ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
برخی دانش آموزان در هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان دچار اشتباهاتی در وارد کردن اطلاعات خود می شوند و متاسفانه امکان برگشت به صفحه ثبت نام بعد از پرداخت هزینه ، برای آن ها وجود ندارد به همین دلیل سازمان استعداد های درخشان برای جلوگیری از عواقب ثبت اشتباه اطلاعات دانش آموزان در این آزمون ، اقدام به انتشار اطلاعیه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 می کند .



دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند ممکن است به هر دلیلی در زمان ثبت نام اطلاعات خود را اشتباه وارد کنند  . اگر اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان درست وارد نشده باشند مشخصات داوطلب در کارت ورود به جلسه نیز اشتباه ثبت شده و در این صورت امکان حضور در جلسه آزمون برای دانش آموزان وجود نخواهد داشت به همین دلیل توصیه می کنیم که داوطلبان در وارد کردن اطلاعات خود دقت لازم را داشته باشند . 

اگر شما جزو کسانی هستید که در حین ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 دچار اشتباه شده اید ، نگران نباشید زیرا سازمان استعداد های درخشان برای حل این مشکل زمانی را برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی به صورت اینترنتی در نظر گرفته که در ادامه این مقاله به زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 پرداخته شده است .



زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401
دانش آموزان مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم ممکن است در حین وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان دچار اشتباه شوند ، این داوطلبان می توانند در زمان مشخصی اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند که در ادامه این زمان برای هر مقطع به تفکیک شرح داده شده است :



​زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401



امکان ویرایش اطلاعات آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401 در زمان ثبت نام برای کلیه داوطلبان وجود دارد علاوه بر این داوطلبانی که بعد از زمان ثبت نام متوجه اشتباه خود در اطلاعات ثبت نامی می شوند می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، اطلاعات خود را مجددا ویرایش کنند . 





به محض اعلام مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401

در صورتی که داوطلبان در بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 ، متوجه اشتباه در اطلاعات درج شده شود ، می توانند در همان زمان اطلاعات خود را ویرایش کنند . دانش آموزانی که بعد از زمان ثبت نام متوجه اشتباه در اطلاعات می شوند ، می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، اقدام به ویرایش مجدد مشخصات خود کنند . 





به محض اعلام مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



 ویرایش اطلاعاتی از قبیل استان ، شهر مقصد و اولويت‌ های انتخابی صرفا برای متقاضیانی که ثبت نام خود را با پرداخت هزینه ثبت نام نهایی نموده اند امکان پذیر خواهد بود .



بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان





نحوه ویرایش اطلاعات آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
همان طور که گفتیم امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون تیزهوشان به صورت الکترونیکی و از طریق سایت استعداد های درخشان وجود دارد که برای داوطلبان پایه هفتم و دهم متفاوت است به همین دلیل در زیر به شرح راهنمای تصویری مراحل ویرایش اطلاعات آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 در هر دو مقطع پرداخته شده است . 



  راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401



آدرس azmoon.medu.ir را در موتور جستجو گر خود سرچ کرده و پس از انتخاب پایه هفتم و ورود به سایت در قسمت های مشخص شده در شکل زیر کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید .







نقش خود و نام سازمان را در قسمتی که در شکل زیر مشخص کرده است ، وارد کنید و پس از آن گزینه « تایید » را کلیک کنید . 







در نهایت پس وارد شدن به پرتال شخصی خود قبل از انتخاب گزینه " ثبت نهایی " با انتخاب گزینه " ویرایش " که در شکل زیر مشخص شده است ، می توانید اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام این آزمون کنید .







بیشتر بخوانید: نحوه دریافت رمز عبور همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان


 راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401



ابتدا سایت azmoon.medu.ir را سرچ کرده و پس از ورود به سایت در جاهایی که در شکل زیر نشان داده شده است ، کد ملی و رمز همگام خود را وارد کنید . 







نقش خود و نام سازمان را در قسمت های مشخص شده در شکل زیر را وارد کرده و گزینه « تایید » را کلیک کنید . 







در این مرحله روی گزینه ای که در شکل زیر مشخص شده است کلیک کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنید . 







لازم به ذکر است که داوطلبان صرفا تا قبل از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 امکان ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام خود را دارند .



در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان









مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 ، از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند . توصیه می کنیم برای اطلاع بیشتر از زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان شوید و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان را دنبال کنید .










سوالات متداول


1-  زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه تاریخی است ؟ 
 این زمان برای پایه های هفتم و دهم متفاوت است که زمان ویرایش ثبت نام تیزهوشان هر دو پایه در این مقاله به تفکیک شرح داده شده است . 




2-  ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به چه صورت است ؟
 به صورت اینترنتی در سایت استعداد های درخشان که در این مقاله آدرس سایت و راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام این پایه ارائه شده است . 




3-  اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم چگونه ویرایش می شوند ؟
 به صورت اینترنتی ، در سایت استعداد های درخشان که در این مقاله راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ارائه شده است . 

منبع : ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kn4r
نظرتان را بنویسید