لوکیشن رودخانه جاجرود

لوکیشن رودخانه جاجرود
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bamdad

منطقه جاجرود به دلیل خوش شانسی جغرافیایی‌اش به طور گسترده‌ای معروف است. برای رسیدن به این منطقه، کافی است از شمال شرق تهران، نزدیک شهر نوساز پردیس، حدود ۳۰ کیلومتر به سمت شمال شرق حرکت کنید. اگر از مبدأ تهرانپارس راهی را آغاز کنید، در حدود ۴۰ دقیقه سفر خواهید کرد. طول مسیر تابلوهای هدایتی نیز در طول جاده قرار دارد که شما را به جاجرود و سد لتیان هدایت می‌کنند.

برای رسیدن به رودخانه جاجرود از تهران دو مسیر می‌توانید استفاده کنید. اولی از طریق سه راه تهرانپارس و جاده دماوند می‌باشد. اگر تمایل دارید سد لتیان نیز را مشاهده کنید، پس از عبور از پل جاجرود، در جاده شمالی که هم‌اراز رود جاجرود جریان دارد، حدود ۵ کیلومتر ادامه دهید تا به ورودی سد لتیان برسید.

دیگر مسیر، از شمال شرق تهران و از اتوبان بابایی آغاز می‌شود و از گردنه قوچک عبور کرده و به سمت لواسان ادامه می‌یابد. از انتهای لواسان بزرگ، در جایی که جاده به دو شاخه تقسیم می‌شود، به سمت جنوب شرقی، به عبارت دیگر سمت راست، حرکت کنید. این مسیر به دوچرخه‌سواران نیز جذابیت دارد و در روزهای تعطیل، گروه‌های دوچرخه‌سواری اغلب در این جاده فعالیت می‌کنند.

لینک مرجع https://gardeshgari.blog/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KWZR
نظرتان را بنویسید