تزریق بوتاکس در چند جلسه انجام می شود ؟

تزریق بوتاکس  در چند جلسه انجام می شود ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ماندگاری بوتاکس زیر بغل چقدر است ؟
پس از تزریق بوتاکس زیربغل نیز همانند تزریق بوتاکس به دیگر قسمت های بدن ، نتیجه در یک مدت زمان کوتاهی ماندگار می باشد و تاثیر بوتاکس که منجر به فلج شدن بخشی از ماهیچه و عصلات ناحیه زیربغل می شود ، به تدریج از بین می رود.

با توجه به آماری که از افرادی که تزریق بوتاکس زیربغل انجام داده اند ، دریافت کرده ایم زمان ماندگاری آن بین شش تا هشت ماه می باشد. البته ممکن است در افراد مختلف این بازه زمانی کمی متغیر باشد و افرادی که برای اولین بار بوتاکس زیربغل را انجام می دهند ، ماندگاری بیشتری را تجربه خواهند کرد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق بوتاکس زیر بغل
برای رفع تعریق بیش از اندازه در ناحیه زیربغل ، معمولا تزریق بوتاکس طی یک جلسه انجام می شود. بنابراین درمان اولیه در یک جلسه انجام می شود اما اگر مایل باشید مجدد اقدام به تزریق بوتاکس زیربغل کنید باید هر شش الی هشت ماه مجدد بوتاکس را به ناحیه زیربغل تزریق کنید. میزان ماندگاری بوتاکس زیربغل تعیین کننده تعداد جلسات مورد نیاز برای آن در طول یک سال می باشد.

مرتبط بخوانید : قالیشویی در اصفهان – فهرست 10 تایی بهترین قالیشویی ها در اصفهان

هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل در اصفهان
هزینه تزریق بوتاکس زیربغل به اندازه ناحیه تحت درمان ، برند و میزان استفاده از بوتاکس و دستمزد پزشک وابسته است. بنابراین لازم است برای اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس زیربغل در اصفهان با کلینیک مورد نظر خود تماس حاصل بفرمایید.

سوالات متداول
بهترین مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در اصفهان کجاست ؟
در متن مقاله فوق به بهترین مراکز تزریق بوتاکس زیربغل در اصفهان اشاره کرده ایم.

تزریق بوتاکس زیربغل در چند جلسه انجام می شود ؟
معمولا تزریق بوتاکس در ناحیه زیربغل در یک جلسه انجام می شود اما پس از گذشت شش الی هشت ماه نیازمند تزریق دوباره بوتاکس می باشد.

ماندگاری بوتاکس زیربغل چقدر است ؟
بر اساس آمار ، ماندگاری بوتاکس زیربغل بین 6 الی 8 ماه است که البته در افراد مختلف ممکن است این زمان کمتر و یا بیشتر باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lz51
نظرتان را بنویسید