خرید اینترنتی فر توکار

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سید احسان رنجبر
خرید اینترنتی و قیمت انواع فر توکار اخوان . فروش فر گازی اخوان، فر برقی اخوان و فر اخوان با تخفیف ویژه و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اریسون

فر توکار:

با کمک فر توکار میتوان انواع غذاها، شیرینی ها و دیگر مواد غذایی دلخواه را با کیفیت مطلوب و در زمان کوتاه طبخ نمود.دمای فرها معمولا 50 الی 300 درجه سانتی گراد می باشد که این بازه ی حرارتی بالا برای پخت انواع غذاها مناسب است. از آنجایی که استفاده از گازهای صفحه ای و رومیزی فراگیر شده است و این اجاق گازها به تدریج جایگزین اجاقهای مبله و قدیمی میشوند، فرهای جدا و توکار نقش پررنگی در آشپزخانه ها پیدا کرده اند.

فرهای توکار معمولا به دو نوع فر برقی و فر گازی تقسیم میشوند. شرکت اخوان یکی از تولید کننده های موفق در زمینه ی فر توکار می باشد. فر توکار برقی اخوان دارای یک المنت در قسمت بالای فر می باشد که با گرم شدن این المنت غذاها بدون دخالت امواج مایکروویوی به طور کامل طبخ میگردند. فر توکار برقی راحت تر تمیز میگردد و درجه حرارت بسیار بالایی نسبت به نوع گازی دارد. همچنین این نوع فرها کنترل دقیقی بر روی درجه حرارت داشته که این ویژگی باعث میشود درجه حرارت ثابتی در طول پخت داشته باشیم.

فر توکار اخوان داخل کابینت نصب میگردد و برای فضاهای کم جا مناسب می باشد.فر توکار گازی اخوان با استفاده از شعله پخش کنی که در پایین دستگاه قرار گرفته است کار می نماید. فر توکار گازی اخوان همانند مدل برقی درون کابینت نصب میگردد و باید هم زمان هم به برق و هم به گاز متصل باشند. جهت گرم شدن شعله از گاز استفاده میشود و برای روشن نمودن جوجه گردان،تایمر و جرقه زن از برق استفاده میگردد. فر توکار گازی انتخاب مناسبی برای حرفه ای ها می باشد. اگر منزلتان دارای لوله کشی گاز است میتوانید از این مدل استفاده نمایید زیرا هزینه های جانبی این مدل کم بوده و دارای عمر طولانی می باشد. لعاب استفاده شده در ساخت این فرها از نوع ضد زنگ می باشد. قیمت فر توکار اخوان مناسب تر از محصولات مشابه دیگر برندها می باشد و برای افرادی که مایل به خرید جداگانه اجاق گاز و فر هستند انتخاب خوبی به شمار میرود.از بین مدلهای فرهای اخوان، فر توکار گازی اخوان قیمت مناسب تری نسبت به فرهای برقی دارد.همچنین محیط پخت در فرهای گازی مرطوب تر بوده و از خشک شدن غذا در حین پخت جلوگیری می نماید.فر گازی در مقایسه با فر برقی سریع تر روشن و گرم یا خاموش و سرد میگردد.

یکی از ویژگی های مثبت فرهای توکار ویژگی خود تمیزکن خودکار الکترونیکی می باشد. با وجود این ویژگی دیگر نیاز نیست خودتان داخل بدنه ی فر را تمیز نمایید زیرا تمامی چربی های دیواره آن ترد شده و به کف فر ریخته میشوند.این مدل فرها معمولا دارای چند برنامه آماده پخت برای شیرینی،گوشت و غذاهای مختلف می باشند که دما و نحوه ی پخت این برنامه ها طبق ذائقه ی ایرانی طراحی گردیده است و همچنین کار آشپزی را برای مبتدیان راحت میسازند.پارامترهای اصلی برنامه های پخت که شامل زمان،دما و عملکرد المنتها است، برنامه های خودکار آشپزی را به صورت خودکار تنظیم می نماید.

برای مطلع شدن از پایان زمان پخت میتوان از تایمر فر استفاده نمود.از دیگر ویژگی های اصلی فرهای توکار میتوان به مجهز بودن به موتور جوجه گردان،تایمر تاچ اسکرین،شلنگ ایمنی استنلس استیل،شیر ترموستایک و شیشه ایتالیایی،ترموکوپل دو زمانه،شلف و ریل تلسکوپی اشاره نمود. وجود ریل تلسکوپی در فرهای توکار اخوان روند نظافت دستگاه را راحت تر میسازد. ترموکوپل دو زمانه به افزایش ایمنی دستگاه کمک کرده و در زمان خاموش شدن گاز، شیر گاز را به صورت اتوماتیک خاموش میکند تا از ایجاد آتش سوزی جلوگیری نماید.

ترکیب سیستم گردش هوا در فر اخوان باعث میشود که هوای داغ به همه ی نقاط غذا دسترسی پیدا کند و آن را به خوبی پخت نماید.

تمامی قطعات فرهای اخوان ایتالیایی بوده و دارای گارانتی اصلی شرکت اخوان می باشند. ابعاد فر توکار معمولا 60*60 سانتی متر می باشد و در اندازه های 56،60 و 70 لیتری عرضه میگردند.نوع استیلی که در نمای ظاهری فر به کار میرود انواع مختلفی دارد که شامل استیل ساحلی،استیل آجدار و استیل پولیش می باشد.شیشه های به کار رفته در ساختار فرها نیز شامل شیشه سفید،مشکی،رفلکتیو و فلکس است. جهت خرید اینترنتی فر توکار و مدلهای دیگر میتوانید سری به فروشگاه آنلاین اریسون بزنید تا بهترین فر توکار مورد نیازتان را با گارانتی و خدمات معتبر تهیه نمایید. لازم به ذکر است که فرهای اخوان با گارانتی 20 ماهه عرضه میگردند.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QK95
نظرتان را بنویسید