طراحی لوگو

طراحی لوگو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
CALLMEELIK
اهمیت طراحی لوگو
شما بعنوان صاحب یک کسب و کار باید پس از تعیین هدف فعالیت کاری خود ،بدنبال شناسنامه‌ای برای معرفی و به ذهن سپاری خود باشید. مشتریان شما و مردم باید براحتی شما را بیاد بیاورند .اولین مرحله برند سازی ، طراحی لوگوی مناسب با موضوع یا مفهوم کار شماست.
همیشه اولین نگاه بیشترین تاثیر را در مشتری خواهد داشت.اینکه چقدر دید یک فرد درنگاه اول به سایت شما مثبت باشد بزرگترین برگ برنده شما خواهد بود. لوگو درواقع چهره‌ی برند کاری شما است؛همانقدر که به ظاهر فردی و دکوراسیون محیط کار اهمیت می دهید ،لوگو نیز در ذهن کاربر تداعی وجهه شرکت شمارا دارد.
طراحی لوگو
به همین دلیل طراحی لوگو، جنبه ی استراتژی بازاریابی هر کسب و کار را تشکیل می دهد. لوگوها از طریق ارائه مفهوم یا موضوعی خاصی و یا با تایپوگرافی یک کلمه طراحی می‌شوند و هدف اصلی آن شناسایی و به یاد سپاری بهتر کسب وکار شما برای مشتری است.
لوگوها مهم‌ترین عنصر بصری هویت هر برند می‌باشند. لوگوی شرکت‌ها، بر روی نوشت افزار، وبسایت، کارت های تجاری و آگهی های تبلیغاتی هر شرکت ظاهر می شوند؛ به همین دلیل لوگوهای خوب به شرکت ها، نهادها و سازمان ها در مسیر موفقیت کمک زیادی می کنند.
https://3sotweb.com/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lokg
نظرتان را بنویسید