لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زابل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زابل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ورودی مهر و بهمن سال تحصیلی 99 - 1400 می توانند از میان رشته های ارائه شده مقاطع کاردانی و کارشناسی گروه های آموزشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند .




از سال 91 به بعد دانشگاه آزاد سما زابل اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . هرچند پیش از آن هم در بسیاری از واحد های کم متقاضی ثبت نام بدون آزمون توسط دانشگاه را مشاهده کرده بودیم ولی الان بیش از 7 سال است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زابل بصورت مستقیم توسط معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود .

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سما زابل بصورت بدون کنکور ارائه شده است . همین جا باید ذکر کنیم هیچ کدام از رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد سما زابل و هیچ دانشگاه آزاد دیگری در ایران بصورت بدون کنکور ارائه نمی شود .

به منظور آشنایی داوطلبان با رشته های بدون آزمون ارائه شده مقطع کاردانی و کارشناسی گروه های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ، در ادامه این مقاله لیست رشته های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 99 - 1400 دانشگاه آزاد سما زابل را ارائه داده ایم .



لیست رشته های مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد سما زابل
دانشگاه آزاد سما زابل هر ساله 2 بار برای ورودی مهر ماه و بهمن به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد . در هر دوره از پذیرش این دانشگاه همزمان با آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و انتشار دفترچه ثبت نام ، رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه شده در آن دوره نیز اعلام می شود .



مقطع کاردانی دانشگاه آزاد به دو دسته کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته تقسیم می شود که کاردانی پیوسته مختص فارغ التحصیلان رشته های فنی و مقطع کاردانی ناپیوسته مختص فارغ التحصیلان رشته های نظری می باشد . در ادامه با استناد به دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به تفکیک لیست رشته های مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد سما زابل سال 99 را ارائه داده ایم .



در حال حاضر دانشگاه آزاد سما زابل رشته های بدون آزمون در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ارائه نداده است .



داوطلبانی که رشته مورد نظر خود را در میان لیست ارائه شده یافته و قصد نام نویسی در دانشگاه آزاد سما زابل را دارند می توانند برای اطلاع از جزئیات ثبت نام ورودی سال 99 این دانشگاه نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد










لیست رشته های مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد سما زابل
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به عنوان مجری پذیرش دوره های بدون آزمون این دانشگاه ، وظیفه انتشار لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد سما زابل را برعهده دارد . متقاضیان نام نویسی این پذیرش نیز موظف هستند تا با مطالعه کامل لیست اعلام شده به تعداد معین از میان رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی ، گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنند .



داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید با توجه به مدرک تحصیلی خود یکی از مقاطع کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته را انتخاب کنند . مقطع کارشناسی پیوسته برای دارندگان دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دارندگان دیپلم نظام جدید بوده و مقطع کارشناسی ناپیوسته مختص دارندگان مدرک کاردانی می باشد .



لذا در ادامه به تفکیک لیست رشته های مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد سما زابل سال 99 را ارائه داده ایم . داوطلبان می توانند با آماده کردن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، پس از انتخاب رشته های مورد نظر نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند .



در حال حاضر دانشگاه آزاد سما زابل رشته های بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه نداده است .



متقاضیان نام نویسی در پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد سال 99 می توانند با مطالعه مقاله زیر از مراحل و نحوه ثبت نام هر ورودی این دانشگاه مطلع شده و سپس برای ثبت نام خود اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد



اگر پس از مطالعه لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه آزاد سما زابل سال 99 سوالی در خصوص ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد azmoon.org و انتخاب رشته این دانشگاه دارید پاسخ سوالات خود را ار کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . هم چنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آخرین اخبار ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد سال جاری مطلع شوید .



به متقاضیان نام نویسی در پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد توصیه می شود علاوه بر نام نویسی در این دانشگاه برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ، غیر انتقاعی و پیام نور ) نیز نام نویسی کنند . داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر رشته های بدون آزمون این دانشگاه ها را بررسی کرده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند .

در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون آزمون سراسری









سوالات متداول


1- دانشگاه آزاد سما زابل در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد ؟
این دانشگاه معمولا در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد که لیست رشته های مقاطع ارائه شده سال جاری در این مقاله ارائه شده است .




2- دانشگاه آزاد سما زابل در کدام رشته های تحصیلی به شیوه بدون آزمون دانشجو می پذیرد ؟
این دانشگاه در برخی از رشته های تحصیلی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد که لیست رشته های بدون کنکورسال جاری در این مقاله نیز ارائه شده است .




3- دانشگاه آزاد سما زابل در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد ؟
این دانشگاه معمولا در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد که لیست رشته های مقاطع ارائه شده سال جاری در این مقاله ارائه شده است .

منبع : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما زابل
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/85jr
نظرتان را بنویسید