کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی سال 1400 می بایست چند روز پیش از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه که از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر می شود را دریافت کنند . لازم است که تمامی شرکت کنندگان در روز آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه ، مدرک شناسایی معتبر ( نظیر کارت ملی ) همراه خود داشته باشند .



آزمون لیسانس به پزشکی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله برگزار می شود، فرصتی را برای فارغ التحصیلان کارشناسی فراهم می کند تا بتوانند از طریق این آزمون وارد رشته پزشکی شوند . شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی می بایست در روز آزمون مدارکی را همراه خود داشته باشند که مهم ترین آنها کارت ورود به جلسه آزمون است .

متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی 1400 که موفق به ثبت نام در این آزمون شده اند می بایست چند روز قبل از روز آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و روز آزمون همراه داشته باشند . در این مقاله زمان ، سایت و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را توضیح داده ایم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400
 متقاضیان شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی که در زمان مقرر ثبت نام اینترنتی خود را در سایت education.tums.ac.ir انجام داده اند برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و از زمان و محل آزمون مطلع شوند .



 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 :

سال گذشته کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی از 3 شهریور ماه منتشر شد و تا 6 شهریور که آزمون برگزار گشت بر روی سامانه قرار داشت . امال نیز با توجه به زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی ، این کارت چند روززودتر منتشر شده تا متقاضیان فرصت دریافت آن را داشته باشند .





لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 به محض انتشار در اینجا قرار می گیرد .



علاقه مندان به رشته پزشکی علاوه بر این آزمون می توانند از طریق کنکور سراسری تجربی نیز شانس خود را برای پذیرش در این رشته امتحان کنند .

حتما بخوانید: صفر تا صد کنکور سراسری تجربی





مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400
شرکت کنندگان آزمون لیسانس به پزشکی پس از انتشار اطلاعیه " دریافت کارت ورود به جلسه " از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و جزئیات برگزاری آزمون مندرج در کارت را مشاهده کنند .

 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 :



            ورود به سایت exam.tums.ac.ir

            درج " کد رهگیری ثبت نام " به جای نام کاربری و درج " کد ملی " به جای رمز عبور

            ورود به پنل مدیریتی داوطلب

            انتخاب گزینه " چاپ کارت ورود به جلسه " و دریافت فایل کارت

            تهیه پرینت کارت ورود به جلسه برای روز آزمون












راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1400
 جست و جوی عبارت " exam.tums.ac.ir " در کادر بالای مرورگر ( فلش 1 ) و یا " سیستم برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران " در کادر میانی مرورگر ( فلش 2 )






 انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده " معونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران "






 وارد کردن " کد رهگیری ثبت نام " به جای نام کاربری و " کد ملی " به جای رمز عبور






 انتخاب گزینه چاپ کارت ورود به جلسه و دریافت کارت



به علاقه مندان به تحصیل در حیطه رشته های وزارت بهداشت توصیه می کنیم علاوه بر آزمون لیسانس به پزشکی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز شرکت کنند .

در صورتی که پس از مطالعه راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی دارید ، می توانید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



در ادامه بخوانید: صفر تا صد ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت










سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را به چه صورت باید دریافت کرد ؟
داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه را در زمان مقرر و بصورت اینترنتی دریافت کنند که مراحل آن در متن مقاله توضیح داده شده است .




2- کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را باید از چه سایتی دریافت کرد ؟
 همانطور که در مقاله اشاره شده داوطلبان می توانند با ورود به سایت exam.tums.ac.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .




3- چه زمانی می توان کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی را دریافت کرد ؟
داوطلبان می توانند حدودا یک هفته قبل از آزمون کارت خود را دریافت کنند و در صورت انتشار زمان دقیق در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Jgg9
نظرتان را بنویسید