جرئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد دانشگاه شهید بهشتی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه تا 31 تیر فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی؛ تمامی پذیرفته‌شدگان اولیه دوره کاشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه برای سال تحصیلی 1400-1399 باید فرم درخواست ثبت مشخصات پذیرفته‌شدگان اولیه در پرتال بین دانشگاهی سازمان سنجش آموزش کشور را از وب‌سایت اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دریافت کنند و پس از تکمیل دقیق تا 31 تیر فرصت دارند این مدارک را به آدرس ایمیل ​[email protected] ارسال کنند.

همچنین پذیرفته‌شدگان سایر دانشگاه‌ها (دانشگاه‌های غیر از شهید بهشتی) لازم است علاوه بر تکمیل و فرم تعهد،گواهی رتبه برای دانشجویان غیر از دانشگاه شهید بهشتی معتبر تا پایان ترم ششم ممهور به مهر دانشگاه مبدا (به صورت تایپ شده) را نیز ایمیل کنند.

بر این اساس پذیرفته‌شدگان اصلی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی را ندارند لازم است فرم درخواست انصراف از پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه را به آدرس ایمیل ​[email protected] ارسال کنند، در غیراین‌صورت پس از درج اسامی پذیرفته‌شدگان در سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور امکان حذف وجود ندارد.

پذیرش قطعی متقاضیان منوط به تایید پذیرش نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و تایید صلاحیت عمومی توسط مراجع ذی صلاح است.

همچنین کلیه پذیرفته‌شدگان دوره فوق ملزم هستند تا اتمام مراحل ثبت‌نام و تحویل مدارک، اطلاعیه‌های بعدی اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان را فقط از طریق وب‌سایت این اداره پیگیری کنند. دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی از طرق دیگر ندارد.

منبع : جرئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد دانشگاه شهید بهشتی
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LEmv
نظرتان را بنویسید