معرفی و رزرو بهترین اتاق فرارهای تهران و شهرستان ها

معرفی و رزرو بهترین اتاق فرارهای تهران و شهرستان ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کج بریم

اتاق فرار یکی از سرگرمی های امروزی است که قشر نوجوان و جوان علاقه زیادی به آن دارند. داستان اصلی اسکیپ روم یا اتاق فرار این است که شما باید همراه یک تیم با کار گروهی در اتاقی که گیر افتاده اید با حل کردن معماها، قفل ها را باز کنید و از اتاق خارج شوید.

مدت زمان اتاق فرار:

شما و تیم شما که در هر بازی میتواند تعداد نفرات متفاوتی باشند باید در زمان مشخصی این کار را انجام دهید که طراحان بازی به نسبت سختی بازی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت زمان های متفاوتی را مشخص میکنند. این زمان بین 60 دقیقه تا 90 دقیقه معمولا متغییر است.

ژانر بازی اتاق فرار:

معمولا بازی های اتاق فرار را بر اساس سناریویی طراحی و ارائه میکنند و حتما باید این سناریو یک ژانری داشته باشد. ولی در ایران بیشتر ژانرهای ترسناک و معمایی طرفدار دارند ولی در اصل ژانرهای مختلفی وجود دارد که معرفی میکنیم.

ولی یکی از حرکت هایی که مجموعه های اسکیپ روم انجام میدهند تا هم هیجان بازی را افزایش دهند و هم علاقه مندان را به خود جذب کنند تلفیق این ژانر ها است که به شدت امروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

ژانرهای اسکیپ روم:

  • ترس و دلهره
  • هیجانی
  • معمایی
  • کارآگاهی
  • دلهره آور
  • تئاتر تعاملی و …

 

درصد سختی اتاق فرار:

هر اتاق فرار همانطوری که صحبت کردیم ممکن است معماهای مختلفی داشته باشد از همین رو برای هر بازی درصد سختی ای مشخص میشود که این درصد سختی اتاق فرار را بر اساس سختی معماها و قفل های بازی مشخص میکنند.

البته که استاندارد مشخصی برای این موضوع وجود ندارد ولی موردی است که از طرف طراحان بازی مخشص میشود.

سایت کج بریم بزرگترین پلتفرم آنلاین رزرو و معرفی اتاق فرار در ایران است و شما میتوانید با مراجعه به بخش اتاق فرار این سایت به تمام اسکیپ روم های تهران و شهرستان ها دسترسی داشته باشید.

  •  

 

لینک مرجع https://kojberim.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jXyB
نظرتان را بنویسید