سامانه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400-99

سامانه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400-99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
سامانه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400-99
ثبت نام مدارس تیزهوشان از نیمه دوم بهمن ماه 98 آغاز خواهد شد. لذا داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند میتوانند هم اکنون جهت پیش ثبت نام اقدام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم مانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگرد و شما میتوانید در زمان مشخص وراد سامانه azmoon.medu.ir شده و اقدام به ثبت نام نمایید.
داوطلبین عزیز ثبت نام در سامانه azmon.medu.ir دارای شرایط و ضوابطی است که شما میتوانید با دانلود دفترچه مدارس تیزهوشان این شرایط را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط جهت پر کردن اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایید.
زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

زمان ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم از تاریخ 19 فروردین ماه الی 2 اردیبهشت ماه می باشد. داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون می بایست به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نموده و اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل کنند به این ترتیب ثبت نام اولیه شما در آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99 انجام می شود.

گام های ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

• در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان نهم به دهم به نشانی azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
• در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
• عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
• سپس مبلغ در نظر گرفته شده را (18 هزار تومان) با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت نمایید.
• در نهایت پس از تکمیل ثبت نام ، کد پیگیری را دریافت نمایید.
نکته: دانش آموزان در صورت فراموش کردن یا عدم دسترسی به رمز ورود همگام می توانند به مدرسه خود مراجعه و رمز خود را دریافت نمایند.
دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان – مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان و منابع آزمون تیزهوشان با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایند پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .
9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)


شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم دارای شرایطی است که تنها داوطلبان دارای شرایط می توانند اقدام به ثبت نام و شرکت در این آزمون نمایند. از جمله این شرایط عبارتنداز :

1. دانش آموز دارای تابعیت ایرانی باشد.
2. در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد.
3. معدل کل پایه هشتم حداقل 18 باشد.
4.
نکته : دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند نیز، می توانند با شرایط خاص در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400-99

کلیه دانش آموزانی که در آزمون نیزهوشان ثبت نام کردند موظف اند تا ده روز قبل از برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 1400-99 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از سامانه azmoon.medu.ir صورت خواهد گرفت لذا داوطبان محترم ملزم به دریافت به موقع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می باشند.

زمان برگزاری و ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400-99

تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400-99 در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 99 خواهد بود
.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شمارا با سامانه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم ، زمان ثبت نام در آزمون نهم به دهم ، شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و اطلاعات مربوط به این مدارس را در اختیار ما عزیزان قرار دهیم تا بتوانیم راهنمای سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز از آنجایی که ثبت نام مدارس تیزهوشان و آزمون ورودی پایه نهم به دهم مدارس تیزهوشان فقط از طریق سامانه انجام میگیرد توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.
منبع : ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YwZ0
نظرتان را بنویسید