دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر 99

دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی انتخاب رشته کنکور سراسری هنر می توانند در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند و دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99 را دانلود و با توجه به دوره هایی که در آن مجاز به انتخاب رشته شدند ، رشته محل ها را انتخاب و در فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری 99 وارد کنند .

کنکور هنر 99 یکی از گروه های آزمایشی پرطرفدار در میان داوطلبان شرکت در ماراتن کنکور سراسری می باشد . سازمان سنجش قبل از آغاز زمان انتخاب رشته کنکور سراسری هنر ، تمامی جزئیات مربوط به مرحله انتخاب رشته ،لیست رشته های کنکور هنر و ظرفیت ارائه شده دانشگاه های سراسری روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیر انتفاعی را از طریق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99 در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

تمام داوطلبان کنکور هنر که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 ، مجاز به انتخاب رشته شده اند و می توانند بعد از ورود به سایت سازمان سنجش این دفترچه را دانلود کنند و بعد از بررسی بخش های مختلف آن و اولویت بندی در فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری 99 وارد کنند . در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99 را به محض انتشار در اختیار داوطلبان قرار داده و به توضیح مختصری در خصوص قسمت های مختلف این دفترچه می پردازیم .


دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99
داوطلبان کنکور سراسری هنر 99 که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه و دانشگاه فرهنگیان شده اند می بایست در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 که احتمالا نیمه دوم مرداد ماه باشد به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر را دانلود نمایند .

داوطلبان پس از بررسی بخش های مختلف این دفترچه ( لیست رشته محل های ارائه شده در هر کد رشته محل و ظرفیت پذیرش ) می توانند 150 کد رشته محل متناسب با علایق خود انتخاب نمایند . با توجه به اینکه اولویت بندی انتخاب های داوطلب در این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار بوده و نرم افزار سازمان سنجش فرم انتخاب رشته داوطلبان را به ترتیب از بالا به پایین بررسی کرده و اولین رشته محل دارای ظرفیت را به عنوان محل قبولی در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 منتشر می کند توجه به عواملی مثل استفاده از تجربیات کارشناسان مجرب و اطلاع از آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری 98 در این زمینه بسیار موثر خواهد بود . 



لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99 به محض انتشار فعال می شود . 



با توجه به اینکه هنوز زمان انتشار انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99 مشخص نشده است داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه عضو  کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا و صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوند . 

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99
دفترچه انتخاب رشته هنر از بخش های مختلفی تشکیل شده است که مطالعه آن برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . به منظور سهولت داوطلبان در این بخش به کلیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اشاره شده است .

بخش اول : كلیات ، شرایط و ضوابط

بخش او دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر به توضیحات مربوط به نحوه گزینش داوطلبان ، شرایط پذیرش رشته های دارای شرایط خاص ، ضوابط کلی پذیرش دانشجو ، نحوه تاثیر سهمیه مناطق در کنکور ، نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران 25 درصدی ، تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درصدی در انتخاب رشته کنکور ، تاثیر سهمیه خانواده شهدا و ظرفیت پذیرش کنکور سراسری هنر در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، نیمه حضوری ، مجازی ، پیام نور و غیرانتفاعی ، جزئیات مندرج در کارنامه اولیه کنکور و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 شرح داده شده است .



بخش دوم : شرایط ، ضوابط عمومی و اختصاصی موسسات  

این بخش به توضیح مختصری در خصوص شهریه دوره های غیر روزانه شامل شهریه کارشناسی شبانه ، شهریه دانشگاه پیام نور ، شهریه دانشگاه غیر انتفاعی و شهریه پردیس خودگردان پرداخته و در بخش های بعدی به شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین توضیحات شرایط دانشگاه های خاص می پردازد . 





بخش سوم : لیست کد رشته محل ها ، فرم پیش نویس انتخاب رشته 

در این بخش از دفترچه دوره تحصیلی ، کد رشته محل ، نام دانشگاه یا مؤسسه محل تحصیل ، نام رشته تحصیلی ، ظرفیت پذیرش در دو نیم سال اول و دوم و در انتها نیز فرم پیش نویس انتخاب رشته قرار گرفته است . 



مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99
در نظر داشته باشید جزئیات و شرایط نوشته شده در دفترچه انتخاب رشته هنر همان شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 است که علاوه بر دفترچه ثبت نام کنکور سراسری مجدد در اوایل دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به آن اشاره شده است . 

از شرایط مهمی که در مرحله انتخاب رشته باید مد نظر داوطلبان باشد ، وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن آن ها است که در کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 مشخص می شود و داوطلبان با توجه به دوره هایی که در آن مجاز شدند می توانند انتخاب رشته هنر ​خود را انجام دهند .


با توجه به نکات مهمی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ذکر شده ، به داوطلبان توصیه می کنیم علاوه بر مطالعه مقاله انتخاب رشته هیوا ، در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص بندهای مختلف دفترچه با کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند . 

داوطلبان کنکور سراسری هنر می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا محدوده شانس قبولی خود را با انتخاب کردن گروه آزمایشی هنر و مشخص کردن نوع سهمیه و رتبه در سهمیه مشاهده نمایند . 



 به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد توصیه می کنیم پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، شرایط و ضوابط آن را مطالعه کرده ، سپس برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 اقدام نمایند و داوطلبانی که کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای آن ها تعریف نشده است و به عبارتی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیستند توصیه می کنیم با اطلاع از رشته های بدون کنکور هنر در ثبت نام بدون کنکور سراسری 99 شرکت کنند .



سوالات متداول

1- آیا در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 99 ، لیست رشته محل های هنر دانشگاه آزاد نیز ارائه شده است ؟  
خیر ، لیست رشته محل های دانشگاه آزاد به صورت مجزا در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می شود ، در این مقاله توضیحات مربوط به رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته هنر ارائه شده است .  



2- در مرحله انتخاب رشته هنر امکان انتخاب چند رشته محل از دفترچه انتخاب رشته هنر وجود دارد ؟  
امکان انتخاب 150کد رشته محل برای داوطلبان هنر وجود دارد ، توضیحات تکمیلی در این مقاله ارائه شده است .



3- دفترچه انتخاب رشته هنر فقط شامل کد رشته محل های ارائه شده می باشد ؟  
خیر ، از بخش های مختلفی مانند شرایط و ضوابط ، شرایط ، ضوابط عمومی و اختصاصی موسسات ، لیست کد رشته محل ها و ظرفیت پذیرش ، فرم پیش نویس انتخاب رشته تشکیل شده است که در این مقاله به بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته هنر پرداخته شده است .

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DDDk
نظرتان را بنویسید