ساعت های هوشمند پنجره ای متفاوت به دنیای تکنولوژی

ساعت های هوشمند پنجره ای متفاوت به دنیای تکنولوژی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sina esfandyari
ساعت های هوشمندیا گجت های هوشمند روز به روز طرفداران زیادی را در بین افراد علاقه مند به دنیای تکنولوزی پیدامی کند . این گجت های هوشمند امکاناتی نظیر کنترل سلامتی (فشار خون و نبض و...)و امکاناتی موجود در تلفن همراه مثل تماس تلفنی چک کردن ایمیل فیسبوک و... و حتی عکاسی را برای کاربران خود را به ارمغان بیاورد.
به طور کلی ساعت های هوشمند در قسمت پشتی خود سنسور های الکترو مغناطیسی دارند یعنی تمامی متابولیسم و عملکرد بدن شما تحت کنترل خواهد بود . در هنگام ورزش و میزان قند خون و میزان فشار هوا و کالری سوزانده شده و... یکی از خصوصیا مشترک این ساعت ها می باشد.
همانطور که گفته شد اکثر مدل های این ساعت ها امکان درج سیم کارت را دارند بنابر این امکان استفاده از تمامی امکانات تلفن همراه ازجمله وب گردی و تماس تلفنی و چک کردن ایمیل و... را خواهید داشت .
از جمله خصوصیات مشترک این ساعت ها می توان به عمر باتری بالا و مصرف فق العاده کم آن ها دانست . با اینکه این ساعت ها دارای پردازنده و حافظه و ... می باشند ولی عمر مفید باتری آن ها به یک ماه می رسد که در هر بار با دوساعت شارز به مدت میانگین چهار هفته پاسخگو خواهد بود .
برای آشنایی با مدل های بیشت این ساعت ها و خرید میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما به آدرس www.iranshopify.ir مراجعه کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RPpR
نظرتان را بنویسید