خرید انواع لیفتراک

خرید انواع لیفتراک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
علی

انواع مختلف لیفتراک چیست؟

انواع لیفتراک

اگر شما نیاز به جابجایی بارهای سنگین در یک انبار، محل ساخت و ساز یا در یک محل ذخیره سازی دارید، احتمالاً لیفتراک مفیدترین وسیله ای است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید!

لیفتراک

لیفتراک ها رایج ترین بالابر هایی هستند که در انبارها و فروشگاه های داخلی استفاده می شوند، اگرچه می توانند در خارج از سایت، روی سطوح ثابت و یکنواخت استفاده شوند. آنها عملکرد ساده ای را ارائه می دهند و دارای دو شاخک در جلوی لیفتراک هستند که بارها را حمل و نقل می کنند.

انواع مختلفی در دسترس است، از جمله لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز ، لیفتراک دیزلی و مدلهای سه چرخ که قدرت مانور بهتری را ارائه می دهند و آنها را برای راهروهای باریک مناسب می کند.

Industrial-Counterbalance-Forklifts

لیفتراک صنعتی Reach

بالابرهای صنعتی ریچ تراک به ارتفاع بلند مشهور هستند و آنها را برای هر شرایط انبارداری با قفسه های پالت بلند را ایده آل می کند. انواع مختلفی از لیفتراک های قابل حمل وجود دارد که برای طیف وسیعی از سناریوها مناسب است:

ریچ تراک ایستاده رایج ترین هستند و اغلب در جایی استفاده می شوند که فقط یک بار در هر ردیف وجود دارد. دو چنگال در جلوی بالابر زیر بارهای پالت شده قرار می گیرند تا با خیال راحت بلند و حمل شوند.

Rough-Terrain-Forklifts

لیفتراک زمینی ناهموار

برای ساخت و ساز در فضای باز و با زمین های دشوار ، یک لیفتراک زمینی ناهموار ایده آل است. دارای لاستیک های بادی با نخ های ضخیم تر ، امکان پایداری در زمین های ناهموار و همچنین موتور قوی تر برای دستیابی به سرعت بیشتر و قابلیت مانور بهتر و استحکام و دوام بیشتر آنها را دارد.

این بدان معناست که آنها برای حمل بارهای سنگین در مناطق ناهموار مناسب هستند و برخی از مدلها تا 3 تن در هر بار حمل می کنند. تعادل دقیق کالیبره شده در پشت لیفتراک از ایجاد تعادل بیشتر جلوگیری می کند ، زیرا به راحتی در گل ، یخ یا حتی برف کار می کند.

Rough-Terrain-Forklifts

بالابرهای صنعتی جانبی

لیفتراک های جانبی برای کار در راهروهای باریک مناسب هستند. این به این دلیل است که چنگال ها در کنار کامیون نصب شده اند و می توانند بارهای وسیع یا طولانی را که با یک لیفتراک مستقیم رو به جلو که غیرقابل دسترسی است ، حمل کنند.

دو نوع اصلی لیفتراک لودر جانبی وجود دارد ، کابین محصور که بیشتر در فضای باز استفاده می شود و نسخه ایستاده که بیشتر مناسب کارهای داخلی است. همچنین یک نسخه چند جهته وجود دارد که در آن چرخها همه 90 درجه می چرخند و حمل و نقل را در هر جهت آسان می کند. در نتیجه ، آنها به ویژه برای بلند کردن و حمل لوله ها ، لوله ها و مواد ورق با خیال راحت و کارآمد مفید هستند. لودرهای جانبی نیز به دلیل توانایی حمل بارهای سنگین طولانی در مناطق باریک راهرو در صنعت چوب بسیار برجسته هستند.

Telescopic-Handler-Forklifts

لیفتراک تلسکوپی هندلر

لیفتراک های تلسکوپی هندلر برای استفاده در کارهای کشاورزی و انواع صنایع که نیاز به بلند کردن بالایی دارند ایده آل هستند. آنها طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهند که آنها را در شرایط مختلف بسیار مفیدتر می کند ، به طوری که اغلب آنها را جرثقیل های کوچک می دانند و نه بالابر های لیفتراک.

دستگیره های تلسکوپی مزیت بیشتری از یک رونق تلسکوپی دارند که به لیفتراک اجازه می دهد تا به یک قطعه ماشین آلات بسیار قوی تر و انعطاف پذیر تبدیل شود. تعدادی پیوست کاربردی در دسترس است، از جمله میز بالابر، سطل، چنگال پالت و چنگال.

این الحاقیه ها  و قابلیت افزایش قابلیت های بلند کردن باعث می شود که کنترل کننده دور بتواند کار را در ارتفاعاتی انجام دهد که لیفتراک های معمولی نمی توانند به آن برسند. هندلرهای تلسکوپی همچنین در ساخت و سازها و کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل انعطاف پذیری بیشتر، جایگزین بالابرهای زمینی ناهموار شده اند.

Pedestrian-Operated-Pallet-Trucks (1)

جک پالت و پالت تراک

بالابرهای پالت معمولاً در انبارها برای حمل و نقل آسان پالت ها استفاده می شوند. همه جک پالت ها دارای شاخک هایی هستند که در زیر پالت می لغزند و از جک هیدرولیکی برای بلند کردن بار از زمین برای مانور آسان استفاده می کنند.

انواع مختلفی از سبک ها و طرح ها موجود است، برخی از آنها قادر به حمل بار 5تن هستند .

جک پالت دستی به سادگی برای جابجایی بارها از نقطه ای به نقطه دیگر در سطح زمین مورد استفاده قرار میگیرد اما دسترسی محدودی دارد ، در حالی که بالابر پیچیده تر است و می تواند بار پالت شده را به سطح بالاتری منتقل و بلند کند یا بارهای بالایی را روی هم قرار دهد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0w5V
نظرتان را بنویسید