خدمات تاتو صورت

خدمات تاتو صورت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دکتر تاتو
خدمات تاتو صورت در چهار نقطه ی چشم، لب، ابرو و اسکالپ سر انجام می شود. این عمل یک نوع آرایش دائمی به حساب می آید. یکی از مهم ترین مزایای این عمل برای افراد، همیشگی بودن آن می باشد. این ویژگی باعث می شود افراد میزان کمتری از مواد آرایشی شیمیایی که در دراز مدت تاثیرات منفی بر پوست دارد را استفاده کنند.

. یکی از آرایش هایی که باعث جذابیت و زیبایی فرد می شود، آرایش دائمی ابرو می باشد. این کار به وسیله ی دستگاه مخصوصی انجام می شود که انواع آن هاشور، سایه و قاب ابرو می باشد.خدمات حرفه ای تاتو صورت در قسمت مربوط به لب شامل حجیم سازی آن می باشد. همچنین از این عمل برای از بین بردن خطوط اضافی صورت که برای افراد ناراحتی ایجاد می کند، استفاده می کنند. این عمل نوعی آرایش دائمی در صورت به حساب می آید که با بهره گیری از سوزن در درون پوست صورت می گیرد. این سوزن باید در لایه دوم پوست ایجاد شود تا جوهر و یا رنگ مورد نظر در پوست قرار بگیرد. این کار با توجه به نوع انجام آن دارای محدودیت سنی می باشد و آرایش آن بر روی پوست به صورت دائمی می باشد.

خدمات تاتو صورت در قسمت چشم شامل ایجاد خط چشم دائمی برای چشم افراد می باشد. با استفاده از این امکان، در قسمت پشت چشم خطوط نازک و یا پهن ایجاد می کنند. لازم به ذکر است که قبل از انجام این عملیات، چشم افراد آنالیز می شود و مدلی که بر اساس فرم و حالت آن باشد، ایجاد می کنند. یکی دیگر از آرایش های دائمی چشم و خدمات تاتو ، پر کردن نقاط بین مژه می باشد که زیبایی و جذابیت چشم ها را دوچندان می کند. یکی دیگر از آرایش های دائمی مربوط به صورت مربوط به اسکالپ سر می باشد که با آن مناطق خالی سر را پر می کنند و بدین وسیله نقاطی که رشد مو در آن ممکن نبوده و یا کم می باشد را پر می کنند.

مزایای مربوط به انجام تاتو صورت

یکی از مهم ترین مزایای تاتو صورت برای افراد، همیشگی بودن آن می باشد. این ویژگی باعث می شود افراد میزان کمتری از مواد آرایشی شیمیایی که در دراز مدت تاثیرات منفی بر پوست دارد را استفاده کنند. در واقع ایجاد آرایش دائمی در صورت، به نوعی از پیر شدن و آسیب دیدن پوست صورت جلوگیری می کند و با افزایش سن، شادابی و جوانی را برای پوست افراد به همراه خواهد داشت.

یکی دیگر از مهم ترین فواید خدمات حرفه ای تاتو صورت، فراهم آوردن جذابیت و زیبایی دوچندان برای افراد می باشد. تمامی افرادی که از آرایش دائمی در صورت خود استفاده می کنند، میزان زیبایی چهره ی آن ها در مقایسه با قبل، تغییر بسیار زیادی می کند.

یکی دیگر از فواید و مزایا استفاده از خدمات تاتو صورت، کم شدن آلرژی های پوستی می باشد. بسیاری از افراد به استفاده کردن از لوازم های آرایشی آلرژی پوستی دارند و بدنشان از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. انجام آرایش های دائمی صورت برای این دسته از افراد یک گزینه ی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. پس از انجام خدمات تاتو روی صورت فرد نباید در زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد و به مدت سه روز نباید صورت خود را شست و شو دهد. همچنین در صورت استفاده در قسمت های نزدیک چشم مانند چشم و ابرو، نباید به مدت چهار روز از لنز های طبی و رنگی استفاده شود.

آشنایی با بهترین تاتو روی صورت

تاتو در گذشته تنها بر روی بدن انجام می شده است اما اکنون این تخصص یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین خدمات تاتو می باشد. تاتو یا همان تتو رنگ هایی می باشند که به وسیله دستگاه های مخصوص به زیر پوست تزریق شده و طرح مورد نظر روی صورت فرد به وجود می آید. بیشتر خانم ها دوست دارند همیشه آراسته باشند اما زمان و مشغله های روزمره به آن ها اجازه این را نمی دهد که همیشه جلو آینه باشند و به ظاهر خود برسند. به همین سبب به خدمات حرفه ای تاتو روی می آورند و آن ها را روی صورت خود انجام می دهند تا به صورت دائمی و همیشگی آرایش داشته باشند.

هزینه خدمات تاتو صورت متناسب با مهارت فردی که این کار را انجام می دهد و همچنین کیفیت موارد استفاده شده تعیین می شود و حتما متغیر خواهد بود.

انواع خدمات تاتو صورت

خدمات تاتو صورت تهران شامل تاتو ابرو، خط چشم، خط لب می باشد. این نوع تاتو یکی دغدغه های مهم در بین خانم ها و بانوان ایرانی می باشد. به خدمات تاتو صورت، میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود. در اینجا شما را با این نوع خدمات تخصصی و حرفه ای آشنا می کنیم.

تاتو ابرو یکی از مهم ترین و رایج ترین تاتو حرفه ای صورت می باشد که بیشتر خانم ها این کار را انجام می دهند. تاتو ابرو خود شامل بخش های متنوعی می باشد و صورت های گوناگونی انجام می شود. این موارد شامل تاتو کامل ابرو، هاشور ابرو، سایه ابرو، قاب ابرو و … می شوند. هدف افراد و خانم ها از انجام این تاتو موارد زیر می باشد.

زمانی که ابرو ها کم مو و کم پشت باشند.

ابرو های افراد تناسبی با یک دیگر نداشته باشند.

برای زیبا تر نشان دادن صورت و باز شدن چهره.

برای اصلاح کردن ابرو ها و زیبا تر شدن رنگ آن ها.

تاتو خط چشم

یکی دیگر از موارد خدمات تاتو صورت،تاتو چشم می باشد. این تاتو آرایش دائمی برای چشم می باشد که به زیبایی صورت و چشم شما می افزاید. با استفاده از تاتو چشم می توان تراکم مژه ها را افزایش داد. همچنین می توان به خط چشم کشیدن و درست کردن افتادگی چشم کمک کند. چشم یکی از حساس ترین قسمت های صورت می باشد به همین سبب انجام تاتو خط چشم را به افراد با مهارت بسپارید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

تاتو خط لب

این تاتو برای تغییر دادن حالت های لب، تقویت رنگ لب، به وجود آوردن تناسب لب ها، افزایش دادن حجم لب ها، رفع تقص های مادر زادی در لب و …. انجام می شود. این تاتو جنبه آرایشی بالایی دارد و به زیبایی لب ها و چهره شما می افزاید. علاوه بر خط لب کشیدن با تاتو، می توان سایه هایی روی لب کشیده شود تا زیبایی آن دو چندان شود و دیگر نیازی به آرایش کردن لب وجود نداشته باشد و شما همیشه آرایش لب را داشته باشید. تاتو خط لب باعث می شود شما به راحتی و سادگی از رژ لب استفاده کنید زیرا حدود آن با تاتو مشخص شده است.

مراقبت های ضروری بعد از انجام خدمات تاتو صورت

بعد از انجام تاتو بر روی صورت باید توصیه های زیر را رعایت کنید تا بتوانید هم زیبایی آن را حفظ کنید و هم خطراتی برای شما به وجود نیاید.

از لوازم آرایشی در قسمت های تاتو کرده به هیچ عنوان استفاده نکنید.

در زمان انجام دادن تاتو خط چشم، از لنز های طبی و زیبایی استفاده نکنید. حداقل تا 4 روز از گذاشتن آن ها در چشم خود اجتناب کنید.

از ورزش های آبی دوری کنید. تا یک ماه نباید به استخر و موارد مشابه بروید. تا سه روز نیز از شست و شوی محل تاتو شده پرهیز کنید.

نور خوشید نباید تا چند روز اول به محل تاتو صورت برخورد کند.

از خوردن غذاهای تند تا یک هفته خود داری کنید.

محل تاتو تا چند روز اول و تا زمانی که زخم دارد حتما باید چرب بمانند.

اگر توصیه های بالا را به خوبی رعایت کنید خدمات تاتو بر روی صورت شما حتما بین دو تا سه سال ماندگار می باشد. البته علاوه بر انجام مراقبت های بالا عومل دیگری برای ماندگاری خدمات تاتو صورت وجود دارد. این موارد شامل عوامل زیر می باشد.

کیفیت اجرای تاتو، مهارت انجام دهنده تاتو ، کیفیت رنگ استفاده شده، آب و هوا محل زندگی، نوع پوست فرد، زاویه درست دست انجام دهنده، روشن یا تیره بودن رنگ تاتو و …

روش های پاک کردن خدمات تاتو صورت

شاید بعد از گذشت مدت زمانی بخواهید تاتو صورت خود را پاک کرده و یا تغییر دهید. می توانیم با اطمینان به شما بگوییم که شما می توانید این کار را انجام دهید. بسیاری از افراد تصور می کنند اگر تاتو را انجام دهند دیگر نمی توانند آن را پاک کنند اما در این قسمت شما را با روش های پاک کردن آن ها آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده آن را انجام دهند.

روش پاک کردن تاتوی صورت بدون لیزر: این روش مانند انجام تاتو صورت می گیرد تنها با این تفاوت که با نفوذ بیشتری به پوست انجام می شود. محلول و جوهری مثل نمک و اسید گلیکولیک به مواد تاتو اضافه می شود تا پاک کردن تاتو را انجام بدهد. اگر شما نتوانید از لیزر استفاده کنید این روش یک روش مناسب برای پاک کردن تاتو می باشد.

روش پاک کردن خدمات تاتو صورت با لیزر: یکی از روش های مناسب برای پاک کردن تاتو حرفه ای صورت، استفاده از لیزر می باشد. این روش در سراسر جهان استفاده می شود. لیزر می تواند تاتو های رنگ تیره و دائمی را به خوبی پاک کنند. اما اگر تاتو شما سفید باشد نباید از لیزر استفاده شود زیرا ممکن است رنگ ها تغییر یابد و به خاکستری تبدیل شود. باید این نکته را در نظر داشته باشید که از لیزر برای تاتو های کمتر از 6 ماه استفاده نکنید چون این روش روی این تاتو ها باعث خواهد شد که نتوان در یک جلسه آن ها را پاک کرد و باید جلسات بیشتری را برای پاک کردن آن ها زمان گذاشت.

در نتیجه شما برای انجام تاتو دچار تردید نشوید و بدانید هر زمان که از آن خسته شده و یا بخواهید آن را تغییر بدهید بدون هیچ مشکلی می توانید آن را پاک کنید.

خدمات تاتو صورت تمامی اقداماتی که میتوان با انجام تاتو بر روی صورت زیبایی خود را دو چندان کینم و تمامی عضو های صورت از جمله:لب،ابرو،چشم و سایر موارد را زیبا سازی کنیم وبه طور کلی به آرایش دائمی برسیم .

کیفیت بالای تاتو بر روی صورت از جمله از عمل های زیبایی است که در مرکز دکتر تاتو با مدیریت خانم سارا زرین فر یا سالن های زیبایی اقدام به انجام آن می شود.از لزومات این خدمات،تاتو صورت با استفاده از ابزار و وسایل کاملا بهداشتی و در مکان های کاملا بهداشتی است و این نکته نیز فراموش نشود که تمامی اقدامات برای انجام تاتو باید زیر نظر افراد مجرب با دانش این کار انجام شود.

تاتو ابرو

یکی از بخش های مهم صورت که در زیبایی نقش دارند ابروها هستند که با استفاده از خدمات تاتو صورت و افزایش حجم وچگالی ابروها حجم بیشتری از ابروها را نمایش می دهند و باعث زیبایی صورت می شود.

در گذشته ایی نه چندان دور تاتو ابرو در مرکز خدمات تاتو صورت، به صورت کاشت رنگدانه در پوست انجام می شد که ماندگاری بسیار بالایی داشتند و رنگ هایی که در این روش استفاده می شد غالبا داراي سرب بودند. در این روش از خدمات تاتو و صورت درد وجود دارد و توصیه پزشکان پوست و مو این است که از این روش استفاده نکنید.

بهترین کلینیک خدمات تاتو صورت در تهران

خدمات مدرنی که حال حاضر در مرکز دکتر تاتو انجام می شود عبارتند از:

میکروپیگمنتیشن
میکروبلیدینگ
میکروپیگمنتیشن :
در این روش خدمات تاتو صورت که در این مرکز انجام می شود، با استفاده از دستگاهی مدرن صدها نقطه در مکانی که باید در آن تاتو انجام شود، ایجاد می شود تا با استفاده از روش القایی رنگدانه ها را به داخل نقطه های ایجاد شده زیر پوستی در دو قسمت رویی و زیری قرار می گیرد.

دستگاه میکروپیگمنتیشن

با استفاده از دستگاه بالا عملیات میکروپیگمنتیشن را انجام می دهند و این عملیات کاملا بهداشتی و زیر نظر افراد مجرب انجام می شود.

میکروبلیدینگ
از میکروبلیدینگ در مرکز تاتو تهران به نام هاشور سه بعدی نیز یاد می شود.بلید ردیفی از سوزن است که مانند تیغ در کنار هم قرار گرفته اند و وظیفه تزریق رنگدانه را دارند.

با استفاده از این سوزن ها رنگدانه ها به سطح رویی پوست منتقل می شوند. در این روش حالتی بسیار طبیعی در پوست ایجاد میشود و به صورت نامتقارن به ابرو شکل می دهد.

تصاویری از قبل و بعد میکروبلیدینگ

در این روش خدمات تاتو صورت نیز از دستگاهی خاص استفاده می شود و از مدرن ترین روش های ترمیم و تاتو ابرو است.

دستگاه میکروبلیدینگ

میکرو بلیدینگ نیز در بهترین مرکز تاتو انجام میشود و با روش کاملا بهداشتی انجام می شود.

تاتو خط لب با بهترین کیفیت

لب نیز یکی از قسمت های مهم صورت است، که در زیبایی صورت نقش مهمی دارد. خدمات تاتو لب یا خط لب به صورت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در این کلینیک انجام می شود. هدف اقدامات تاتو لب و خط لب در مواردی از بین بردن نقوص مادرزادی و یا بر اثر حادثه است؛ البته فراموش نکنیم که این عمل ها نیز برای زیبایی و فرم به لن ها نیز انجام می شود و فقط کاربرد از بین بردن نقوص را ندارد.

انجام تاتو لب

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ لب:

میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ لب بین 2 الی 5 سال اثر آن کاملا محو می شود.

میکروبلیدینگ لب هر سال دوبار نیاز به ترمیم دارد؛ زیرا لایه های سطحی تر اثر خود را زود تر از دست می دهند.

تفاوت هایی نیز در قیمت و روش کار نیز وجود دارد اما نکته ایی مهم: هرچه فرد انجام دهنده در مرکز خدمات تاتو صورت به تاتو واردتر و مجرب تر به کار خود باشد تاثیر بیشتری در ماندگاری تاتو دارد.

تاتو خط چشم

سوال : تاتو خط چشم چیست؟

سوال مهمی بود که باید به آن جواب داده شود :

جواب: در خدمات تاتو صورت، تاتو خط چشم خطی است که در بالای مژه ها و بر روی پلک به نازکی و ظرافت هر چه بیشتر کشیده می شود.

جدایی از زیبایی دائم و رهایی از آرایش دائمی پلک ها که به شما می دهد باید در مرکز خدمات حرفه ای تاتو صورت و مراکز بهداشتی و مورد تایید این عمل ها را انجام بدهید تا از عوارض بعدی آن جلوگیری کنید.

نمونه ایی از تاتو خط چشم

تاتو خط چشم می تواند برای رفع نقوص نیز انجام شود نقوصی مانند:

آسیب و جراحت های موجود در پلک، افتادگی پلک، افتادگی چشم و…. سایر مشکلات و نقوص انجام می شود.

تاتو سایه چشم

یکی دیگر از آرایش های دائمی یا همان خدمات تاتو صورت، تاتوسایه چشم است که برا ماندگاری انجام می شود. رهایی از آرایش پی در پی سایه چشم و پاک شدن های ناگهانی آن است که در مرکز خدمات تاتو صورت انجام می شود.

تاتو سایه چشم

یک سوال مهم در این زمینه:

تاتو سایه چشم مناسب چه کسانی است؟

خب در جواب این سوال می توان گفت تاتو سایه چشم برای کسانی مهم است که خط پشم را دوست ندارند و از آن خوششان نمی آید؛بهترین گزینه تاتو سایه چشم است که اگر در کنار تاتو خط چشم قرار بگیرد زیبایی چشمان و صورت را دو برابر می کند.

تاتو بن مژه

این را می دانیم که چشم ها در زیبایی و جلوه نقش بسیار مهمی دارند. در تاتو بن مژه رنگدانه ها در بین خط مژه تزریق می شوند و علت اصلی زیبایی و پرتر نشان دادن مژه ها می شوند. شما با استفاده از این روش در مجهزترین کلینیک تاتو در ایران زمان کمتری را صرف آرایش و خود آرایی می کنید و در این صورت نیز خرج و مخارج هم نیز کاهش می یابد.

قبل و بعد انجام بن مژه

خب برای دانستن علت انجام بن مژه دلایلی را می آوریم:

بسیاری از زنان و دختران به مواد آرایشی حساسیت دارند و یا به بعضی از مواد آرایشی حساسیت دارند و تاتو یک گزینه بسیار مناسب است البته به شرط آنکه در مکان های کملا بهداشتی و زیر نظر افراد مجرب در کلینیک دکتر تاتو انجام شود.
یک اتفاق جالبی که با تاتو بن مژه انجام می شود این است که از چروک شدن پوست صورت جلوگیری می کند و سبب می شود پلک ها کشیده تر و خط چشم زیبا و صافی به وجود بیاید.
از نظر پزشکان متخصص پوست و مو تاتو بن مژه برای افراد مسن مناسب است و باعث از بین رفتن تا حدی از چین و چروک ها می شود.
کلینیک خدمات تاتو صورت باید دارای ویژگی های خاصی باشد

از جمله این ویژگی ها:

رعایت موارد بهداشتی واصول بهداشتی در کلینیک خدمات تاتو صورت.
در مرکز خدمات تاتو صورت تهران باید از وسایل یکبار مصرف و یا وسایل استلریزه شده استفاده شود.
تمامی پزشکان مرکز خدمات تاتو صورت باید داری پروانه پزشکی باشند.
مرکز حرفه ای تاتو باید زیر نظر وزارت بهداشت باشند و دارای پرونده رسمی از وزارت بهداشت باشند.
توضیحات تکمیلی در مورد خدمات تاتو صورت

تاتو حرفه ای صورتحتما باید در مرکز و با روش های کاملا بهداشتی و زیر نظر افراد مجرب انجام شود. این توضیحات کلی و مختصر ما را در جلوگیری از عوارض مجاب می کند.

خدمات تاتو صورت در هر عضوی از صورت به آن آرایش نسبتا دائمی می دهد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mrLO
مطلب بعدی
خدمات تاتو بدن
نظرتان را بنویسید