دریافت کد سوابق تحصیلی

دریافت کد سوابق تحصیلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی اینترنتی dipcode.medu.ir جهت تسهیل در امور ثبت نام و اطلاعات هویتی و تحصیلی دانش آموزان در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

داوطلبان لازم است از طریق سامانه dipcod.medu.ir بدون صرف وقت و هزینه جهت مراجعه حضوری به مراکز آموزش و پرورش و مدارس از سوابق تحصیلی مربوط به دیپلم و پیش دانشگاهی خود مطلع گردید می توانید به صورت اینترنتی به آدرس سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی مراجعه نموده و کد های مربوطه را اخذ نمایید.

ضمنا در صورتی که با نحوه دریافت کد از سامانه کد سوابق تحصیلی اطلاع ندارید می توانید از سراسر کشور با شماره های مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه با گرفتن اطلاعات شما کد دیپلم و پیش دانشگاهی شما را اعلام نمایند.

ضمنا توجه فرمایید تماس با مرکز از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس فقط از استان تهران) میسر می باشد.

dipcode.medu.ir سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی برای داوطلبان کل کشور جوابگو خواهد بود لذا کلیه متقاضیان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند از این سامانه استفاده کنند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1OYV
نظرتان را بنویسید