بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی و تبلیغات

بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی و تبلیغات
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
بنر ادز
10 قانون بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی
این مطلب در مورد قانون بازاریابی اجتماعی است که برای اولین بار توسط سوزان گونلیوس مطرح شد. وی در مقاله خود اظهار داشت که “استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند مخاطبان و مشتریان را به گونه ای چشمگیر افزایش دهد. اما شروع این بازاریابی بدون هیچ گونه تجربه یا بینش قبلی ممکن است چالش برانگیز و خطرناک باشد. اما قبل از بررسی عمیق این موضوع، ابتدا باید بدانیم بازاریابی رسانه ای اجتماعی چیست؟
برچسب ها
لینک مرجع http://banerads.ir/?p=1673
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/E19v
نظرتان را بنویسید