منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400

منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400
مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی از جمله مدارسی است که به دلیل سطح تحصیلات بالای معلمان و همچنین نحوه تدریس آنان ، داوطلبان و همچنین دانش آموزان زیادی را راغب و علاقه مند به ادامه تحصیل در آن می نماید. به همین دلیل اطلاع دقیق از منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 و همچنین موارد درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 می تواند به نوبه خود در موفقیت شما بسیار تعیین کننده باشد. بنابراین در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم.
منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 نسبت به سال های مختلف می تواند متفاوت باشد. با توجه به تغییرات ایجاد شده در رابطه با نحوه ثبت نام و همچنین گزینش متقاضیان برای قبولی در این مدارس چنانچه آزمونی برگزار شود حتما باید ابتدا به مطالعه دقیق منابع بپردازید و پس از آن از تمامی مواردی درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 آگاه شده و تمامی آنها را به ثبت برسانید.

سوالات آزمون نمونه دولتی تیزهوشان از چه منابعی تهیه می شود؟
آیا با مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 تسلط کافی بر تمامی مطالب آموزشی خواهیم یافت؟
منابع آزمون استخدامی نهم به دهم نمونه دولتی شامل چه کتبی می باشد؟
آیا مطالعه کتب درسی به تنهایی می تواند برای قبولی در آزمون کاففی باشد؟

جهت اطلاع دقیق از کلیه منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 و مواردی درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


معرفی منابع آزمون نمونه دولتی ششم

همانطور که می دانید مدارس نمونه دولتی در سال های گذشته در دو مقطع تحصیلی دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم اقدام به ثبت نام داوطلبان و دانش آموزان می نموند. آنچه امروزه با عنوان ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 98 مطرح می شود بسیار تغییر شکل یافته نسبت به سال های گذشته می باشد و به همین دلیل قبولی در این مدارس به نحو دیگری صورت می پذیرد.
به عنوان مثال یکی از مواردی که در زمان ثبت نام نمونه دولتی 98-99 می توان به آن توجه نمود این است که شما دیگر نیازی به مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 برای پایه ششم به هفتم نخواهید داشت و به همین دلیل پس از ثبت نام در مدارس هیئت امنایی در صورت دار بودن شرایط موجود و همچنین قبولی در گزینش مورد نظر، خواهید توانست موفقیت لازم را در این زمینه به دست آورید و در مدارس مورد نظر ادامه تحصیل دهید.
برای قبولی در مدارس هیئت امنایی در پایه ششم به هفتم نیازی به مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 نخواهد داشت. بلکه در ابتدا لازم است از مدارس نزدیک به محل سکونت خود آگاه شوید و پس از آن از نحوه گزینش این مدارس اطلاعات دقیقی را به دست آورید تا موفقیت خود را تضمین نمایید. به همین دلیل گزینش این مدارس در این مرحله مهم ترین مرحله شما خواهد بود.
با توجه به اینکه تنها آن دسته از داوطلبانی که در سنجش مدارس هیئت امنایی پذیرفته شوند می توانند نسبت به ادامه تحصیل در این مدارس اقدام نمایند، لذا می توانید در این رابطه با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.






منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 شامل منابع کتب درسی اصلی و همچنین منابع کمک آموزشی می باشد.






برای دانلود دفترچه تیزهوشان نهم به دهم 98-99 کلیک کنید.



بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تیزهوشان

بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تیزهوشان

چنانچه در ثبت نام مدارس تیزهوشان شرکت نموده اید ، و مایل به ادامه تحصیل در این مدارس می باشید، لازم است خود را برای آزمون این مدارس آماده نمایید و توجه داشته باشید که ثبت نام و همچنین دریافت اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98 – 99 به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت. اما چه مطالبی را باید برای این مدارس مطالعه نمود این مورد را در ادامه ذکر خواهیم نمود.
با توجه به اینکه بخشی از سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به سوالات هوش و استعداد می باشد، به همین دلیل تست ریون که یکی از تست های هوش می باشد و همچنین منابع و کتبی که در رابطه با استعداد تحضیلی وجود دارد نیز از جمله مواردی است که بسیار به داوطلبان در این زمینه توصیه می شود . که کتب مورد تائید ما استعداد تحصیلی مبتکران را می باشد.
چنانچه به مطالعه دقیق نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 98 – 99 بپردازید، می توانید به این موضوع دست یابید که بهترین کمک را برای پاسخگویی به این سوالات کتاب مهر و ماه و 100 تست تحلیل آن خواهد بود. لازم به ذکر است که منابع معرفی شده برای دانش آموزانی است که تمامی کتاب های درسی را به صورت دقیق مطالعه نموده باشند و همچنین در صورتی که در برخی از دروس دچار مشکل می باشند نیز می توانند با استفاده از کمک آموزشی های مورد نظر به راحتی رفع اشکال نمایند.


جهت اطلاع از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 کلیک کنید.



منبع ازمون نمونه دولتی نهم به دهم 99

برگزاری و نوع سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت تستی خواهد بود. به همین دلیل مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی نهم 98-99 به تنهایی نمی تواند موجب موفقیت شما شود بلکه در کنار آن لازم است به صورت دقیق از نحوه تست زنی و همچنین تست های مرتبط نیز اطلاع یابید و به مطالعه آن بپردازید. تعداد درس های در نظر گرفته شده بری آزمون نمونه دولتی حدودا 8 درس می باشد.

سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوالات ضرایب منابع طرح سوال مدت زمان پاسخ دهی
قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام های آسمانی) 8 2 سوالات از محتوای تمامی
کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی 96 – 97 و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی97 – 98 طراحی خواهد شد. 105 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 15 2
مطالعات اجتماعی (تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی) 15 1
علوم تجربی 17 2
ریاضیات 20 3
جمع کل 75 نمره کل استعداد تحصیلی : 465
آن دسته از دانش آموزانی که در درس ریاضی قوی نمی باشند، توصیه می نماییم که حتما به مطالعه کتاب ریاضیات اندیشمند بپردازند تا بتوانند علاوه بر مطالعه دقیق مطالب آموزشی از کلیه تست های مربوط به این درس نیز بهره مندی لازم را داشته باشند. همچنین درس علوم تجربی نیز یکی از بهترین کتب در این زمینه می تواند کتاب خیلی سبز باشد.


برای اطلاع دقیق از راه قبولی در آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.



موارد درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400
مواردی درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400

چنانچه قانون مصوب در رابطه با نحوه پذیرش و ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم تغییر یابد، لازم است از مواردی درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 آگاه شود تا بتوانید در آزمون مورد نطر موفقیت لازم را به دست آورید. همچنین یکی از نکاتی مهمی که در رابطه با مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ششم وجود دارد، نحوه مطالعه و همچنین تست زنی و زمان بندی مرور می باشد.
پس از اینکه منابع آزمون نمونه دولتی ششم را تهیه نمودید، از جدیدترین مواردی درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 اطلاع یابید. زیرا بسیاری از سال ها شاهد این موضوع بوده ایم که برخی از داوطلبان با وجود تلاش بسیار زیاد باز هم نتوانسته اند موفقیت لازم را به دست آورند زیرا از جدیدترین منابع آگاه نبوده اند و همین مسئله موجب شده است تا با ذهن طراحان آشنا نباشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در درابطه با جدیدترین مواردی درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 همچنین اطلاع از آخرین منابع آزمون نمونه دولتی ششم می توانید با مشاوران ایران تحصیل در اتباط باشید. علاوه بر اطلاع رسانی نحوه مطالعه و همچنین آموزش های لازم از جمله مواردی است که مشاورین ایران تحصیل در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزئیاتی از منابع آزمون نمونه دولتی 99 – 1400
ظرفیت پذیرش در مدارس هیئت امنایی چه تفاوتی با مدارس نمونه دولتی دارند؟
یکی از مهم ترین عواملی که موجب می شود تا ظرفیت هر یک از مدارس تعیین گردد، تعداد این مدارس می باشد. به عنوان مثال چنانچه شهر یا شهرستان شما تنها از یک مدرسه برخوردار باشد، لذا تعداد این پذیرش و شانس قبولی شما بسیار کمتر از سایر دانشگاه های دیگر خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه تعداد کلاس ها و امکانات آموزشی هر یک از مدارس متفاوت می باشد، به همین دلیل این تعداد می تواند نقش مهمی در قبولی شما داشته باشد.
آیا برای پذیرش داوطلبان تکمیل ظرفیت قرار داده خواهد شد؟
در رابطه با تکمیل ظرفیت برای هر مدرسه ای این موضوع به صلاحدید مدارس بستگی خواهد داشت. به همین دلیل در صورت نیاز حتما این مورد به صورت اطلاعیه منتشر خواهد شد و می توانند برای قبولی در این مدارس مجددا ثبت نام نمایند. و در صوت دریافت تائیدیه و همچنین قبولی در گزینش مورد نظر نسبت به ادامه تحصیل اقدام نمایند. شرایط ادامه تحصیل در هر یک از این مدارس می تواند متفاوت از سایر مدارس باشد.
مهلت قرار داده شده برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی تا چه زمانی است؟
مدارک لازم برای ثبت نام مدارس هیئت امنایی چیست؟
آیا ثبت نام در مدارس هئیت امنایی نیز به صورت الکترونیک می باشد؟
امکانات مدارس هیئت امنایی چه تفاوتی با سایر مدارس دارد؟
تعداد ظرفیت تعیین شده برای این مدارس چند نفر می باشد؟

برای کسب اطلاع دقیق از منابع آزمون نمونه دولتی ششم 99 – 1400 و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با متخصیین ایران تحصیل به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.


مطالب مرتبط
مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی
تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
نمونه سوالات نمونه دولتی 98-99
سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم 98-99
زمان ثبت نام تیزهوشان دهم
منابع آزمون نمونه دولتی ششم
مواردی درسی آزمون نمونه دولتی 99 – 1400
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با منابع ازمون نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ایمن زمینه ارائه دهیم. لذا داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدار نمونه دولتی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : منابع آزمون نمونه دولتی ششم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BJRY
نظرتان را بنویسید