کاربردهای بوتاکس پیشانی چست؟

کاربردهای بوتاکس پیشانی چست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

بوتاکس نوعی پروتئین و تولید شده از سم بوتولینوم است که دارای کاربردهای متفاوتی می باشد. یکی از اصلی ترین زمینه های استفاده از بوتاکس جهت از بین بردن چین و چروک در پیشانی می باشد. تمامی زنان و مردانی که در ناحیه پیشانی خود چروک های جزئی و یا خط های عمیقی را دارند؛ می توانند از بوتاکس جهت از بین بردن آن ها و به دست آوردن پوستی صاف استفاده کنند. پزشکان ماهر و کاربلد در سراسر ایران مشغول به ارائه خدمات به زیباجویان هستند اما ساکنین استان گیلان ترجیح می دهند در شهرهای نزدکی محل زندگی خود خدمات زیبایی را دریافت کنید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس پیشانی در رشت را معرفی کنیم.

آنچه در این مطلب تقدیم شما میشود:

1 کاربرد بوتاکس پیشانی
2 معرفی بهترین مراکز تزریق بوتاکس پیشانی در رشت
3 عوارض بوتاکس پیشانی
4 هزینه بوتاکس پیشانی در رشت
کاربرد بوتاکس پیشانی
ماهیت اصلی بوتاکس نوعی سم می باشد که بسیاری از از آن به عنوان ماده ای جهت از بین بردن چین و جروک های صورت یاد می کنند. بنابراین کاربرد اصلی بوتاکس این است که پس از تزریق در ناحیه مورد نظر اثر کند و طی یک درمان موقتی چین و چروک های صورت را از بین ببرد.

افرادی که قصد تزریق بوتاکس به پیشانی خود را دارند باید جهت ویزیت و مشاوره به پزشک مراجعه کند. پزشکان پس از رویت زیباجو دوز مشخصی از بوتاکس را برای بیمار در نظر می گیرند تا او متناسب با عمف چین و چروکی که در صورت دارد بتواند نتیجه ایده آلی را کس کند.عوارض بوتاکس پیشانی
بوتاکس پیشانی غالبا با عوارض خاص و جدی همراه نمی باشد اما ممکن است افراد برخی عوارض خفیف و شایع ان را تجربه کنند. در ادامه به برخی عوارض رایج بوتاکس پیشانی اشاره کرده ایم:

درد
التهاب
ورم
قرمزی
خونریزی
کبودی
سر درد
دوبینی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GDz8
نظرتان را بنویسید