تبلیغات بین المللی International advertising

تبلیغات بین المللی International advertising
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arnikprint

تبلیغات بین المللی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟

 

به طور خلاصه هرگونه معرفی محصول ، شخص و شرکت در خارج از کشور مبدا را گویند که با توجه به سختی قوانین کشور های هدف و دیگر مشکلات کمی شاید در بین شرکت ها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد که مجموعه چاپ و استند آرنیک قصد دارد در این مقاله به طور کلی به این موضوع بپردازد تا دیگر شرکت در یک نمایشگاه خارجی یا کنفرانس و …  دشوار و غیر ممکن نباشد.

از قدیم تا به امروز وقتی یک شرکت تصمیم میگیرد که محصولات و خدمات خود را به خارج از مرزها معرفی کند و یا بفروش برساند تا در آمد ارزی داشته باشد از این رو دست به  تبلیغات بین المللی میزند که خود به تنهایی دارای صدها شاخه مختلف میباشد که با توجه به کارشناسان فنی و کار آمد مجموعه آرنیک این امر به راحتی تبلیغ در داخل کشور برای شما خواهد بود.

 

 

ساخت غرفه در ارمنستان

 

ساخت غرفه نمایشگاهی

 

یکی از مهمترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات بین المللی در خارج از کشور ساخت غرفه نمایشگاهی میباشد که به جرات میتوان گفت بهترین نوع تبلیغ محصولات و شرکت شما میباشد اما اجرای کامل یک غرفه برای افراد خارجی که بومی آن کشور نیستند بسیار دشوار و پرهزینه و گاهی نا ممکن است.

اما مجموعه چاپ و استند آرنیک مفتخر است اعلام میدارد که با به کار گیری افراد بومی و فنی و آشنا در امر تبلیغات و نمایشگاه در چندین کشور دنیا که تمامی افراد مسلط به زبان انگلیسی ، فارسی و بومی آن کشور هستند این امر را برای تمام مشتریان خود محقق کرده است.

 

 

Construction of an exhibition booth

 

به چند روش میتوان غرفه ساخت ؟

 

همانگونه که در ابتدای مقاله هم گفته شد رایج ترین و مناسب ترین مکان برای تبلیغات بین المللی ، فروش محصولات و ارائه خدمات شما در نمایشگاه های خارج کشور میباشد که از این رو برای محقق شدن این امر ایتدا شما نیاز به یک فضای نمایشگاهی دارید که بعد از رزرو که در انتهای همین مقاله آمده حال باید شروع به ساخت فضایی مناسب با محصولات و خدمات خود کنید.

اولین روش ساخت غرفه سازی با چوب ام دی اف 

تقریبا گرانترین نوع غرفه سازی است با توجه به نمای زیبا و دیتیل های متنوعی که دارد از نظر اقتصادی توجیه خوبی ندارد زیرا فقط در همان نمایشگاه قابل استفاده است .

دومین روش ساخت غرفه با استند های نمایشگاهی

این دسته ویژگی های بسیاری دارد مانند پرتابل بودن ، استفاده به دفعات در دیگر نمایشگاه ها و کشور ها ، قابل تعمیر بودن و تعویض تبلیغات به دفعات و چندین ویژگی دیگر

  سومین روش استفاده از دیوار های آماده نمایشگاه مبدا 

استفاده از دیوارهای آماده خود نمایشگاه کشور مبدا که فقط شما نیاز دارید چند تا پوستر چاپ کنید و شروع به معرفی محصول خود کنید هم کم هزینه هست و هم بسیاز راحت و اقتصادی.

 

 

اجاره سالن همایش

 

برگزاری همایش بین المللی

 

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی که حتی از یادگیری انسان ها هم سریع تر است برای انتقال داده ها  محصولات جدید خود  نیاز به یک اطلاع رسانی عمومی مانند برگزاری همایش داریم که بتوانیم به مخاطبان خود درباره محصولات جدید شرکتمان اطلاعات کاملی ارائه بدهیم تا از طرفی باعث فروش خدمات و محصولات خود شویم. یکی از این روش ها برگزار کردن همایش ها در کشور های خارجی میباشد اما برای تحقق یافتن این امر نیاز به کمک یک شرکت تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف خود داریم.

به عنوان مثال باید بدانید که بهترین سالن برای برگزاری همایش در یک کشور خارجی کدام است یا چگونه تبلیغاتی بین المللی به عنوان راهنما و هدایا که بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد چیست و نیز همچنین باید برای برجسته شدن برند خود از مهمانان ویژه ای دعوت به عمل آورید که تمام این کارها زمانی انجام پذیر است که شما از یک شرکت بومی در کشور مبدا استفاده کنید و مفتخر هستیم اعلام کنیم مجموعه چاپ و استند آرنیک این مهم را برای شرکت ها فراهم خواهد کرد.

 

 

buy exhibition stands

 

خرید استند نمایشگاهی و تبلیغاتی

 

شاید شرکت ها و شخص هایی که برای شرکت در نمایشگاه و همایش به یک کشور خارجی سفر میکنند پیش آمده باشد که نیاز به یک استند نمایشگاهی داشته باشند یعنی با توجه به اینکه شما تمام برنامه ریزی خود را به صورت دقیق انجام داده و هر آنچه که نیاز بود با خود به نمایشگاه خارجی برده اید اما یک فضای اضافی در اختیار شما قرار میگیرد که بهتر است خالی نمایند از این رو شما نیاز به خرید استند نمایشگاهی پیدا میکنید.

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک این نیاز را در سرتاسر جهان برای شما برآورده میکند حتما از خود میپرسید چرا ما رو باید انتخاب کنید یا از همان کشور مبدا خرید کنید برای شما راحت تر است خب ما در جواب به این پرسش شما میگوییم به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات ما و ارزان بودن ( ریال ایران ) و کیفیت بالا و ضمانت یک ساله البته ما میتوانیم به راحتی و خیلی سریع برای شما استند خریداری شده را ارسال کنیم در کشور مبدا.

 

 

تعمیر استند

 

تعمیر استند نمایشگاهی و تبلیغاتی

 

برای شرکت در یک نمایشگاه یا همایش آمده شده اید ! 

زمانی که به یک کشور خارجی سفر میکنید برای شرکت در نمایشگاه تا بتوانید محصولات و شرکت خود را معرفی کنید اما ناگهان متوجه میشوید که استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی خود در طول پرواز آسیب دیده و شکسته است شما دچار یک حس بد و ناامید میشوید اما نگران نباشید مجموعه چاپ و استند آرنیک میتواند به شما کمک کند حال از خود میپرسید چگونه ؟

اولین مرکز تعمیر استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی در جهان

شما میتوانید به راحتی از طریق واتس اپ به صورت رایگان مشاوره تصویری به زبان فارسی و انگلیسی دریافت کنید تا در سریع ترین زمان خودتان مشکل را برطرف کنید و یا میتوانید به آدرس های ما در ایران ، ارمنستان، استانبول،مجارستان،فرانسه،دانمارک ارسال کنید تا کارشناسان ما این مشکل را برای شما برطرف کنند صبر کنید خدمات ما تمام نشده با ارسال درخواست به ما کارشناسان تعمیر استند به محل شما ارسال خواهد شد و مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

 

 

printing vinyl

 

تبلیغات محیطی

 

تاحالا شده به این فکر کنید که چرا یک شرکت در تمام دنیا معروف شده ؟

ما جواب این سوال شما را خواهیم داد یکی از این روش ها استفاده از تبلیغات محیطی و لارج فرمت میباشد که هر بیننده ای را جذب محصول شما میکند که این امکان را شما دارا هستین تا  از چندین روش مانند استفاده از شیشه های فروشگاه های سرتاسر جهان یا بیلبورد استفاده کنید که برای انجام این امر باید بدانین که بهترین چاپ چیست مجموعه چاپ و استند آرنیک با توجه به دارا بودن نیروی بومی برای انجام این کار قصد دارد در ادامه این مقاله موارد لازم را ارائه دهد.

 

چاپ استیکر

یکی از پرفروشترین ها در چاپ لارج فرمت برچسب های فروشگاهی میباشد که میتوانید با استفاده از این نوع تبلیغات محصولات خود را در سطح جهانی به همه نشان دهید و هیگونه محدودیتی در اجرای این طرح شما ندارید مکان های قابل استفاده شیشه فروشگاه،ماشین های حمل،پاسازها،نمایشگاه و … میباشد.

 

 

چاپ بروشور ارزان

 

چاپ بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت

 

یکی از اصلی ترین نیازها برای تبلیغات بین المللی و شرکت در نمایشگاه خارجی چاپ و استفاده از اوراق اداری مانند بروشور ، کاتالوگ ، کارت ویزیت و … میباشد که باتوجه به سخت بودن حمل و سنگین بودن این موارد در سفر های خارجی و شرکت در نمایشگاه ، مجموعه چاپ و استند آرنیک پیشنهاد میکند که تنها با ارسال فایل برای ما میتوانید اوراق اداری خود را در محل نمایشگاه مورد نظر خود دریافت کنید.

با توجه به با کیفیت بودن چاپ و کاغذ مصرفی و نیز ارزان بودن قیمت نسبت به دیگر نقاط دنیا این امکان را به شما میدهد که از تا پنجاه درصد از هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کنید و با خیال راحت و بدون دردسر های حمل نمایشگاه خود را برگزار کنید و بجای هزینه های اضافه بار خود میتوانید وسایل دیگری با خود به همراه ببرید.

 

 

 

cargo arnikprint

 

ارسال از ایران به تمام دنیا 

 

حتما از خودتان میپرسید که چگونه ما میتوانیم محصولات چاپی و استندهای شما را از ایران به تمام دنیا ارسال کنیم ! در جواب به این سوال باید بگوییم که با توجه به طرف قرارداد بودن مجموعه چاپ و استند آرنیک با شرکت های هواپیمایی و شرکت حمل و نقل الو کارگو به سادگی و با کمترین هزینه و سریع ترین زمان و پرواز ممکن سفارشات شما را ارسال خواهیم کرد.

البته باید اشاره کنیم که ما تمام قوانین کشورهای تحویل گیرنده و تعرفه قیمت های گمرک را با دقت خوانده ایم و میتوانیم به سادگی قیمت نهایی رو برای شما محاسبه کنیم تا بتوانید در انتخاب محل سفارش خود اطمینان حاصل فرمایید.

 

 

Local workforce

 

استفاده از نیروی بومی در کشور مبدا

 

زمانی که شما قصد انجام تبلیغات بین المللی را دارید باید حتما به زبان آن کشور مسلط باشید شاید با خود فکر کنید که شما یک زبان مهم مانند انگلیسی را بلد هستید و این برای شما کافی است اما باید بگوییم که شما اشتباه میکنید. زیرا زمانی میتوانید بهترین نتیجه را از کار خود دریافت کنید که تمام نکات ریز و مهم را رعایت کرده باشید.

اجازه بدهید یک مثال برای شما بزنیم زمانی که من به چند کشور  چین ، ارمنستان ، ترکیه ، آلمان ، فرانسه ، دبی و … سفر کردم  تازه متوجه این موضوع شدم که اکثر شرکت ها با مشکل مترجم روبرو هستند زیرا نمیتوانستند محصولات خود را به مشتریان و بازدید کنندگان محلی معرفی کنند. به دلیل اینکه هر کشور زبان خاص خود را دارد و عده کمی زبان انگلیسی را بلد هستند ( بازدید کنندگان ) اما نا امید نشوید مجموعه چاپ و استند آرنیک اعلام میدارد که در کشور ایران ، ارمنستان ، دبی ، ترکیه ، فرانسه ، مجارستان ، آلمان خدمات مترجم در نمایشگاه را به مشتریان ارائه میدهد.

 

 

farshid ghomlaghi فرشید قملاغی

 

آشنایی با مدیر مجموعه

 

 

در سال 1400 ( 2022 ) جناب آقای فرشید قملاغی بعد از 12 سال تجربه و تحقیق لازم در زمینه چگونگی پیدایش و کارایی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در صنعت تبلیغات و بازاریابی تصمیم به بنیان گذاری اولین مرکز تعمیر تخصصی استند های نمایشگاهی در ایران را گرفته تا به پشتوانه دانش جهانی و نیاز این صنعت به خدمات تعمیر پا به این عرصه گذاشته است.

و نیز همچنین با توجه به نیاز بازار جهانی به چاپ و تبلیغات ( نمایشگاه و همایش ) و از طرفی شرکت در نمایشگاه خارجی و تبلیغات بین المللی را برای شرکت کنندگان تسهیل ببخشد و این مهم را به یک روند روتین و اسان تبدیل کند.

نام : فرشید ( به انگلیسی : farshid )  نام :خانوادگی قملاغی ( به انگلیسی : ghomlaghi ) متولد :1367/09/21 ( به انگلیسی : 12/12/1988 ) کشور: ایران ( به انگلیسی : iran ) شهر : تهران ( به انگلیسی : tehran ) تحصیلات : کارشناسی بازاریابی و تبلیغات ( به انگلیسی : Bachelor of Marketing and Advertising ) تجارب بین المللی: برگزاری همایش سفیران جهان در ایران 2019 ، نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول ترکیه 2018 و هزاران تجارب دیگر

شعار مدیر  : مهم نیست برنده باشی اما مهمه که همیشه بهترین خودت باشی ( به انگلیسی : It’s not important to win , but it’s important to always be your the best self ) و تعمیر بجای تعویض ( به انگلیسی : Repair instead of replacement )

 

 

روش های پرداخت ارنیک

 

روش های پرداخت صورت حساب

 

روش های متنوع پرداخت مجموعه چاپ و استند آرنیک برای تبلیغات بین المللی یکی از ویژگی های این مجموعه میباشد که حتی در صورت حضور در ایران میتوانید به صورت وجه نقد پرداخت کنید و هیچگونه محدودیتی در پرداخت وجود ندارد.

شاید با خود فکر کنید که با توجه به تحریم های یکطرفه آمریکا کار کردن با ما بسیار دشوار باشد و شرکت در نمایشگاه های ایران بسیار سخت باشد اما اعلام میکنیم که با توجه به افراد مختلفی که در سراسر دنیا که با این مجموعه همکاری دارند پرداخت بسیار راحت میباشد و حتی شما میتوانید با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت خود را انجام دهید.

 

 

تبلیغات بین المللی

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XgJA
مطلب قبلی
چاپ لارج فرمت
مطلب بعدی
میز کانتر
نظرتان را بنویسید