شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر ساله مرکز سنجش و پذیرش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ، شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401​ را به اطلاع داوطلبان می رساند . دانش آموزان واجد شرایط ، می توانند با داشتن مدارک ثبت نام اقدام به تکمیل فرم مربوطه به صورت اینترنتی و در سایت استعداد های درخشان کنند .




مدارس تیزهوشان ، هر ساله برای پذیرش دانش آموزان با هوش در پایه دهم اقدام به برگزاری آزمون می کند که دانش آموزان زیادی علاقمند به شرکت در آن هستند . اگر شما یکی از متقاضیان این آزمون هستید باید قبل از ثبت نام ، از شرایطی که مرکز استعداد های درخشان برای ورود به این مدارس در سال تحصیلی 1400 - 1401 نظر گرفته است ، اطلاع یابید . 

در صورتی که شرایط لازم برای ثبت نام را داشتید می توانید در موعد مقرر این آزمون ، ثبت نام خود را انجام دهید به همین دلیل در ادامه این مقاله به شرح این شرایط پرداخته و مشاوره ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 را در اختیارتان قرار می دهیم . 



شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
سازمان استعداد های درخشان شرایط خاصی برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 در نظر گرفته است که به دو گروه شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند . دانش آموزان باید قبل از ثبت نام از داشتن شرایط لازم مطمئن باشند که در ادامه این شرایط به تفکیک شرح داده شده است . 



 شرایط عمومی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 

داشتن تابعیت ایرانی 

اشتغال به تحصیل در پایه نهم 



 شرایط اختصاصی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401

متقاضیان آزمون تیزهوشان پایه دهم ، طبق شرایط اعلام شده از طرف سازمان استعداد های درخشان ، باید دارای حداقل معدل 19 در نوبت دوم پایه هشتم باشند . نکته قابل توجه این است که داوطلبان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان ، نیازی به شرکت در این آزمون ندارند و صرفا باید حداقل معدل کل 16 در خرداد ماه پایه نهم را کسب کنند .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400






مشاوره آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
به دانش آموزان واجد شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 ، توصیه می کنیم حتی با وجود داشتن این شرایط ، قبل از ثبت نام از روحیه رقابتی خود و هم چنین اعتماد به نفس حضور در مدارسی مانند تیزهوشان مطمئن شوند و علاوه بر این شانس خود را در مدارس خوبی مانند نمونه دولتی از دست ندهند . 

اگر شما به هر دلیلی واجد شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان نیستید ، نگران نباشید زیرا مدارس با کیفیتی مانند نمونه دولتی شرایط آسان تری برای ثبت نام در آزمون در نظر گرفته اند که برای اطلاع از این شرایط می توانید مقاله ای که در زیر قرار داده شده است را مطالعه نمایید . 

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401










در صورت داشتن هر گونه سوال درباره شرایط مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . توصیه می کنیم برای اطلاع از اخبار مدارس تیزهوشان ، در کانال مدارس تیزهوشان عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان را دنبال کنید . 










سوالات متداول


1-  شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان نهم به دهم چیست ؟
 این مدارس دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند که در متن این مقاله ارائه شده اند . 




2-  شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طرف چه سازمانی ارائه می شود ؟
 از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان ارائه می شود که در این مقاله به شرح آن ها پرداخته شده است . 




3-  آیا شرط معدل در آزمون تیزهوشان نهم به دهم وجود دارد ؟
 بله . دانش آموزان متقاضی در این آزمون باید دارای حداقل معدل 19 در پایه هشتم باشند . در این مقاله حداقل معدل دانش آموزان پایه نهم مدارس تیزهوشان برای ورود به پایه دهم ارائه شده است . 

منبع : شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GOkQ
نظرتان را بنویسید