قوطی فلزی خام

قوطی فلزی خام
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تکتم

قوطی فلزی خام 

یکی از انواع مختلف بسته‌بندی فلزی، قوطی فلزی خام است. تولید این نوع بسته‌بندی در کشور در سال‌های اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است و به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده، اکنون به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود. معمولاً محصولاتی که با قوطی فلزی خام بسته‌بندی می‌شوند شامل چای، قهوه، سبزیجات خشک و موارد مشابه است. جنس قوطی فلزی خام بسیار مقاوم، محکم و با کیفیت است و به همین دلیل محصولات درون آن دارای دوام و عمر بالایی هستند. با توجه به دوام بالا و جنس محکم آن، استفاده از قوطی فلزی خام باعث می‌شود تا محصول موردنظر شما بو و عطر خود را حفظ کند. اما باید توجه داشت که قوطی فلزی خام یک ماده غیرقابل تجزیه است، بنابراین باید در استفاده از آن به دقت و وسواس بیشتری توجه کرده و نیز در دور ریختن آن، به شکل مرتب و با تفکیک مناسب عمل کنید تا کمترین آسیبی به محیط زیست وارد نشود. 

قوطی فلزی خام

نحوه ساخت قوطی فلزی خام

در حال حاضر نحوه ساخت قوطی فلزی خام نیز بر اساس کد محصول که بستگی به شکل و فرم طراحی شده آن دارد بدین صورت است که یا قوطی فلزی به صورت یک تکه و یا نه صورت فوطی فلزی دو تکه می‌باشد. ظروف فلزی یکی از شیک‌ترین و گرانبهاترین نوع بسته‌بندی محسوب می‌شوند و از این رو برای محصولات خاص نیز استفاده می‌شود. قوطی فلزی یک تکه، همانطور که از اسم آن مشخص است، بدنه این محصول به صورت یک تکه تولید می‌شود. اما در قوطی فلزی دو تکه، بلند که این محصول نیز بر اثر عملیات نورد شدن ورق آهن شکل می‌گیرند، تولید این محصول به صورت دو تکه است، یعنی کف و بدنه آن‌ها از هم جدا می‌باشند و بعداً به هم متصل می‌شوند. اما این کف و بدنه از یک جنس انتخاب می‌شوند.

قوطی فلزی خام

خرید قوطی فلزی خام

همانطور که میدانید، سال‌هاست که ما در مجموعه لیدانکو اقدام به تهیه و تولید انواع ظروف فلزی برای بسته‌بندی در تیراژهای عمده نموده‌ایم و به راحتی میتوانیم با وجود کارکنان زاده و با کمک ماشین‌آلات پیشرفته، نیاز همه بازار را تأمین کنیم. یکی از قوطی‌هایی که در حال حاضر در بازار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، قوطی فلزی به صورت خام است. این به این معناست که بر روی این قوطی‌های فلزی چاپی موجود نمی‌باشد و رنگ‌های اصلی فلز اولیه خود به رنگ نقره‌ای و طلایی است و به مشتری تحویل داده می‌شود. برای خرید قوطی فلزی خام در تیراژهای مختلف، کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. 


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7vnG
نظرتان را بنویسید