نظام عدم تمرکز اداری و شرایط تحقق آن

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
rasoul
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، امروزه یکی از روش های مهمی که در سبک اداره کشور کاربرد دارد ، نظام عدم تمرکز اداری است که به معنای واگذاری اختیارات تصمیم گیری و اجرایی به برخی از سازمان های تخصصی و سازمان های محلی است . البته تحقق این نظام منوط به وجود شرایطی است که از جمله آنها می توان به شخصیت حقوقی مستقل ، استقلال در تصمیم گیری و انتخابی بودن مقامات نهادهای مذکور اشاره کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحقق نظام غیر متمرکز اداری بر روی لینک زیر کلیک کنید :





www.heyvalaw.com/web/articles/view/1768/نظام-عدم-تمرکز-اداری-و-شرایط-تحقق-آن.html
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n0y5
نظرتان را بنویسید