اعلام نتایج اولیه کنکور 99

اعلام نتایج اولیه کنکور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 و انتشار کارنامه اولیه این آزمون به منظور آگاهی داوطلبان از وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه و اطلاع از رتبه ، تراز اکتسابی می باشد . لذا داوطلبان پس از مشاهده نتایج اولیه کنکور 1400 می توانند در زمان مقرر شده نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند .




پس از برگزاری کنکور سراسری 1400 کلیه متقاضیانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند ، برای اطلاع از نتایج خود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، می توانند نتایج اولیه خود را مشاهده نمایند .

اعلام نتایج آزمون سراسری 1400 به صورت کارنامه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که این کارنامه حاوی اطلاعات فردی و جزئیات جواب آزمون می باشد . این اطلاعات به متقاضیان کمک خواهد کرد تا بر اساس آن انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند .

از سال گذشته انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در دوره های ( روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور ) و چهار رشته ( پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی ) دانشگاه آزاد توسط سایت سنجش به آدرس sanjesh.org و سایر رشته های دانشگاه آزاد از طریق سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.arg صورت می گیرد .

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 نوبت به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری می رسد که بر اساس آن محل قبولی فرد مشخص می گردد . کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در این مرحله می توانند نتیجه نهایی کنکور سراسری را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند .

با توجه به اهمیت اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 و تاثیر آن در سایر مراحل مانند انتخاب رشته ، در این مقاله به بررسی زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 1400 پرداخته شده است . با ما همراه باشید !





زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400
نتایج اولیه کنکور 1400 چه زمانی اعلام می شود ؟ یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که پس از برگزاری این آزمون ذهن داوطلبان کنکوری و والدینشان را به خود مشغول کرده است . این نتایج معمولا نیمه اول مرداد ماه از طریق سایت سنجش منتشر می شود اما سال گذشته با توجه به تعویق آزمون سراسری ، نتایج اولیه این آزمون در مهر ماه اعلام شد .

هنوز زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 به طور دقیق مشخص نشده است اما پیش بینی می کنیم امسال نیز طبق روال سال های گذشته داوطلبان بتوانند در نیمه اول مرداد ماه از نتایج اولیه خود مطلع گردند . لازم به ذکر است به محض انتشار کارنامه داوطلبان باید با توجه به وضعیت مجاز بودن خود و پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب کنند .

داوطلبان کنکور سراسری ، می توانند با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به اعلام نتایج کنکور 1400 مطلع گردند .





به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1400 ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری






نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400
داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 باید پس از ورود به سایت سازمان سنجش ، در قسمت راست صفحه ، روی گزینه " سراسری " کلیک کرده و سپس روی لینک " سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 " کلیک کنند .

در این مرحله با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نسبت به مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 اقدام نمایند . پس از فعال شدن لینک اعلام نتایج کنکور سراسری راهنمای تصویری اعلام نتایج در این بخش قرار خوهد گرفت و مقاله به روز رسانی می شود .

راهنمای تصویری نحوه مشاهده ​اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400
 داوطلبان به منظور مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 می بایست وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و بعد از ورود به بخش سراسری بر روی لینک کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری 1400 کلیک کنند .







 بعد از ورود به صفحه اعلام نتایج داوطلبان با یکی از روش های زیر می توانند کارنامه خود را دریافت کنند .









این تصاویر مربوط به سال گذشته است ، به محض اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 تمامی تصاویر بروز رسانی شده و لینک دسترسی به نتایج اولیه در این مقاله قرار داده خواهد شد .

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری










چنانچه پس از مطالعه این مقاله ، در دریافت نتایج اولیه آزمون سراسری 1400 دچار مشکل شدید یا سوال و ابهامی در این خصوص داشتید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .



 داوطلبانی که تمایل دارند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کرده و شانس خود را جهت قبولی در این دانشگاه نیز امتحان کنند ، برای داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی مطالعه مقاله زیر توصیه میگردد .

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد










سوالات متداول


1- نتایج اولیه کنکور به چه صورت منتشر می شود ؟
نتایج اولیه این آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض منتشر شدن نتایج در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود ؟
هنوز زمان دقیق انتشار نتایج اولیه اعلام نشده البته به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد .




3- برای دریافت نتایج اولیه آزمون سراسری به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
طبق راهنمای تصویری اعلام نتایج کنکور سراسری قرار داده شده در این مقاله داوطلبان با استفاده از یکی اطلاعات شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، کد رهگیری می توانند کارنامه خود را دریافت کنند .

منبع : اعلام نتایج اولیه کنکور99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J3lo
نظرتان را بنویسید