پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 – مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد

پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 – مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400
به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم پیش ثبت نام مدارس شاهد آغاز شد کلیه دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس شاهد را دارند در کلیه مقاطع می توانند از امروز جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند و ضمن تکمیل فرم پیش ثبت نام شاهد اول ابتدایی و دیگر مقاطع در سامانه saja.medu.ir از شرایط و ضوابط ورود به مدارس شاهد آگاه شوند.
پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 از امروز در کلیه مقاطع ششم به هفتم – نهم به دهم و میان پایه به مدت یک ماه انجام خواهد شد دانش آموزان و اولیا گرامی جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 9099072952تماس گرفته و امور پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند و یا از ظریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir امور پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا به اطلاع می رساند دانش آموزانی که در ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 انجام داده اند و یا در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند می توانند جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند.
پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 جهت تکمیل فرم ثبت نام و احراز هویت و امتیاز داوطلبان ورود به مدارس شاهد می باشد و ثبت نام قطعی پس از احراز شرایط عمومی مدارس شاهد و ثبت نام اینترنتی در سامانه در موعد مقرر به صورت حضوری انجام خواهد پذیرفت لذا دانش آموزان پس از انجام پیش ثبت نام منتظر اطلاعیه های بعدی باشند تا ثبت نام حضوری خود را تکمیل نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم ثبت نام در مدارس شاهد دو مرحله ای خواهد بود ، مرحله اول پیش ثبت نام یا ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir که جهت ثبت مشخصات داوطلب و احراز شرایط و امتیاز بندی می باشد مرحله دوم ثبت نام قطعی در مدارس شاهد که پس از احراز هویت دانش آموزان و مقایسه امتیاز آن ها ، لیست اسامی قبول شدگان مدارس شاهد اعلام می شود و داوطلبانی که پذیرفته شده اند طی یک هفته زمان خواهند داشت به صورت حضوری در مراکز قبولی حضور یابند.
زمان و سایت ثبت نام مدارس شاهد 99 - 1400
ثبت نام مدارس شاهد هر ساله برای هر یک از پایه اول ابتدایی ، پایه هفتم متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم در زمان های متفاوتی صورت می گیرد . زمان ثبت نام مدارس شاهد 99 - 1400 احتمالا همچون سال گذشته برای هر یک از دوره های ابتدایی در نیمه اول خرداد ماه ، متوسطه اول در نیمه اول تیر ماه و متوسطه دوم در نیمه دوم تیر ماه خواهد بود

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 99 - 1400
داوطلبان تحصیل در مدارس شاهد 98 - 99 جهت ثبت نام می بایست ابتدا به سایت saja.medu.ir مراجعه نموده سپس با وارد نمودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه ، مراحل پیش ثبت نام خود را طی نمایند . البته توصیه می شود که داوطلبان قبل از اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود ابتدا جهت اطلاع از ضوبط و شرایط دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 99 - 1400 را دریافت و مطالعه نمایند .
به دانش آموزانی که دارای اولویت ایثارگری زیر 50 % و سایر الویت ها می باشند ، دانش آموز غیرشاهد می گویند . ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 برای این دانش آموزان در دو مرحله ثبت نام موقت و ثبت نام قطعی به شیوه امتیاز بندی از طریق سامانه saja.medu.ir انجام می شود .
ثبت نام در مدارس شاهد برای فرزندان شاهد فرزند شهداء ، آزادگان ، جانبازان 50% و بالاتر پس از پیش ثبت نام در سامانه سجا قطعی بوده ولی دانش آموزان غیر شاهد باید امتیاز لازم و احراز سایر شرایط را داشته باشند .
شرایط ثبت نام مدارس شاهد 99 - 1400
متقاضیان تحصیل در مدارس شاهد می بایست دارای ضوابط و شرایط عمومی ثبت نام باشند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم :
1. دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری
2. رعایت احکام شرعی و پوشش اسلامی متناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان ( حجاب برتر برای دانش آموزان دختر )
3. التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی و تربیت بدنی
4. رعایت مقررات و آئین نامه انضباطی و تربیتی و آموزشی شاهد و غیرشاهد
5. سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیرشاهد
توجه کنید که شرایط مذکور از طریق بررسی سوابق تحصیلی و تربیتی دانش آموز و با حضور دانش آموزان و والدین آن ها انجام می شود که مسئولیت آن در ثبت نام ورودی بر عهده ستاد ثبت نام مدرسه و ادامه تحصیل به عهده شورای مدرسه می باشد .
نحوه ثبت نام مدارس شاهد
دانش آموزان مدارس شاهد را می توان به دو دسته دانش آموزان شاهد و غیر شاهد تقسیم بندی کرد. فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان 50 درصد و بالاتر جزو دانش آموزان شاهد محسوب می شوند و دانش آموزان با اولویت های ایثارگری و موارد دیگر جزو دانش آموزان غیر شاهد می باشند.
دانش آموزان شاهد به منظور ثبت نام در مدارس مورد بحث، باید در موعد مقرر، اطلاعات خود را در سامانه سجا ثبت کنند و سپس مدارک مورد نیاز را به مدرسه تحویل دهند تا فرآیند نام نویسی آن ها به صورت قطعی انجام شود.
Source: سامانه ثبت نام مدارس شاهد 1400
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Gmwy
نظرتان را بنویسید