مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99

مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
مزایای مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99
داوطلبان در گروه‌های آزمایشی مختلف ، ممکن است در برنامه ریزی و روش صحیح درس خواندن کنکور مشکلاتی داشته باشند. مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور شامل موارد مختلفی می‌گردد. داشتن هدف شما را به سمت جلو هدایت می‌کند و به تبع آن به زندگی تان جهت می‌دهد. بسیاری از دانش آموزان در هدف گزاری و یافتن هدف خود دچار مشکل می‌باشند.
مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 به داوطلبان کمک می‌نمایند که متناسب با علایق و استعداد خود ، به انتخاب رشته مناسب بپردازند. چرا که یکی از مهم‌ترین مشکلات بسیاری از داوطلبان حتی پس از پذیرش در کنکور ، عدم مطابقت رشته انتخابی با ویژگی‌های شخصیتی می‌باشد. با توجه به تأثیر دروس و ضرایب مختلف آن ، از ابتدا لازم است رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
کلیه دانش آموزان و داوطلبان می‌توانند جهت استفاده از مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. از جمله مزایای مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور برای کلیه داوطلبان ، انجام مشاوره تحصیلی تلفنی در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل می‌باشد. به همین دلیل شما هیچ گونه محدودیتی برای برقراری ارتباط نخواهید داشت.
مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور
داشتن برنامه ریزی یکی از اصول مهمی است که دانش آموزان مشغول به تحصیل بدان نیازمندند. چنانچه شما از برنامه ریزی درستی برخوردار نباشید ، نخواهید توانست در آزمون ، موفقیت لازم را به دست آورید. یکی از خدماتی که مشاوره تلفنی کنکور سراسری 98 برای داوطلبان خواهد داشت ، انجام برنامه ریزی درست و اصولی منطبق با اصول یادگیری و برنامه ریزی هر داوطلب می‌باشد.
برنامه ریزی برای داوطلبانی که دیپلم خود را اخذ نموده‌اند و به اصطلاح ، پشت‌کنکوری محسوب می‌شوند ، نوعی متفاوت از برنامه ریزی خواهد بود. بهترین ساعات مطالعه کنکور برای هر داوطلب مختلف و متفاوت می‌باشد و همین مسئله موجب می‌گردد که در برنامه ریزی هر داوطلب به صورت جداگانه و منحصر به فرد عمل نماییم. بنابراین نمی‌توان یک نسخه برای برنامه ریزی تمامی داوطلبان پیچید.
متأسفانه در برخی از مؤسسات کنکور بعضاً به نام کشور ، ما شاهد برنامه ریزی فشرده و به تبع آن ، بدون توجه به وقت و توانایی‌های داوطلب می‌باشیم. دانش آموزان و داوطلبان بدون اینکه در رابطه با این مسئله و تفاوت‌های خود کمی دقت نمایند ، به دلیل آماده بودن این برنامه ریزی، متأسفانه ترجیح داوطلبان کنکوری به استفاده از آن می‌باشد.
مشاوره تلفنی کنکور و کاربردهای آن
همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم امروزه به دلیل اهمیت فراوان کنکور در زندگی تحصیلی و اجتماعی افراد ، برای موفقیت هرچه بیشتر داوطلبان راهکار ها و اقدامات سودمندی شکل گرفته است. اما این اقدامات چه مزایایی دارد؟ و هدف از طراحی این اقدامات چیست ؟ در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که در بازه زمانی که داوطلبان درگیر کنکور هستند ممکن است سوالات و مسائل عدیده ای برایشان به وجود بیاید که امکان مشاوره حضوری در زمینه تحصیلی برایشان فراهم نباشد.
بنابراین یکی از مزایای مشاوره تلفنی کنکور می تواند این باشد که امکان انجام مشاوره به صورت غیر حضوری را برای داوطلبان فراهم کرده است. به این صورت که داوطلبان در هر کجای کشور این امکان را خواهند داشت تا به صورت تلفنی پاسخ سوالات خود را از برترین مشاوران تحصیلی دریافت نمایند
آیا امکان انجام برنامه ریزی کنکور به صورت تلفنی وجود دارد؟
یکی از خدماتی که مشاوران در مشاوره تلفنی در اختیار افراد قرار می دهند انجام برنامه ریزی کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری می باشد که داوطلبان می توانند بدون آن که برای انجام مشاوره و برنامه ریزی هزینه رفت و آمد پرداخت کنند تنها از طریق تماس تلفنی به پاسخ سوالات خود برسند.
ضمن اینکه امکان دسترسی به این گونه مشاوره ها برای همه ی افراد در هر نقاطی از کشور فراهم است و افراد در سراسر دنیا به صورت تلفنی این امکان را خواهند داشت که با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه تحصیلی در ارتباط باشند.
خدماتی که از طریق مشاوره تلفنی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد
• انجام برنامه ریزی کنکور (هفتگی، ماهانه و سالانه) در تمامی مقاطع تحصیلی
• آموزش شیوه های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی
• راهنمایی در خصوص انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی
• معرفی بهترین منابع درسی و بهتریت آزمون های آزمایشی
• مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامی مقاطع
• اطلاع از شرایط و شهریه در تمامی دانشگاه ها
• آگاهی از رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال های گذشته در کنکور
• معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار آن ها
• و …

Source: برنامه ریزی تلفنی کنکور
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/902575
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Qzq5
نظرتان را بنویسید