مشاوره رایگان کنکور تجربی 99

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
مشاوره رایگان کنکور تجربی 99
مشاوره رایگان کنکور تجربی 99 آن هم برای کسانی که در کنکور سراسری شرکت نمودند و مهمتر از آن داوطلبین که کنکور تجربی شرکت کردند با توجه به اینکه طرفداران زیادی دارد تصمیم گیری درست را بسیار دشوار ساخته اند. کمتر کسی است که بتواند در قبولی کنکور تحربی سراسری تصمیم درست را بگیرد به همین دلیل مشاوره کنکور تجربی بهترین راه برای تصمیم گیری درست است.
جهت اطلاع از مشاوره رایگان کنکور تجربی 99 – مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور ، رشته های تجربی پردرآمد ، مشاوره تحصیلی تلفنی ، ویرایش اطلاعات کنکور 99 و معرفی منابع نظام قدیم کنکور تجربی 99 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

بهترین منابع کمک آموزشی کنکور سراسری99

توجه داشته باشید که استفاده از کتاب های کمک آموزشی غیراستاندارد نه تنها کمکی به پیشرفت و یادگیری شما نخواهد کرد بلکه با سوالات غیراستاندارد سردرگم خواهید شد. همچنین استفاده از منابع کمک آموزشی های متفاوت فقط ذهن شما را دگرگون می کند بنابراین توصیه می شود پس از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی ، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی استاندارد ، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت کنید.
آیا نیازی به مشاوره رایگان کنکور داریم؟
اگر شما هم جزء داوطلبان کنکور سراسری هستید، قطعا بله! برخی از داوطلبان این نظر را دارند: خودمان آنقدر تلاش و آزمون و خطا میکنیم تا تجربه کسب کنیم. این نظر تا حد زیادی درست است. اما باید بدانید رقابت کنکور مخصوصا در سال های اخیر هیچگونه اشتباهی را نمیپذیرد. متاسفانه میبینیم در میان اغلب داوطلبان کنکور اشتباهات بزرگی رایج است که مانع پیشرفت آنها شده. این اشتباهات بالاخره پیدا میشوند. ولی هر چه سریعتر به این اشتباهات پی ببرید موفقت خود را سریعتر رقم میزنید.
تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری 99
بسته به نوع سهمیه در خانواده ها تاثیرات ان نیز در کنکور متفاوت است که شما میتوانید با ارائه مدارک هنگام ثبت نام کنکور سراسری از تاثیرات آن نیز بهره مند شوید.
سهمیه مناطق
مناطق کشور بر اساس امکانات آموزشی به سه منطقه 1 ، 2 و 3 تقسیم بندی می شوند و داوطلبان با توجه به منطقه خود شامل یکی از این سهمیه ها می باشند. مراکز استان ها مانند تهران ، مشهد ، اصفهان جز منطقه 1 ،شهر ها و شهرستان ها جز منطقه 2 و روستا ها و مناطق محروم در منطقه 3 دسته بندی می شوند. هر یک از رشته های دانشگاهی دارای ظرفیتی هستند که این ظرفیت بین سهمیه های مختلف تقسیم می شود.

منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور تجربی

• منابع کمک آموزشی مناسب برای درس زیست شناسی : گاج نقره ای – نشر الگو هاشمی – کتاب ژنتیک تخته سیاه – زیست گیاهی تخته سیاه – خیلی سبز
• منابع کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک : نشر الگو – گاج نقره ای – کتاب آبی قلم چی
• منابع کمک آموزشی مناسب برای درس شیمی : گاج نقره ای – مبتکران – خیلی سبز
• منابع کمک آموزشی مناسب برای درس ریاضی : تخته سیاه – آبی قلم چی – مهر و ماه


بیشتر بدانید
چگونه پزشکی قبول شویم
رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟
روش های مطالعه نفرات برتر کنکور
تاثیر معدل بر کنکور تجربی 99
مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس خودگردان
خلاصه مقاله : این مقاله شامل مشاوره رایگان کنکور تجربی است که شما عزیزان میتوانید با مطالعه این مقاله راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. داوطلبین عزیز زمان ثبت نام کنکور را هرگز از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.
منبع : مشاوره کنکور تجربی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QlLY
نظرتان را بنویسید