حذفیات کنکور سراسری 1400

حذفیات کنکور سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ماراتن نفسگیر کنکور سراسری یکی از بزرگترین آزمون های علمی کشور است که به منظور سنجش و غربال داوطلبان جهت ورود به رشته و دانشگاه های با آزمون برگزار می شود. سازمان سنجش هر سال به منظور کاهش حجم مطالب این آزمون، در اطلاعیه ای فهرست حذفیات کنکور سراسری که شامل حذف برخی از صفحات، پاراگراف ها و یا پاورقی کتاب های درسی از کنکور سراسری می باشد را منتشر می کند.




داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور 1400 را دارند پیش از اقدام به برنامه ریزی کنکور می بایست نسبت به تهیه منابع مطمئن اقدام نمایند چرا که این امر موجب ایجاد آمادگی هر چه بیشتر و بهتر داوطلبان می شود. همچنین متقاضیان با شناخت و تهیه منابع مناسب، می توانند برای برنامه ریزی کنکور سراسری 1400 به شیوه بهتری اقدام نمایند.  

سازمان سنجش هر سال در اطلاعیه ای اقدام به انتشار فهرست حذفیات کنکور سراسری می نماید و در آن اعلام می کند از کدام بخش از کتاب هیچ سوالی طراحی نمی شود. بنابراین داوطلبان با اطلاع از حذفیات بخش های هر یک از کتاب درسی خود می توانند با برنامه ریزی دقیق خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده نمایند. با توجه به اینکه این فهرست سهم قابل توجهی در برنامه ریزی مطالعاتی داوطلبان دارد، در ادامه لیست حذفیات کنکور سراسری 1400 را در اختیار داوطلبان نظام جدید و قدیم قرار گرفته است. 



فهرست حذفیات منابع کنکور 1400
داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1400 را دارند قبل از هر چیزی می بایست از فهرست حذفیات منابع کنکور مطلع شوند. سازمان سنجش هر ساله فهرست حذفیات منابع را در اطلاعیه ای منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

توجه داشته باشید لیست حذفیات شامل حذف برخی از صفحات، پاراگراف ها و یا پاورقی کتاب های درسی از کنکور سراسری می شود. به عبارتی سازمان سنجش با انتشار حذفیات کنکور سراسری اعلام می کند که از کدام بخش های کتاب هیچ سوالی طراحی نمی شود. بنابراین داوطلبان با اطلاع از بخش های حذف شده هر یک از کتاب های درسی خود می توانند با برنامه ریزی دقیق خودشان را برای شرکت در کنکور 1400 آماده نمایند.​

 همچنین پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از تمامی اخبار مربوط به این آزمون مطلع گردید.





فهرست حذفیات زیر مربوط به کنکور سال گذشته می باشد، به محض انتشار حذفیات کنکور سراسری 1400، در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


برای مشاهده فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری 99 نظام جدید کلیک کنید



بیشتر بخوانید: منابع کنکور سراسری






افرادی که به شرکت در کنکور سراسری 1400 تمایل دارند، می بایست گروه امتحانی خود را زمان ثبت نام کنکور سراسری انتخاب نمایند. توجه داشته باشید که این گروه انتخابی قابل تغییر نمی باشد و داطلب مجاز است تا در گروه آزمایشی انتخابی خود (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) شرکت نماید.

با سنگین شدن رقابت در این ماراتن نفسگیر لازم است تا داوطلب از لیست منابع و همچنین فهرست حذفیات گروه آزمایشی خود اطلاع داشته تا برنامه ریزی تاثیرگذاری داشته باشد و بتواند رتبه و تراز قابل قبولی کسب کند.



تعداد سوالات کنکور سراسری در دفترچه عمومی تمامی گروه های آزمایشی با یکدیگر برابر می باشد. تفاوت در سوالات، تعادا و زمان پاسخگویی به آن هاس در دفترچه اختصاصی است. برای اطلاع از جزئیات آزمون هر گروه آزمایشی مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

حتما بخوانید: تعداد سوالات کنکور سراسری و زمان پاسخگویی هر درس










کارشناسان مرکز مشاوره هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص کنکور سراسری 1400 می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از خدمات رایگان مشاوره تحصیلی استفاده نموده و سوالات خود در این زمینه را از کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره جویا شوید.

در ادامه بخوانید: تحلیل کنکور سراسری 1400









سوالات متداول


1- حذفیات کنکور سراسری به چه نحوی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟
به صورت اینترنتی منتشر می شود که سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور دسترسی راحت داوطلبان لینک دریافت حذفیات کنکور سراسری را در این مقاله در اختیار شما قرار داده اند.




2- حذفیات کنکور سراسری در دفترچه ثبت نام نوشته می شود؟
در اطلاعیه ای در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در این مقاله لینک دسترسی به فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری قرار داده شده است.




3- حذفیات کنکور سراسری شامل چه بخش هایی است؟
 شامل حذف برخی از صفحات، پاراگراف ها و یا پاورقی کتاب های درسی از کنکور سراسری می شود که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

منبع : حذفیات کنکور سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5Ogx
نظرتان را بنویسید