خرید فالوور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seoblog2020
خرید دنبال کننده ایرانی چه ارزشی دارد؟
اگر می‌خواهید تعداد فالوور هایتان افزایش یابد و بتوانید پوز دهید بهترین راه خرید دنبال کننده ایرانی است که گاهی فالوور فعال و واقعی اینستاگرام هم جذب می‌شود که می‌توانید به سود کلانی برسید.
باید به این نکات دقت داشته باشید، یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش بازدید کننده اینستاگرام داشتن تعداد زیادی فالوور می‌باشد تا صفحه شما به چشم بقیه باارزش دیده شود. اگر صفحه شما دارای محصول فروشی باشد احتمال خرید وجود دارد. معمولا اولین نکته ای که در بازدید از یک صفحه مورد توجه بازدیدکننده قرار میگیرد، تعداد فالوورهای صفحه است.
حال اگر بازدیدکننده بخواهد نگاهی به فالوورهای شما بیندازد، متوجه تعدادی فالوور با اسامی نامربوط و متعلق به کشورهای مختلف می‌شود که نتیجه‌ای جز تردید را به همراه ندارد. اما اگر فالوورهای شما ایرانی باشد نه تنها بازدیدکننده تردید نمی‌کند، بلکه میتواند باعث جذب فالوورهای بیشتری شود. قوانين و برخي از نکات
1 – خرید دنبال کننده ممکن است با تاخیر انجام شود و سفارش ها به دلیل قوانین جدید اینستاگرام دارای ریزش بوده و وجه عودت نخواهد داده شد
2 – در برخي از موارد اندک ممکن است به علت قطعي سرور سفارشات افزایش فالوور ای اهمیت افزایش دنبال کننده اینستاگرام و چرا خرید آن سود آور است؟

اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. این شبکه اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل فرصت تبلیغ محصولات و سرویس هایشان را میدهد. استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت شما خیلی به صرفه و آسان است.

به عنوان مثال شما میتوانید تصاویر مشتریانی که از خرید و استفاده از سرویس و یا محصولات شما راضی هستند را پست کنید تا برند خود را تبلیغ کنید. برای اینکه به افراد زیادی توسط اینستاگرام برسید داشتن دنبال کننده خیلی حیاتی است. شما نمیتوانید اهمیت داشتن فالوور را نادیده بگیرید، هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.
اینستاگرام و خريد لايک با تاخير انجام شود
3 – نام کاربري شما همان آيدي پيج شماست .
4 – لطفا در هنگام سفارش پيج خود را در حالت عمومي قرار دهيد و در طول سفارش آيدي پيج خود را عوض نکنيد و همچنین از هیچ سرور و سایت دیگری تا پایان سفارش خرید فالوور انجام ندهید ( در صورت عوض شدن آيدي يا پرايويت شدن پيج سفارش لغو و مبلغ عودت نخواهد شد )
5 – سفارش فالوور براي پيج هاي ضد انقلاب اسلامي و ضد قومي و فرهنگي انجام نخواهد شد .
6 – فالوور ها در ارزان ترين قيمت مي باشند و برند فالوور پرو به دنبال کننده اینستاگرام ارزان معروف است پس تقاضاي تخفيف نفرماييد .
افزایش دنبال کننده اینستاگرام
اين روز ها پيج هاي اينستاگرام از جمله پيج هاي فروشگاهي يا خصوصي يا شرکتي و پيج هاي ديگر با موضوعات مختلف نياز ضروري به افزايش فالوور اينستاگرام و افزایش دنبال کننده دارند اما چرا افزایش دنبال کننده اينستاگرام براي پيج هاي اينستاگرام امري ضروري است ؟
فرض کنيد شما وارد فروشگاهي شديد که فقط دو يا سه مشتري در آن هستند و فروشگاه ديگري در 100 متر جلوتر دهها نفر مشغول به خريد هستند شما براي خريد کرند به کدام فروشگاه مراجعه مي کنيد ؟
دقيقا همين امر براي پيج ها نيز صدق مي کنذ فرض کنيد وارد پيجي براي خريد کفش مي شويد که فقط 100 فالوور دارد و در عوض پيجي ديگر با موضوع خريد کفش 10 هزار فالوور دارد به کدام پيج بيشتر اعتماد مي کنيد ؟
http://follower-2020.royablog.ir/
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3WwQ
مطلب بعدی
دستگاه جوش
نظرتان را بنویسید