راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی چه برای دانشگاه های سراسری و چه برای دانشگاه آزاد جزو مقوله هایی است که کمترین توجه در بین مشاوران به آن معطوف شده است. در این مقاله قصد داریم تا حد زیادی انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را برایتان توضیح دهیم .


از آنجایی که کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد برای کسانی است که در کنکور سراسری ثبت نام و شرکت کرده اند . همانند مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد که بعضی از رشته محل ها با آزمون و بعضی بدون کنکور هستند کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد در بیشتر رشته محل ها بدون کنکور و در برخی رشته محل های خاص با کنکور است که از این میان می توان به رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اشاره کرد . در این مقاله قصد داریم دفترچه ، لینک و راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 ارائه دهیم .


زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99
بزرگ ترین ابهام در کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد همین زمان انتخاب رشته است . از آنجایی که زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه های دولتی اردیبهشت ماه و پیش از برگزاری آزمون است بسیاری گمان می کنند زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد هم خرداد ماه بوده در صورتیکه اینطور نیست و زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بصورت مجزا از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود .

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی) دانشگاه آزاد در طی سال های اخیر معمولا در بازه زمانی های متفاوتی انجام شده است . اما طبق سال اخیر پیش بینی می شود که انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در شهریور ماه انجام شود .



به محض اعلام تاریخ دقیق انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 این مقاله بروزرسانی خواهد شد



هم چنین داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد ، می توانند علاوه بر رشته های با آزمون ، در پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز شرکت کنند .


لیست رشته های انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99
در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد در کنکور سراسری سال های گذشته ، بیشتر از همه رشته محل ها رشته های گروه پزشکی به چشم می خورد البته در انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد رشته های غیر پزشکی اعم از رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی هم دیده می شد اما تعداد این رشته محل ها بسیار محدود بود . از سال 97 در لیست رشته محل های کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد فقط رشته های گروه علوم پزشکی ارائه شده . در ادامه می توانید لیست رشته های و دانشگاه های معرفی شده در انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 را ببینید .



1 ) اتاق عمل : واحد علوم پزشکی آزاد تهران

2 ) بهداشت عمومی : واحد ساری ، علوم پزشکی آزاد تهران ، فیروز آباد ، مسجد سلیمان

3 ) علوم آزمایشگاهی : واحد اراک ، بابل ، بروجرد ، تبریز ، چالوس ، شاهرود ، مرند ، علوم پزشکی آزاد تهران

4 ) مامایی : واحد ارسنجان ، اهواز ، بروجرد ، دزفول ، سنندج ، ورامین

5 ) هوشبری : واحد شاهرود ، علوم پزشکی آزاد تهران



شرایط و نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99
از آن جایی که در این مقاله در مورد رشته محل های با کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد صحبت می کنیم بنابراین ثبت نام در انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 تنها برای کسانی ممکن است که در کنکور سراسری 99 کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده و در جلسه کنکور شرکت داشته اند . بنابراین کلیه افرادی که در کنکور سراسری کاردانی به کارشناسی شرکت کرده اند می توانند با استناد به نمره کل نهایی ( تراز ) که کسب کرده اند و در کارنامه منتشر شده توسط سازمان سنجش موجود است در انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 شرکت کنند .



قبل از ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است لیست رشته های ارائه شده را به دقت بررسی نمایید . در صورتی که رشته محل مورد نظر خود را در لیست ارائه شده یافتید نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید . در گام اول باید کارت اعتباری کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد 99 را خریداری نمایید . داوطلبان با پرداخت مبلغی حدودا 46000 ( هزینه سال گذشته ) تومان به صورت اینترنتی می توانند کارت اعتباری که حاوی شناسه و رمز است دریافت کنند . 

 توجه داشته باشید که راهنمای تصویری ارائه شده و مبالغ ذکر شده مربوط به سال 97 می باشد و به محض اعلام جزئیات انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روزسانی خواهد شد .



1 - داوطلبان پس از ورود به سایت azmoon.iau.ac.ir باید گزینه " انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته های علوم پزشکی سال 1399 " را انتخاب کنند .





2 - پس از انتخاب این گزینه صفحه ای باز می شود که با ورود شناسه و رمز که با خرید کارت اعتباری دریافت نموده اید وارد صفحه انتخاب رشته می شوید .





مدتی پس از اتمام انتخاب رشته دانشگاه آزاد نتایج از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود .


سوالات متداول

1- انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی انجام می شود ؟
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی این دانشگاه پس از برگزاری آزمون انجام می شود که پس از اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی آزاد به چه طریقی انجام می شود ؟
انتخاب رشته این دانشگاه بصورت اینترنتی انجام می شود که نحوه آن در مقاله توضیح داده شده است .

3- انتخاب کدام رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد با آزمون انجام می شود ؟
معمولا رشته های پیراپزشکی ارائه شده بصورت با آزمون دانشجو می پذیرند که رشته های ارائه شده در این مقاله توضیح داده شده اند .

منبع : راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9MXJ
نظرتان را بنویسید