نظری
تصاویر و عکسهای بازیگران و هنرمندان در شبکه‌ های اجتماعی 29 اردیبهشت 97 – شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام بستری برای به اشتراک گذاری نوشته‌ها، تصاویر و ویدیوهای شخصی با افراد مختلف نظیر دوستان، آشنایان یا سایر افراد می‌باشد. اما مفهوم شبکه‌های اجتماعی مفهوم جدید و تازه‌ای نیست و از ایام قدیم این مفهوم به شکل‌های مختلف و غیر دیجیتال در بین افراد رایج بوده است هرچند شاید از نام شبکه‌ی اجتماعی برای این مفهوم استفاده نمی‌کردند.

شکل جدید شبکه‌های اجتماعی که با پیشرفت دیجیتال و رسانه‌های دیجیتال رواج یافت و با گسترش بستری به نام اینترنت در کل دنیا و استفاده از فضایی که صرفا دیجیتالی بوده و به شکل وبسایت یا اپلیکیشن‌های موبایل، در این بستر نام شبکه‌های اجتماعی شکل ملموس تری به خود گرفت به طوری که تقریبا اکثر افراد دنیا در تمام سنین حتی یک کودک 7-8 ساله از این بستر بهره می‌برند.

اما در این میان شبکه‌های اجتماعی که با هدف نزدیک‌تر کردن فرهنگ‌ها و انسان‌ها و حذف فاکتور فاصله از روابط شکل گرفت در بین هنرمندان و بازیگران و چهره‌های معروف از اقبال خوبی برخورد بوده و تقریبا تمام این افراد برای خود صفحات شخصی در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام که نسبت به سایر شبکات اجتماعی دارای حالت عمومی تر هستند، دارند. این افراد روزانه و به صورت مرتب نوشته‌ها و تصاویری برای برقراری ارتباط با طرفداران و هواداران خود به اشتراک می‌گذارند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/91Yz
نظرتان را بنویسید