دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 باید با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون به منظور تشخیص هویت داوطلب در جلسه آزمون حضور یابند . کارت ورود به جلسه آزمون شامل مشخصات داوطلب ، زمان دقیق و همچنین نشانی حوزه امتحانی دانش آموز می شود .



مدرسه ماندگار البرز هر ساله از بین داوطلبان علاقمند به تحصیل در این مدرسه در پایه نهم به دهم اقدام به برگزاری آزمون می کند . دانش آموزانی که در موعد ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام اینترنتی در سایت ثبت نام مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401 نموده اند ، باید چند روز قبل ازبرگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه آزمون را به صورت اینترنتی دریافت کرده و از صحت اطلاعات شخصی خود بر روی کارت ورود به جلسه آگاهی یابند .

با توجه به این که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ ، برای تمامی داوطلبان لازم و ضروری است لذا در ادامه این مقاله جزئیات مربوط به دریافت کارت ازجمله زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401 بررسی کرده و به شرح هریک از آن ها می پردازیم .





زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز 1400 - 1401
دانش آموزانی که تمامی مراحل ثبت نام خود را به طور کامل انجام داده و موارد مربوط بنام نویسی در آزمون ثبت نام مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 را تکمیل نموده اند ، باید در زمان مقرر و از طریق سامانه ثبت نام اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند . 

در سال تحصیلی گذشته امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز در اوایل اردیبهشت ماه برای داوطلبان فراهم گردید اما با توجه به تغییرات اعمال شده در زمان بندی ها و برنامه ریزی های مراکز آموزشی در حال حاضر نمی توان تاریخ مشخصی را برای دریافت کارت آزمون ثبت نام مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401​ پیش بینی کرد .







در حال حاضر هیچ تاریخی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401​ از سوی آموزش و پرورش تهران اعلام نشده است . به محض اعلام زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان البرز 1400 - 1401





نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز 1400 - 1401​
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401​ باید در زمان تعیین شده توسط داوطلبان انجام پذیرد تا در صورت وجود هر گونه مشکل دانش آموزان بتوانند در فرصت کافی اشکلات موجود را رفع کرده و از شرکت در جلسه آزمون بازنمانند .

باید به این مسئله نیز توجه داشت که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس البرز 1400 - 1401 برای تمامی داوطلبان الزامی بوده و در صورت وجود هر گونه مشکل در ارائه کارت امکان شرکت در جلسه آزمون برای دانش آموز وجود نخواهد داشت .

باتوجه به اهمیت دریافت به موقع کارت ورود به آزمون ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ در این مراحل دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون را به صورت راهنمای تصویری ارائه می نماییم .



راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​



برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدرسه البرز 1400 - 1401​ باید ابتدا به سایت ماندگار البرز azmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و گزینه " آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز " را انتخاب نمایید .







روی گزینه " ورود به سامانه " کلیک کنید .







در این قسمت کدملی و رمز عبور خود را جهت ورود به پرتال دانش آموزی درج کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید .







در نهایت با انتخاب گزینه " دریافت کارت ورود به جلسه " مراحل دریافت کارت دبیرستان ماندگار البرز 1400- 1401 را تکمیل نمایید .











راهنمای تصویری ارائه شده در بالا مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون سال تحصیلی گذشته می باشد . به محض اعلام امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401​ تصاویر بالا به روز رسانی خواهند شد .



بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401










 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس ماندگار البرز 1400 - 1401 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 



در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج دبیرستان ماندگار البرز









سوالات متداول


1-   محل برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز کجاست ؟ 
آدرس محل آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است که به محض انتشار کارت ورود به جلسه این مقاله به روز رسانی می شود . 




2- در چه زمانی کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 منتشر می شود ؟
در حال حاضر زمان مشخصی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401 مشخص نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق از طریق این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3-  کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400- 1401به چه صورت دریافت می شود ؟
از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایید که در این مقاله راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه درج شده است .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KN0n
نظرتان را بنویسید