نمایندگی شارپ نمایندگی مجاز sharp نمایندگی شارپ در تهران

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
KaMyar Gerami
نمایندگی شارپ در ایران
نمایندگی شارپ در ایران جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز همواره به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز ، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید شارپ آشنایی دارند. به‌علاوه کارشناسان این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد.

در این مجموعه تعمیر هر یک از محصولات شارپ، به کمک متخصصین و کارشناسان همان محصول انجام می گردد. همچنین واحد های مجزا جهت تعمیر هریک از محصولات راه اندازی شده است. مدیریت نمایندگی شارپ درایران به‌روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.

بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، نمایندگی شارپ را به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز تعمیرات در ایران مطرح ساخته است. مجموعه تخصصی شارپ در ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد.
لینک مرجع http://sharp.ir.zone/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JNOo
نظرتان را بنویسید