خرید اینترنتی سینک ظرفشویی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سید احسان رنجبر
خرید اینترنتی و قیمت انواع سینک ظرفشویی اخوان . فروش جدیدترین مدل های سینک اخوان با تخفیف ویژه و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اریسون

سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین ابزارها و تجهیزاتی است که در کلیه ی آشپزخانه ها و منازل مورد استفاده قرار میگیرد. سینک ظرفشویی جایی برای تمیز کردن ظروف و برخی مواد غذایی می باشد و کیفیت و ظاهر آن نقش بسیار مهمی در محیط آشپزخانه دارد. این محصول معمولا از موادی مانند فولاد ضد زنگ، فلزهای لعاب داده،کامپوزیت،فایبر گلاس، سرامیک و آلیاژهای مسی تهیه میشود.

انتخاب یک سینک مناسب به بسیاری از عوامل مانند دکوراسیون، فضای آشپزخانه،سلایق مختلف و نوع کاربرد سینک بستگی دارد.جهت خرید سینک توصیه میشود به مواردی از جمله قیمت،نوع،جنس،ضخامت ورق استیل،نوع ورق،ابعاد سینک و گارانتی معتبر نیز توجه شود. شرکت اخوان سینکهای ظرفشویی متنوعی را عرضه می نماید که از لحاظ قیمت و کیفیت گزینه هایی مطلوبی میباشند. مدلهای روکار، توکار و زیر صفحه ای یکی از نکات کلیدی برای انتخاب یک سینک مناسب است. مدل توکار از لحاظ ظاهری معمولا زیباتر از نوع روکار می باشد و به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پروفروش ترین سینکها به شمار میرود و در بسیاری از آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

اما در مدل توکار ممکن است آب به mdf کابینت نفوذ کرده و موجب پوسیدگی آن شود در حالی که سینکهای روکار معمولا با بست فلزی یا چسبهای آکواریوم به کابینت متصل میشوند بنابراین امکان نفوذ آب به کابینت وجود ندارد. با نصب سینک روکار هیچ قطره آبی در اطراف سینک و روی کابینت پخش نمیشود و این خصوصیت برتری سینک روکار نسبت به نوع توکار را نشان میدهد. نحوه ی نصب سینک توکار به این صورت است که صفحه کابینت برش داده شده سپس سینک بر روی چوب یا سنگ نصب میگردد و با استفاده از چسبهای مخصوص به خوبی آب بندی میشود. سینک روکار نیز روی کابینت نصب شده و به دیوار متصل میشود.

سینکهای زیر صفحه ای فاقد سینی بوده و برای محیط های کوچک یا کاربری کم همچون اماکن تجاری و اداری و اشپزخانه های کوچک مناسب میباشد. عمق این نمونه سینکها زیاد است و معمولا همراه با لوازم جانبی عرضه میگردند. سینک زیر صفحه ای دارای دوام و ماندگاری زیادی میباشد.

سینکهای ظرفشویی از لحاظ جنس به چند دسته تقسیم میشوند که شامل استیل،شیشه و گرانیتی میباشند. سینک گرانیتی از سنگ و اکریلیک و یا تنها از اکریلیک تهیه شده و در رنگهای مختلف عرضه میشود. نوع اول از مقاومت و کیفیت بالاتری نسبت به نوع دوم برخوردار است.این نوع سینک برای کسانی که علاقه مند به خرید سینکهای رنگی هستند گزینه ی مناسبی به شمار میرود. در هنگام خرید نوع با کیفیت این مدل محصول را انتخاب نمایید تا مشکلاتی از قبیل شکسته شدن و ترک برداشتن به وجود نیاید. سینک شیشه ای از جنس شیشه سکوریت و با کیفیت بسیار بالا تهیه و عرضه میشود. این نوع سینک ضد خش بوده و ظرافت و زیبایی دوچندانی به آشپزخانه شما هدیه میدهد. هرچند نوع نامرغوب این مدل سینکها باعث به وجود آمدن لکه آب و خط خش بسیار زیاد، شکستگی و جدا شدن لگن از صفحه میشود.

ابعاد یک سینک نکته مهم دیگری برای خرید یک سینک باکیفیت به شمار میرود. سایز و تعداد لگنهای یک سینک بستگی به میزان و نحوه ی استفاده ی کاربر از سینک ظرفشویی دارد. کاربرانی که از ماشین ظرفشویی برای تمیز نمودن ظروف بزرگ خود استفاده میکنند، به تعداد لگن و عمق کمتری احتیاج دارند. با توجه به اندازه کابینتها میزان اندازه و عرض سینک از 0 تا 200 متغیر است. برای مثال ابعاد سینک اخوان به صورت استاندارد تهیه شده است و اکثر کاربران میتوانند بدون مشکل سینک مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

سینک ظرفشویی چی بخرم؟

در بازار محصولاتی بسیار متنوع و با برندهای مختلف عرضه میگردد اما برای راهنمایی کاربران به چند عامل مهم اشاره میکنیم تا قادر به خرید بهتری باشند.

عمق لگن سینک: هرچقدر عمق لگن یک سینک بیشتر باشد نشان دهنده ی کیفیت بالا و مرغوب آن خواهد بود.

ضخامت ورق: ورق سینک ظرفشویی در ابعاد مختلفی مانند 0/6 ، 0/8 ، 1 ، ½ عرضه میشود.

ضخامت ورق هرچقدر بالاتر باشد آن محصول مرغوب تر است.

نوع ورق: جنس ورق سینکهای ظرفشویی موجود در بازار معمولا از نوع استنلس استیل است و دارای دو مدل استیل ساده و اجدار میباشد.

در برخی از مدلهای سینک ظرفشویی لوازم و تجهیزات جانبی مانند جا مایع، خروجی جا اسکاچی، سیفون و زیر آب، تخت گوشت پلاستیکی باکسی و سبد و لگن پلاستیکی نیز عرضه میشود تا شستشو ظروف و اماده سازی مواد غذایی برای کاربران راحت تر باشد.
لینک مرجع http://erison.ir/61-sinks
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RK3w
نظرتان را بنویسید