سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400 azmoon.medu.ir

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400  azmoon.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > پربازدید > سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400 azmoon.medu.ir
سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400

سوالات آزمون تیزهوشان هفتم و دهم
منابع طرح سوالات آزمون استعدادهای درخشان برای ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه های هفتم و دهم اعلام شد برای اطلاعات بیشتر در این مورد و برنامه ریزی قبولی و دریافت نمونه سوال با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید از سراسر ایران با تلفن ثابت ساعات پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل 8 صبح تا 1 شب.
دانش آموزان محترم توجه داشته باشند نمونه سوالات آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در مرکز موجود می باشد لذا جهت دریافت سوالات می توانید با مرکز تماس بگیرید.
به اطلاع می رسانیم طرح سوالات برای پایه های هفتم به صورت آزمون های تستی هوش خواهد بود و برای پایه دهم هم سوالات هوش یا همان استعداد تحلیلی و هم استعداد تحصیلی مدنظر خواهد بود.

زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 99 - 1400
سازمان استعداد های درخشان طی انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 را اعلام می کند . دانش آموزان باید در این زمان به سایت استعداد های درخشان برای ثبت اطلاعات خود مراجعه کنند .
سال گذشته ثبت نام در این آزمون در بازه زمانی 14 تا 17 مرداد ماه انجام شد به همین دلیل پیش بینی می کنیم داوطلبان باید برای تکمیل فرم ثبت نام خود در سال تحصیلی جدید ، نیمه دوم مرداد ماه اقدام کنند که بلافاصله پس از اعلام زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .
به دانش آموزان متقاضی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام در این آزمون در کانال مدارس تیزهوشان عضو باشند و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان را دنبال کنند .

شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
دانش آموزان پایه هفتمی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 را دارند باید شرایط خاصی داشته باشند . این شرایط طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند که در ادامه به شرح هریک پرداخته شده است .

شرایط عمومی ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم 99 - 1400
1) اشتغال به تحصیل در پایه هفتم
2) داشتن تابعیت ایرانی


نحوه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد ، ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم به صورت الکترونیکی انجام می شود . دانش آموزانی که واجد شرایط گفته شده در بالا هستند باید در سایت hoosh8.medu.ir ثبت نام خود را پس از پرداخت هزینه نهایی کنند .

مراحل ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم 99 - 1400
1) ورود به سایت hoosh8.medu.ir
2) وارد کردن کد ملی و رمز همگام
3) تکمیل فرم ثبت نام
4) پرداخت هزینه
5) دریافت رسید نهایی ثبت نام
Source: آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lr5g
نظرتان را بنویسید