سامانه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400

سامانه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
اطلاعیه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99-1400
پیرو اطلاعیه سازمان سمپاد به اطلاع می رسانیم نتایج آزمون تیزهوشان در پایه های نهم به دهم و ششم به هفتم منتشر شد ، کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی میتوانند جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان با مرکز تماس حاصل نموده و از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نسبت به مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند لذا به اطلاع می رسانیم جهت اطلاع از اعلام نتایج تیزهوشان پایه هفتم از سراسر کشور با شماره های 9099072952 ( استان تهران) تماس حاصل نماید.
نتایج آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان تیز هوشی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . آزمون تیز هوشان هرساله در اردیبهشت ماه بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. در سال 98 آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی (ششم به هفتم) با حضور دیویست و بیست هزار داوطلب و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم حدود نودونه هزار داوطلب شرکت کرده اند.
از این تعداد داوطلب شرکت کننده، حدودشانزده هزار نفر در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم وهشت هزار نفر در آزمون تیزهوشان نهم به دهم پذیرش شدند. این آزمون هرسال در سراسر کشور به منظور شناسایی دانش آموزان تیزهوش برای تحصیل در
زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
با توجه به تغییرات جدید اعمال شده در دفترچه آزمون تیزهوشان و همچنین ادغام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی زمان اعلام نتایج تیزهوشان همانند سال های گذشته که بعد از مدارس نمونه اعلام می گشت نخواهد بود ، اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان سمپاد و نمونه دولتی امسال به صورت همزمان از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت لذا داوطلبان گرامی می توانند از اواسط خرداد ماه نسبت به مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400
زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400 احتمالا همچون روال گذشته 4 الی 6 هفته پس از برگزاری این آزمون ورودی خواهد بود . نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400 به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت azmoon.medu.ir برای پایه دهم و از طریق سامانه hoosh.medu.ir برای ورود به پایه هفتم اعلام می شود .
راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400
در این قسمت می خواهیم راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 - 1400 و آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 را قرار دهیم تا دانش آموزان و والدین محترمشان بتوانند کارنامه آزمون تیزهوشان را مشاهده و دریافت کنند .
نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 از طریق سایت hoosh.medu.ir همچون سال گذشته قابل مشاهده خواهد بود

سوالات متداول
1- نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی اعلام می شود؟
معمولا در نیمه اول مرداد ماه نتایج آزمون تیزهوشان هفتم منتشر می شود.
2- نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، چه روزی اعلام می شود؟
معمولا نیمه دوم مرداد ماه ، دانش آموزان می توانند نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده کنند.
3- نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از چه سایتی منتشر می شوند؟
نتایج این دو آزمون از سایت ثبت نام هر کدام اعلام می شوند.

Source: جواب آزمون تیزهوشان هفتم
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/98573
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OxoE
نظرتان را بنویسید