کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > دانشگاه آزاد > کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99


دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند. ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 در دو ترم مهر و امکان پذیر است. پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته صورت می پذیرد. برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون می توانید به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور
آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد می باشند، در دو ترم مهر و بهمن می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام برای آن دسته از داوطبانی که در رشته های با کنکور دانشگاه های سراسری شرکت نموده اند اما نسبت به اعلام علاقه مندی خود در این دانشگاه اقدام نکرده اند می توانند در انتهای کارنامه خود کد مربوط به انتخاب رشته این دانشگاه را انتخاب نموده و آن را ثبت نمایند.
برای دریافت دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر هر یک از داوطلبان می توانند در زمان مرداد ماه همزمان با انتخاب رشته دانشگاه های با آزمون و بدون آزمون سایر دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که برای ثبت نام می توانید به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه نمایید و پس از آن نسبت به انتخاب رشته و همچنین بارگذاری مدارک خود اقدام نمایید.
جهت ثبت نام رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن هر یک از داوطلبان می توانند در بهمن ماه نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام در هر دو مقطع به صورت الکترونیکی می باشد و تنها برای آن دسته از داوطلبانی است که واجد شرایط تعیین شده می باشند. لازم به ذکر است که ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 به دو صورت پیوسته و ناپیوسته قابل انجام می باشد.


بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99
داوطلبان متقاضی رشته های تكنولوژی اتاق عمل ، بهداشـت عمـومی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی و هوشبری در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد می بایست در کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ( که در تیتر قبلی توضیح داده شد ) شرکت کنند و پذیرش دانشجو در کلیه های رشته های غیر پزشکی و رشته های مهندسی بهداشت محیط و ساخت پروتزهای دندانی بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور است . در سایر رشته محل های غیر پزشکی دانشگاه آزاد در کلیه واحد های سراسر کشور ثبت نام بدون کنکور بصورت مجزا و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود . ثبت نام در دو ورودی مهر و بهمن و برای کلیه دارندگان مدرک کاردانی صورت می پذیرد .


بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99
دانشگاه علمی کاربردی هر ساله فارغ از کنکور کاردانی به کارشناسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد . نکته حائز اهمیت این است که داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی با هر مدرک تحصیلی و حداقل مدرک دیپلم باید کاردانی و سپش کاردانی به کارشناسی را در این دانشگاه سپری کند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بصورت مجزا و از طریق سایت سنجش انجام می شود .
معمولا ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سالیانه 2 بار برای ورودی مهر و بهمن ثبت نام می کنند . معمولا ثبت نام ورودی مهر اوایل شهریور و ثبت نام ورودی بهمن اواسط بهمن ماه انجام می شود .
به داوطلبان توصیه می شود پیش از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی نخست لیست رشته های ارائه شده این دانشگاه را بررسی کرده و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند .

سوالات متداول

1- آیا دانشگاه های سراسری نیز در مقطع کاردانی به کارشناسی بصورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند ؟
بله . این دانشگاه ها نیز در برخی رشته ها بدون آزمون دانشجو می پذیرند که در این مقاله کاملا توضیح داده شده است .

2- کدام دانشگاه بصورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرند ؟
معمولا پذیرش بدون آزمون در دانشگاه هایی اعم سراسری ، آزاد ، غیر انتفاعی و علمی کاربردی انجام می شود که به تفکیک در مقاله توضیح داده شده اند .

3- آیا تمامی رشته های ارائه شده کاردانی به کارشناسی بدون کنکور هستند ؟
خیر ثبت نام برخی از این رشته ها بصورت بدون آزمون و ثبت نام برخی بصورت با آزمون می باشد .
Source: ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Nw5L
نظرتان را بنویسید