ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم 1400 - 1401

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه قم از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری برای سال 1400 دانشجو می پذیرد .



 مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان 1400 دانشگاه قم



جهت ثبت نام در فراخوان دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه قم در سال 1400، لازم است مدارک زیر برای این دانشگاه ارسال شوند:

* یک قطعه عکس 4×3

* تصویر کارت ملی (پشت و رو)

* تصویر تمام صفحات شناسنامه

* تکمیل فرم تقاضای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان. (مشخصات فردی، سوابق آموزشی و پژوهشی) * تأییدیه مربوط به معدل کل و ریز نمرات تأیید شده دوره کارشناسی. (معدل 16 و بالاتر)دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه قم

* تأییدیه مربوط به معدل و ریزنمرات تأیید شده دوره کارشناسی ارشد. (بدون احتساب نمره پایان نامه 17 و بالاتر)

*تصویر مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و صورتجلسه دفاع از پایان نامه.

* ارایه اصل مدارک مربوط به مقالات علمی – پژوهشی نمایه شده و سایر گواهی‌های معتبر.

*کسب حداقل 7 امتیاز از ردیف شماره 1 بخش امتیازات پژوهشی (آیین‌نامه دکتری استعداد درخشان) الزامی است.

– داشتن حداقل یک مقاله علمی – پژوهشی داخلی و خارجی (ISI) مرتبط با پایان‌نامه.

– گواهی ثبت اختراع مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، یا برگزیدگی در جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا)

* توصیه‌نامه علمی از حداقل دو نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد. (یکی از توصیه نامه‌ها از استاد راهنمای پایان نامه باشد، توصیه نامه‌ها در پاکت در بسته و به امضاء اساتید رسیده باشد.)



​ شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه قم


1- فارغ‌التحصیل در یکی از دوره‌های روزانه یا نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی (سراسری) باشد. مدارک داوطلبان سایر دانشگاه‌ها بررسی نخواهد شد.

2- کسب حداقل 60 امتیاز از جدول ارزشیابی در زمان مصاحبه علمی توسط متقاضی ضروری است.

 3- بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی نگذشته باشد. (داوطلبانی که در نیم سال اول سال تحصیلی 97-96 و قبل آن فارغ‌التحصیل شده باشند، مجاز به شرکت در این فراخوان نمی‌باشند.)

4- دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در صورت پذیرش می‌بایست حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 دانش‌آموخته شوند، در غیر این صورت قبولی آنها کأن لم یکن خواهد شد.

5- ثبت‌نام در دو رشته دوره دکتری امکان‌پذیر نمی‌باشد.

6- تحصیل در دوره دکتری به صورت تمام وقت بوده و پذیرفته‌شدگان مشمول کلیه مقررات و ضوابط آموزشی و انضباطی دانشگاه قم می‌باشند. مطابق مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرفته‌شدگان نهایی ملزم به سپردن تعهد تحصیل تمام وقت به دانشگاه برای کل مدت تحصیل دوره دکتری خواهند بود، لذا داوطلب نباید به مؤسسه دیگری تعهد خدمت داشته یا در استخدام محل دیگری باشد.

تبصره: شاغلین در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه و نهادهای دولتی در صورت پذیرش نهایی در زمان ثبت‌نام، لازم است موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل تمام وقت ارایه نمایند.

7- تغیر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

8- ارائه درخواست از سوی متقاضی و شرکت در مصاحبه، به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی نیست.

9- دانشگاه در پذیرش یا عدم پذیرش تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نخواهد بود.

10- چنانچه در هر مرحله از ثبت‌نام و تحصیل مشخص گردد که داوطلب دارای هر یک از شرایط لازم نبوده است، بلافاصله از ثبت‌نام و یا ادامه تحصیل وی در هر مرحله که باشد جلوگیری به عمل آمده و مسئولیت عواقب آن برعهده داوطلب خواهد بود.

 11- به مدارک ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

12- رعایت شرایط اختصاصی دانشگاه قم.

13- قطعی شدن پذیرش منوط به وصول تأییدیه نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و نیز تأییدیه صلاحیت عمومی داوطلبان توسط دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. بدیهی است دانشگاه از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت تاییدیه نهایی معذور است.



​  ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم


کلیه داوطلبان لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ 1399/11/15 با پست سفارشی به آدرس پستی دانشگاه قم -گروه استعدادهای درخشان ارسال نمایند.

میزان مبلغ ثبت‌نام بعد از بررسی مدارک داوطلبان و داشتن شرایط عمومی و اختصاصی و قبل از برگزاری مصاحبه علمی دریافت می‌گردد.

منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم 1400 - 1401
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O3NN
نظرتان را بنویسید