مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل >

با انتشار نتایج نهایی کنکور و مشخص شدن نتایج انتخاب رشته متقاضیان ورود به دانشگاه های کشور متقاضیان پذیرفته وارد دانشگاه های مربوطه می شوند و آن دسته از داوطلبانی که انتخاب رشته موفقی نداشته اند و یا در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده اند می توانند به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند و در رشته محل هایی که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر شده اعلام درخواست ثبت نام نمایند.
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از جمله مواردی است که این دسته از داوطلبان همواره نگران داشتن این مدارک هستند تا ثبت نام خود را قطعی نمایند ، مدارکی که شما متقاضیان گرامی جهت تکمیل روند پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیاز دارید در دفترچه پذیرش نیز ذکر شده که ما نیز در این اطلاعیه به بررسی مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می پردازیم.
شایان ذکر است متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع دقیق از مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین اطلاع از شرایط پذیرش – شهریه رشته های بدون کنکور و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سراسر کشور با تلفن ثابت با شماره های مرکز مشاوره دانشگاه آزاد 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تهران) تماس بگیرند.

اعلام مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی99 از طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اعلام شد.
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف و برای جنسیت های مرد و زن متفاوت است . برای سهولت در امر ثبت نام دانشگاه آزاد در سال حتما مدارکی را که در این اطلاعیه اعلام می شود را قبل از ورود به سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آماده کنید.
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای هر یک از مقاطع تحصیلی متفاوت است و باید به صورت تک به تک آنها را بررسی کرد .هر ساله بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ، متقاضیان برای ورود به دانشگاه آزاد سوال های متعددی را از مشاوران دانشگاه آزاد می پرسند یکی از این سوالهای رایج مدارکی است که متقاضیان می بایست در سامانه azmoon.org آپلود کنند و همچنین موارد لازم هنگام اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سامانه azmoon.net و یا مدارکی که می بایست به صورتی مراجعه حضوری تحویل قسمت آموزش دانشگاه کنند است.
مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
همان طور که اشاره شد داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید مدارک و اطلاعاتی اعم از مدارک و اطلاعات فردی - شناسنامه ای ، سوابق تحصیلی و محل سکونت خود را چه برای ثبت نام ورودی مهر و چه برای ثبت نام ورودی بهمن ماه آماده نمایند . مدارک بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 به شرح زیر است :

اطلاعات فردی شامل :
1 - نام و نام خانوادگی
2 - کد ملی
3 - تلفن همراه
4 - ملیت
5 - کد رهگیری مختص اتباع غیر ایرانی
6 -عکس 3 * 4

اطلاعات شناسنامه ای شامل :
1 - شماره شناسنامه
2 -سری و سریال شناسنامه
3 - تاریخ تولد
4 - محل تولد
5 - کارت ملی

اطلاعات مربوط به محل سکونت :
1 - آدرس
2 - شماره تلفن ثابت منزل
3 - کد پستی





مشاوره مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

شایان ذکر است که برای تکمیل فرم ثبت نام باید هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و در قبال پرداخت هزینه ثبت نام کارت اعتباری دریافت نمایید زیرا اطلاعات مندرج در کارت اعتباری از جمله رمز عبور و شناسه کاربری برای ورود به صفحه ثبت نام ضروری است .
همچنین توجه داشته باشید پس از تکمیل فرم ثبت نام ، کد رشته محل یا کد رشته محل های انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته وارد نموده و در صورتی که ثبت نام شما با موفقیت انجام شود سیستم به طور خودکار یک کد رهگیری در اختیارتان قرار می دهد . توصیه می شود که این کد را یادداشت نموده و تا زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 نزد خود نگه دارید .

Source: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jrLz
نظرتان را بنویسید