چطور لوگو را روی انواع بسته بندی چاپ کنیم؟

چطور لوگو را روی انواع بسته بندی چاپ کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
چاپ برتر

هنگامی که لوگوی خود را روی یک شیء فیزیکی چاپ می کنید، می توانید در سطح متفاوتی از افرادی که آن را به صورت آنلاین ببینند، ارتباط برقرار کنید. و هیچ تبلیغ منفعل بهتری برای کسب و کار شما از کسی که لباسی با لوگوی شما بر روی آن می پوشد وجود ندارد – به خصوص اگر فوق العاده به نظر برسد!

در این مقاله، ما به برخی از بهترین روش‌های چاپ لوگو و آنچه که برای به دست آوردن نتایج درجه یک باید بدانید، نگاه می‌کنیم.

 

انواع فایل لوگو و تغییرات برای چاپ

قبل از اینکه لوگوی خود را به چاپگر بفرستید، باید چند نکته را در نظر بگیرید، از جمله اینکه کدام نسخه از لوگوی شما برای محصولی که می خواهید آن را روی آن چاپ کنید، بهترین است.

 

شما معمولاً نسخه "کامل" لوگوی خود را خواهید داشت (علامت کلمه و نماد، یا شعار اگر دارید)، به علاوه یک نماد یا نسخه فقط تک نگاری از لوگوی خود که برای فضاهای کوچک مناسب تر است.

"منطقه حک" دقیقاً نقطه ای روی یک آیتم است که می توانید یک لوگو چاپ کنید. طراحی شما باید در آن فضا مناسب باشد (و خوب به نظر برسد).ممکن است یک لیوان با نماد کوچک‌تر لوگوی شما بهتر به نظر برسد، بنابراین روی سطح منحنی تاب نخورد. از سوی دیگر، یک دفترچه یادداشت، بوم اصلی برای لوگوی کامل خواهد بود، زیرا سطحی بزرگ‌تر و صاف‌تر است.شما همچنین می خواهید رنگ و بافت شی را در نظر بگیرید. 

به عنوان مثال، یک بطری آب پلاستیکی رنگارنگ احتمالا با یک لوگوی سیاه یا سفید به جای یک نسخه تمام رنگی بهتر به نظر می رسد.از همه مهمتر، نسخه شفاف لوگوی خود را برای چاپگرها ارسال کنید. یک لوگو با پس زمینه مستطیلی سفید یا رنگی به خوبی لوگوی بدون پس زمینه به نظر نمی رسد.

اگر قصد چاپ بسته بندی دارید به چاپخانه اندیشه برتر مراجعه کنید.هنگامی که صحبت از انواع فایل های لوگو می شود، چاپگرها معمولا ترجیح می دهند که یک فایل EPS برداری برای آنها ارسال کنید تا بتوانند آن را با نرم افزار خود روی محصولات اعمال کنند. آنها همچنین ممکن است یک PDF یا PNG را برای اجرای آزمایشی بخواهند - همیشه باید قبل از چاپ محصولات نهایی یک ماکت درخواست کنید!

چاپ لوگو بر روی لوازم التحریر

به غیر از کارت ویزیت، می توانید لوگوی خود را بر روی انواع لوازم التحریر، از پاکت نامه گرفته تا پوستر، چاپ کنید.پر استفاده ترین مورد احتمالاً سربرگ روی کاغذ است که برای چاپ نامه ها و اسناد رسمی استفاده می شود. سربرگ ها معمولا شامل لوگوی شما و اطلاعات تماس شرکت شما هستند. همچنین چاپ لوگوی خود را بر روی پاکت نامه، دفترچه یادداشت، پوشه های ارائه، کارت های کلیدی، پین ها و موارد دیگر در نظر بگیرید.مهمترین چیزی که هنگام چاپ لوگو روی لوازم التحریر باید به خاطر داشته باشید این است که باید حاشیه داشته باشد.یک قانون خوب این است که حاشیه حداقل 50 درصد اندازه لوگو در هر طرف باشد.بنابراین، به عنوان مثال، زمانی که یک لوگوی 1/2 اینچی به طرح کارت ویزیت اضافه می شود، متن باید حداقل 1/4 اینچ از آن جدا شود.نمونه هایی از لوگو چاپ شده روی لوازم التحریربه همین ترتیب، بین لوگو و لبه یک کارت ویزیت باید حداقل فاصله زیادی وجود داشته باشد. از نظر بصری، با فاصله کمی بین لوگو و لبه، بهتر به نظر می رسد.در موارد کوچکتر مانند درایوهای USB و پین های دکمه گرد، می توان حاشیه را کاهش داد تا از فضا به خوبی استفاده شود. به گزینه های چاپ لوازم التحریر تجاری در Vistaprint نگاهی بیندازید، جایی که می توانید چندین مورد مختلف را به صورت یکجا چاپ کنید.

چاپ لوگو بر روی لباس

رایج ترین لباس هایی که برای چاپ لوگوی شما استفاده می شود، تی شرت، تی شرت یقه دار، کلاه، هودی و جوراب است. می‌توانید به روش‌های مختلف، از جمله گلدوزی، چاپ روی صفحه یا انتقال، لوگو را روی لباس چاپ کنید:گلدوزی تکنیکی است که شامل ماشین دوخت می شود. تصویر لوگو در نرم افزار آپلود می شود و دستگاه آرم را روی هر سطحی می دوزد. اگر می خواهید مسیر گلدوزی را انتخاب کنید، پارچه های ضخیم بهترین هستند: کلاه، ژاکت و پیراهن یقه دار. اگر می خواهید گلدوزی (یا پچ آهنی) را انتخاب کنید، باید از مبدلی مانند Convertio برای دریافت فایل های لوگوی صحیح استفاده کنید.چاپ روی صفحه تکنیکی است که برای مقادیر زیادی از محصولات ایده آل است زیرا صفحه نمایش باید برای هر طرح سفارشی ساخته شود. ماندگاری چاپ صفحه کاملاً خوب است و می تواند برای مدت طولانی روی پارچه دوام بیاورد. این یک روش رایج برای چاپ آرم روی تی شرت و کیف است.ترانسفرها برچسب های وینیلی هستند که مخصوص پارچه ساخته شده اند. این روش چاپ کم دوام ترین گزینه است، زیرا می تواند هنگام شستن لباس در آب داغ کنده شود. گفته می‌شود، این گزینه کم‌هزینه‌ترین گزینه است و اگر فقط به چند چاپ نیاز دارید، عالی است. ترانسفر روی یک چاپگر مخصوص چاپ می شود و سپس با پرس داغ روی پارچه فشار داده می شود.هنگام چاپ لوگوی خود روی لباس، مطمئن شوید که یک آزمایش آزمایشی برای بررسی رنگ ها انجام دهید. آرم های چاپ شده در قسمت سینه سمت چپ تی شرت های پولو و تی شرت، حداقل یک اینچ اندازه و بزرگتر از دو اینچ نیست، عالی به نظر می رسند.اگر می خواهید نسخه بزرگی از لوگوی خود را روی یک تی شرت چاپ کنید، پشت آن بهتر به نظر می رسد زیرا همیشه صاف می ماند. روی کلاه‌ها، یک لوگو در قالب کوچک (بین 1.5 تا 2.5 اینچ) گلدوزی شده در گوشه پایینی پانل جلویی یا بزرگ و وسط خوب به نظر می‌رسد. حتماً حواشی بگذارید تا لوگو به راحتی دیده شود.اگر علاقه مند به چاپ لوگوی خود روی لباس هستید، سفارشی Ink را بررسی کنید یا فروشندگان معتبر را در منطقه خود جستجو کنید.

چاپ لوگو بر روی بسته بندی 

اگر محصولات یا لباس می فروشید، ممکن است بخواهید لوگوی خود را روی برچسب ها و برچسب ها یا بسته بندی هایی مانند جعبه و کیسه چاپ کنید.هنگام چاپ لوگو بر روی بسته بندی برای چاپ روی جعبه ، مطمئن شوید که لوگو به راحتی قابل مشاهده و تشخیص است. اگر طراحی بسته بندی شامل عناصر بیشتری جدا از لوگوی شما (مانند پس زمینه طرح دار) است، مطمئن شوید که این طرح ها بر خود لوگو غلبه نمی کنند.شما می توانید لوگوی خود را بر روی برچسب ها به چند روش مختلف چاپ کنید. به عنوان مثال، روی یک روبان گلدوزی شده یا بر روی مستطیل های سفید پلاستیکی نرم ویسکوز چاپ شده است. برای لباس شنا یا لباس ورزشی، حتی می توانید لوگو را روی سیلیکون یا فلز چاپ کنید.جعبه ها را می توان با انواع مختلفی از مواد، از مقوای بازیافتی گرفته تا پلاستیک سفت و شفاف تولید کرد. لوگوی خود را در قسمتی از بسته بندی قرار دهید تا مشتری به راحتی آن را ببیند، و کمی حاشیه در اطراف آرم بگذارید تا برجسته شود.برای جعبه های لباس، لوگوی خود را در مرکز بالای جعبه قرار دهید. اگر محصولات شما باید داخل جعبه بسته بندی شوند، لوگوی خود را روی دستمال کاغذی چاپ کنید. همچنین می‌توانید لوگوی خود را روی روبان‌ها برای بسته‌بندی زیبا چاپ کنید.طراحی پوشاک نیز نیاز به برچسب قیمت دارد. لوگوی شما باید بر روی این تگ ها با یک حاشیه خوب متمرکز شود. یک گزینه چاپ برجسته روی مقوای ضخیم را امتحان کنید تا ظاهری بی نظیر داشته باشید.

چاپ لوگوی خود بر روی محصولات و سوآگ 

اگر می خواهید لوگوی خود را بر روی swag چاپ کنید، بهتر است از کوچک شروع کنید. دیوانه نشوید و صدها خودکار، جاکلیدی و برچسب سفارش دهید. به مشتریان خود فکر کنید - آنها واقعاً قدردان چه نوع کالایی هستند؟یک باشگاه ورزشی یا شرکت مرتبط با ورزش می تواند لوگوی خود را روی بطری های آب و حوله چاپ کند. شرکت های عرضه کننده حیوانات خانگی یا سگ گردانی می توانند آرم خود را روی افسار یا کاسه غذا قرار دهند. در نظر بگیرید که مشتریان شما از چه چیزهایی قدردانی می کنند و از استفاده از آنها لذت می برند، سپس یک یا دو محصول را انتخاب کنید و آنها را آزمایش کنید.Swag در تمام اشکال و اندازه ها موجود است. به همین دلیل، مهم است که از ناحیه چاپ هر مورد آگاه باشید.شرکتی که برای چاپ سوآگ خود استخدام می کنید ابعادی به شما می دهد. برای مثال، در قسمت‌های کوچک‌تر مانند قلم، نسخه‌ای از لوگوی خود را انتخاب کنید که شعار نداشته باشد.برخی از شرکت‌های آنلاین (مانند Zazzle) به شما اجازه می‌دهند لوگوی خود را آپلود کنید و آن را روی بسیاری از محصولات مختلف طراحی و پیش‌نمایش کنید. آنها حداقل و حداکثر اندازه را برای هر محصول به شما می دهند. دستورالعمل های دقیق آنها را برای بهترین نتایج دنبال کنید.چاپ لوگوی خود بر روی تابلوهاچه یک پایه پیاده رو یا یک تابلو تبلیغاتی، یک تابلو راهی چشم نواز برای نشان دادن برند شماست.برای این کاربردها، به یاد داشته باشید که چاپگرها به فایل های EPS برداری آرم شما نیاز دارند. نشانه ها تمایل دارند بزرگ باشند. اگر لوگوی شما در اندازه فایل کوچک باشد، تار و غیرحرفه ای به نظر می رسد.اگر لوگو به تنهایی روی علامت قرار دارد، آن را در مرکز قرار دهید و فضای زیادی برای درخشش آن بگذارید. با درخواست از شرکت های دیگر با نشانه های عالی برای ارجاع، تامین کنندگان علائم محلی را پیدا کنید. هیچ چیز بهتر از تبلیغات شفاهی برای دریافت خدمات درجه یک وجود ندارد.چاپ لوگوی شما تقریباً بر روی هر جسم فیزیکی امکان پذیر است. مهم ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید؟ با سرویس چاپی که استفاده می کنید بررسی کنید تا مطمئن شوید که نوع فایل و نسخه مناسب لوگوی خود را ارسال می کنید. و همیشه یک مدل یا مدرک برای بررسی دریافت کنید!با استفاده از چاپخانه Looka، لوگوی خود را به راحتی روی هر چیزی چاپ کنید!اگر به دنبال فروشگاهی تک مرحله ای برای برند خود هستید، از Looka استفاده کنید! به سادگی با استفاده از لوگو ساز Looka یک لوگو ایجاد کنید، سپس از طریق کیت برند ما به چاپخانه دسترسی پیدا کنید.در اینجا، آیتم های مختلفی از کیف های حمل و نقل گرفته تا لیوان هایی را می بینید که می توانید لوگوی خود را روی آنها چاپ کنید.چه علامت، یک تی شرت یا یک برچسب، زمانی را صرف در نظر گرفتن محل، اندازه و رنگ کنید تا از نتیجه نهایی راضی باشید.آیا برای طراحی لوگوی مناسب برای چاپ آماده هستید؟

 

منبع: https://looka.com/blog/how-to-print-your-logo/

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jE0P
نظرتان را بنویسید