چگونه جلوی چین و چروک را بگیریم؟

چگونه جلوی چین و چروک را بگیریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

اگر این مقاله برای شما مطلوب بوده است ، احتمالا این مقالات نیز برای شما کاربردی است: تزریق ژل لب در کرج – بهترین جراح بینی در کرج – مرکز لیزر در کرج – کاشت ابرو در کرج

تاریخچه بوتاکس

در اوایل قرن نوزدهم ، مردم با خوردن سوسیس دچار بیماری خطرناکی میشدند ، با تحقیق بر این بیماری کشنده معلوم شد ، باکتری به نام کلوستریدیوم بوتولینوم ، سبب این بیماری است ، بعد از شناخت این باکتری ، سم آن مورد استفاده در پزشکی قرار گرفت ، نام سم بوتولوس بود از کلمه سوسیس گرفته شده است .

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در تهران – تزریق ژل لب در کرج

تاثیرات خوب و بد بوتاکس در مرکز بوتاکس در کرج
ما از بوتاکس استفاده میکنیم که چین و چروک را از بین ببریم ، و یا به عنوان پیشگیری از بوتاکس استفاده میکنیم ، که خطوط در صورت ایجاد نشود و این از خاصیت تزریق بوتاکس است.
اما از عوارض بوتاکس این است که شما نمیتوانید حالات و احساساتی که به شما دست میدهد را به صورت خود منتقل کنید ، به طور مثال خشم و خنده کمتر در صورت شما نمایان میشود و همچنین عوارض موقتی کوتاه مدت بعد از تزریق بوتاکس در مرکز بوتاکس در کرج چون کمی درد و کوفتگی در ناحیه تزریق خواهید داشت ولی هیچ عارضه مهم دیگری و یا خطر جدی بدن و صورت شما را تهدید نخواهد کرد.
آنچه که باید درباره انجام بوتاکس در مرکز بوتاکس در کرج بدانید
-همانطور که در ابتدای مقاله گفته شده ، ماهیچه ها با حرکات خود و به مرور زمان بر اساس بالا رفتن سن ، سبب ایجاد خطوط اضافی و چین و چروک میشوند ، بنابراین علم پزشکی به مدد سم قوی بوتاکس عضلات صورت را فلج میکنند که تا ماهیچه های آن منطقه خاص دیگر توانایی حرکت کردن و ایجاد خط بر روی پوست را نداشته باشند.

-نواحی که تزریق بوتاکس در آن انجام میگیرد متنوع است ولی از بیشترین نواحی که در صورت که استفاده میگردد اطراف چشم و پیشانی است ، بعد از این دو ناحیه خط خنده و بالا بردن ابرو ، و نواحی زیر بغل از جمله نواحی هستند که بیشترین مراجعین را در مرکز بوتاکس در کرج دارند.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در کرج – بهترین جراح بینی در کرج

-دوام بوتاکس نیز عموما 2 تا 6 ماه هست و بعد از این زمان با نظر پزشک قابل تمدید خواهد بود .

سوالات متداول

1- آیا تزریق بوتاکس برای بدن خطراتی به همراه دارد ؟

خیر تزریق بوتاکس به هیچ وجه خطرناک نیست.

2- آیا بعد از تزریق بوتاکس در کرج ، دوباره میتوانم تزریق داشته باشم ؟

با مشورت پزشک میتوانید این کار را در مرکز بوتاکس در کرج تکرار کنید.

3- هزینه تزریق بوتاکس در مراکز تزریق بوتاکس در کرج چقدر میباشد؟

نمیتوان رقم واحدی رابیان کرد و قیمتهای متفاوت از مراکز متفاوت داده شده است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJMg
نظرتان را بنویسید