بوتاکس چیست و برای کدام نواحی بدن قابل استفاده است؟

بوتاکس چیست و برای کدام نواحی بدن قابل استفاده است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نامی است که به سم بوتولینوم داده شده است و برای فلج کردن عضلات صورت از آن استفاده می شود. امروزه بسیاری از افراد برای زیبایی ، رفع چین و چروک و حالت دهی صورت خود روش بوتاکس را انتخاب می کنند. در واقع طی روش بوتاکس سم بوتولینوم به ناحیه مورد نظر تزریق می شود. با تاثیر این نوع سم ، عضلات صورت به طور موقت فلج می شوند و این فرآیند سبب رفع چین و چروک و یا بالا بردن ابرو و فرم دهی آن می گردد.

لازم است اشاره کنیم که بوتاکس از روش های برگشت پذیر است و اثرات آن پس از مدت زمان کوتاهی از بین می رود و عضلات فلج شده مجدد فعال می گردند و به کار خود ادامه می دهد. به همین دلیل زیباجویان برای دریافت خدمات بوتاکس ابرو باید در بازه های زمانی مشخصی اقدام به ترمیم و دریافت دوباره بوتاکس ابرو کنند

 

بوتاکس ابرو

بسیاری از افراد گمان می کنند که حالت ابرو ها وابسته به توزیع موهای ابرو در این ناحیه است ؛ در حالی که توزیع ابروها مهم است اما عضله این قسمت مهم تر می باشد و تعیین کننده حالت و یا پایین و بالا بودن ابروها است. به همین دلیل پزشکان سعی می کنند با تزریق بوتاکس به این ناحیه به زیباجویان کمک کنند تا احساس بهتری نسبت به ابروهای خود داشته باشند. پزشکان فعال در زمینه بوتاکس ابرو در تهران برای فرم دهی و یا بالا بردن ابروها در صورت، به ناحیه های زیر بوتاکس را تزریق می کنند.  

  • عضله‌ی پیشانی
  • عضله هرمی
  • عضله‌ی چین دهنده
  • عضله پایین کشنده‌ مژگانی
  • بخشی از عضله‌ حلقوی چشم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9qlP
نظرتان را بنویسید