رتبه بندی مدارس تیزهوشان سمپاد

رتبه بندی مدارس تیزهوشان سمپاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع


ایران تحصیل > مدارس > رتبه بندی مدارس تیزهوشان سمپاد

مدارس سمپاد، یکی از بهترین مدارس در سطح کشور می باشند. توصیه ما به تمامی دانش آموزان و والدین عزیز آن ها این است که ابتدا از رتبه بندی مدارس تیزهوشان سمپاد اطلاع یابید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. جدول اولویت بندی مدارس تیزهوشان کشور برای هر استان شکل متفاوتی به خود خواهد داشت . با توجه به اینکه تعداد مدارس در هر شهر متعدد می باشد، لذا رتبه بندی مدارس تیزهوشان تهران ، مشهد و اصفهان بر اساس هر یک از این مدارس شکل متفاوتی به خود خواهد داشت.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
• در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
• در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
• عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
• سپس مبلغ در نظر گرفته شده را با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت کنید.
• در نهایت پس از تکمیل ثبت نام کد پیگیری را دریافت نمایید. (توجه داشته باشید، عدم دریافت کد پیگیری به منزله کامل نشدن ثبت نام است).
شرایط ثبت نام ششم به هفتم
1. داشتن تابعیت ایرانی
2. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیـلی 97 – 98
3. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم در سال تحصیلی 98 – 99
چنانچه داوطلب در مجموع دو سال تحصیلی مذکور ، حداقل در یک عنوان درسی مقیاس “خوب” کسب نموده باشد ثبت نام وی بدون مانع خواهد بود.
شرایط ثبت نام نهم به دهم
1. داشتن تابعیت ایرانی
2. داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی 97 – 98
3. منتشر شده توسط حمیدرضا تسلیمی فر در نوامبر 3, 2019
4. دسته بندی ها
5. برچسب ها
6.
7.
8.
9. نقش انتخاب درست مدارس سمپاد و تیزهوشان
10. یکی از مطالبی که داوطلبان آزمون تیزهوشان و همچنین والدین این عزیزان قبل از شرکت در این آزمون سرنوشت ساز باید به آن توجه کنند، موضوع انتخاب اولویت مدارس تیزهوشان است.
داوطلبان آزمون تیزهوشان، مجازند سه انتخاب از بین مدارس علامه حلی (برای پسران) و فرزانگان (برای دختران) داشته باشند که معمولا به دانش آموزان توصیه می کنیم اولین انتخاب را مدرسه ای قرار دهند که از لحاظ کیفیت از سایر مدارس بهتر باشد. برای دومین انتخاب می توانید از مدارسی که فاصله کمتری به منزلتان دارند استفاده نمایید و سومین انتخاب هم بهتر دبیرستانی باشد که شانس قبولی در آن بیشتر است. البته این قاعده کلی نیست و قطعا استثنائاتی در قواعد گفته شده وجود دارد. برای مثال هرگز به کسی که برای او و خانواده اش بعد مسافت از اهمیت زیادی برخوردار است و ساکن غرب تهران سات، توصیه نمی کنیم که مدرسه فرزانگان 8 را انتخاب کند. زیرا در صورت پذیرفته شدن در این مدرسه، قادر به رفت و آمد به آنجا نخواهد بود.
11. انتخاب اولویت مدارس تیزهوشان و اهمیت ظرفیت این مدارس
12. یکی از مواردی که در فرآیند انتخاب این سه اولویت نقش بسزایی ایفا می کند، ظرفیت هر مدرسه می باشد .با وجود اینکه سازمان استعدادهای درخشان سالانه کمی ظرفیت ها را تغییر می دهد، ولی با دانستن ظرفیت سال های گذشته می توان تا حدودی به ظرفیت های مدارس در آن سال پی برد.
Source: اولویت بندی مدارس تیزهوشان
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Jp7D
نظرتان را بنویسید