پر فروش ترین مدل صندلی اداری

پر فروش ترین مدل صندلی اداری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
zohrehnz

با داشتن یک صندلی اداری مناسب و استاندارد می توانید بهره وری کاری و راندمان کسب و کار خود را بالا برده و علاوه بر آن می توانید از بروز بیماری ها و امراض مرتبط با نشستن های طولانی مدت پرهیز نمایید. همیشه خرید صندلی اداری جز کار های ساده اما تکنیکی به حساب می آید و باید نسبت به نوع کسب و کار و همچنین نوع فرم بدن افراد آنها را انتخاب نمایید تا بتوانید با بهترین کیفیت بالا ترین راندمان را داشته باشید و همچنین طول عمر بالای صندلی را در اختیار داشته باشید. از این رو می خواهیم به مدل های پرفروش صندلی اداری بپردازیم تا شما کاربران بتوانید به راحتی از بین آنها خرید خود را انجام دهید. 

انواع صندلی اداری :

صندلی های اداری به چندین دسته تقسیم می شوند و هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی هستند و برای کاربری مشخصی طراحی و تولید شده اند و می توانید در بعضی از مدل ها این کاربری را تغییر دهید و در چند رده از آنها استفاده کنید. بسته به نوع طراحی صندلی و ویژگی های آنها قیمت گذاری انجام می شود به عنوان مثال صندلی های اداری ثابت از قیمت کمتری نسبت به صندلی های چرخدار برخوردار هستند و می توانید بسته به نوع کسب و کار خود از آنها استفاده کنید که چند نمونه از آنها را در زیر به شما کاربران بازگو می نماییم: 

 

  • صندلی اداری کارمندی
  • صندلی اداری منشی (اپراتوری)
  • صندلی اداری مدیریتی
  • صندلی اداری انتظار
  • صندلی و مبا اداری میهمان
  • صندلی اداری کارشناسی
  • صندلی اداری کنفرانس
  • صندلی های آزمایشگاهی

 

تمامی نمونه مدل های بالا دارای تنوع در رنگ بندی و تنوع در متریال می باشند که شما با بررسی راهنمای انتخاب بهترین صندلی اداری می توانید طبق دکوراسیون داخلی خود از آنها استفاده نمایید و بهتر است با کمی هزینه بیشتر و انتخاب صندلی های ارگونومیک اداری از بروز مشکلات در نواحی ستون فقرات ، مهره های گردن ، دست ها و نواحی نشیمنگاه جلوگیری می نماید. در این مقاله می خواهیم چند نمونه از پر فروش ترین صندلی های اداری پر کاربرد را مورد بررسی قرار دهیم. 

صندلی کارمندی لیو مدل 162 :

این محصول با کد شناسایی 162gk با برند لیو می باشد که دارای پشتی کمری با حالت مش با رنگ های متفاوت می باشد که این عملکرد باعث می شود تعرق کمتر شود و به دلیل مش بودن هوا به راحتی گردش دارد. همچنین صندلی اداری کارمندی لیو 162 دارای وزنی بسیار سبک معادل با 15 کیلو گرم می باشد و می توانید به راحتی آن را جابجا نمایید. رنگ بدنه این محصول طوسی بوده و از بهترین متریال طراحی و تولید شده است و با داشتن 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش این کیفیت تضمین شده است. مکانیزم و قابلیت تنظیم ارتفاع این محصول به صورت کلاجی می باشد و می توانید به راحتی بسته به نوع قد و اندام و همچنین میز اداری آن را تنظیم کنید. جنسه پایه از آلمینیوم سخت بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد و می توانید برای روکش زیرین و نشیمن از دو نوع پارچه و چرم مصنوعی استفاده نمایید و حتی می توانید به صورت تکی از آن در صندلی اداری لیو استفاده کنید. این محصول به دلیل رنگ بندی متنوع جز محبوب ترین ها در بخش صندلی اداری می باشد. یکی از مزیت های این صندلی اداری برخورداری از حالت انحنای کمر بوده و می توانید آن را تنظیم نمایید و بسته به گودی کمر تنظیمات مربوط را لحاظ نمایید. این محصول دارای دو دسته بوده و نمی توانید دسته ها را تنظیم کنید و به صورت ثابت می باشد که در عکس زیر نشان داده شده است. 

یکی دیگر از پر فروشترین محصولات در سال جاری صندلی مدیریتی راحتیران با مدل T1121 می باشد که دارای قابلیت های بسیاری است و قیمت آن نسبت به سایر صندلی های مدیریتی پایین تر است و کیفیت مرغوبی دارد. 

صندلی اداری راحتیران مدیریتی بوده و دارای کد شناسایی T1121 با برند راحتیران می باشد که با در اختیار داشتن پشتی مش و ضد تعرق می توانید از آن در مدت زمان طولانی استفاده نمایید. این محصول پر فروش دارای رنگ بندی اختصاصی و متناسب با انواع دکوراسیون های اداری می باشد و می توانید با هر نوع از فرم اداری و فرم بدن آن را سازگار نمایید. کیفیت بالا و استفاده از مرغوب ترین متریال و مواد اولیه و با برخورداری از 30 ماه گارانتی می تواند گزینه مناسبی برای مدیران شرکت ها باشد. این محصول با برخورداری از پایه چرخ فلزی و مقاومت بالا و همچنین با دارا بودن از 5 چرخ پلاستیکی می تواند حمل و نقل را آسان نماید. میزان ابعاد این محصول برابر با ارتفاع 1300 میلی متر ، عرض 720 میلی متر و طول 700  میلی متر می باشد و دارای پشتی گردنی است و می توانید پشتی صندلی را در زوایا مختلف قفل و ثابت کنید و علاوه بر آن می توانید با جک های تنظیم ارتفاع این میزان را افزایش یا کاهش دهید. در عکس زیر نمایی از صندلی اداری مدیریتی راحتیران را مشاهده می نمایید. 

نظرتان را بنویسید