چگونه بهترین نوع کابل شیلددار را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین نوع کابل شیلددار را انتخاب کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سیم و کابل

شما اینجا هستید زیرا ممکن است برای انتخاب نوع مناسب کابل شیلددار به کمک نیاز داشته باشید... یا باید بفهمید که گزینه های شما واقعاً چه هستند. در زیر بیشتر بخوانید، نمودار مقایسه محافظ کابل ما را بررسی کنید یا بروشور انواع محافظ کابل ما را دانلود کنید.

 

زمان و مکان استفاده از کابل محافظ

کاربردهای صنعتی معمولاً محیط هایی با نویز الکتریکی هستند. نویز الکتریکی، تابش شده یا به عنوان تداخل الکترومغناطیسی (EMI)، می تواند عملکرد صحیح سایر تجهیزات را به طور جدی مختل کند.

 

عایق از کابل به صورت مکانیکی در برابر سایش، رطوبت و مواد شیمیایی محافظت می کند، اما عایق هیچ گونه محافظتی از EMI ندارد. به همین دلیل، محافظ برای کاهش تداخل الکترومغناطیسی مورد نیاز است.

برای خرید کابل awg از زیتون کابل کلیک کنید.

کابل ها هم می توانند تحت تاثیر EMI و هم منبع EMI باشند. به عنوان یک منبع، کابل یا به عنوان یک هادی برای نویز عمل می کند، یا با عمل مانند یک آنتن، نویز را منتشر می کند. کابل همچنین می تواند تداخل الکترومغناطیسی تابشی را از منابع دیگر دریافت کند.

 

یک محافظ کابل برای مبارزه با هر دو کار می کند. کابل ها با درجات مختلف محافظ در دسترس هستند و درجات مختلفی از کارایی محافظ را ارائه می دهند.

 

نوع محافظ مورد نیاز به عوامل مختلفی از جمله محیط الکتریکی، سطح حفاظت مورد نیاز و ملاحظات فیزیکی مانند قطر کابل، وزن و انعطاف پذیری بستگی دارد.

 

دستورالعمل های عملی برای محافظت موثر

اگر برنامه شما اصلاً نویز دارد، مطمئن شوید که کابلی با سطح محافظ مناسب انتخاب کنید. در محیط هایی با نویز متوسط، محافظ فویل ممکن است کافی باشد. اگر محیط پر سر و صداتر است، یک سپر قیطانی یا یک سپر ترکیبی فویل-باف را در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که کابلی را انتخاب کرده اید که برای برنامه شما مناسب است. اگر کابل در معرض خمش مکرر قرار می گیرد، مطمئن شوید که به جای قیطان از کابلی با محافظ مارپیچی استفاده کنید. از آنجایی که خم شدن مداوم می تواند فویل را پاره کند، در این مورد از محافظ فقط فویل اجتناب کنید.حذف نویز به مسیری با مقاومت کم به زمین بستگی دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که تجهیزاتی که کابل به آن وصل شده است به درستی زمین شده باشد.هنگام استفاده از کانکتورها، مطمئن شوید که کانکتور کارایی محافظی برابر یا بیشتر از اثر محافظتی کابل ارائه می دهد. این اطمینان حاصل می کند که انتخاب کانکتور خود را کمتر یا بیشتر از آن مشخص نکنید و در نتیجه در هزینه شما صرفه جویی می شود. اکثر کانکتورها امکان خاتمه 360 درجه سپر را فراهم می کنند.از استفاده از کانکتورهای با کیفیت پایین با کابل های باکیفیت و بالعکس خودداری کنید - یک سیستم محافظ فقط به اندازه ضعیف ترین نقطه آن خوب است. پایبندی به این قانون تضمین می کند که تجهیزات شما در اوج عملکرد کار می کنند و پول خود را برای محصولاتی با اثربخشی محافظ نامتناسب هدر نمی دهید.

معرفی خط جدید کابل های کنترل انعطاف پذیر پیوسته EISبرای استفاده با بازوهای رباتیک و تجهیزات اتوماسیون

Lapp Tannehill می داند که تقاضای زیادی برای کابل های سفارشی وجود دارد. با همکاری با EIS Wire & Cable، کابل‌های سفارشی آنها را ارائه می‌کنیم که طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی مشتریان را در ذهن نگه می‌دارد.EIS Wire & Cable کابل‌های انعطاف‌پذیر پیوسته سفارشی را برای کاربردهای صنعتی طراحی می‌کند که در آن‌ها حرکت و خمش مداوم برای بسیاری از موارد استفاده مشتریان آنها قابل استفاده است.

صنایعی که از این کابل های انعطاف پذیر استفاده می شود، رباتیک، اتوماسیون و صنعتی هستند که معمولاً تجهیزاتی وجود دارد که نیاز به حرکت مداوم دارند.EIS Wire & Cable داده های گسترده ای را در آزمایش داخلی یک ساله خود جمع آوری کرده است. آنها انواع مختلفی از روش‌های تست فلکس را آزمایش کرده‌اند و کابل‌های سفارشی خود را برای استفاده در برنامه‌های انعطاف‌پذیر پیوسته با رتبه‌بندی‌های خاص حتی برای پیچیده‌ترین طرح‌ها تأیید کرده‌اند.Lapp Tannehill با افتخار کابل های سفارشی EIS Wire & Cable را که دارای انواع مواد ژاکت مانند PVC، TPE و TPU در هر دو پیکربندی محافظ و بدون محافظ هستند، توزیع می کند.

این کابل های سفارشی کیفیت برتر و طول عمر بهینه استفاده را ارائه می دهند - که زمان کارکرد تجهیزات شما را به حداکثر می رساند و هزینه های تعمیر و نگهداری شما را به حداقل می رساند.پیکربندی‌های طراحی پایه در اندازه‌های گیج 24AWG تا 18AWG با حداقل 19 رشته در انتخاب گیج سیم ارائه می‌شوند. همچنین در درجه بندی 300 ولت و 600 ولت و درجه حرارت -30 درجه سانتیگراد تا 105 درجه سانتیگراد با تأییدیه های آژانس موجود برای کابل سینی، ارتباطات، AWM در UL & CSA و همچنین MSHA و PMSHA موجود است.

چه نوع دیگری از انعطاف پذیری کابل وجود دارد؟ آیا از درست استفاده می کنم؟

 در مورد انواع دیگر کابل های انعطاف پذیر برای مورد استفاده خود بخوانید.پروتکل تست فلکسصنعت اتوماسیون مجموعه‌ای از روش‌های آزمایشی را شناسایی کرده است که طول عمر طولانی‌تری را در تنظیمات صنعتی با حرکت پیوسته تضمین می‌کند.پروتکل تست انعطاف پذیری که معمولا برای این نوع کابل ها استفاده می شود شامل تست شعاع خمشی (Tic-Tock) و تست پیچشی فلکس (Twist-Bend) است. این روش‌های آزمایشی برای تکرار تنش‌های مکانیکی شدیدی که کابل‌ها در کاربردهای روباتیک یا حرکتی مشاهده می‌کنند، طراحی شده‌اند.

طرح‌های کابلی که می‌توانند این روش‌های آزمایش سخت را تحمل کنند، برای کاربردهای فلکس نورد (C-Track)، تک نقطه‌ای تکراری و کاربردهای روباتیک مناسب تلقی می‌شوند.EIS Wire & Cable - Cable Design Flex Ratingsتست شعاع خمشی (تیک تاک)عایق اولیه PVC یا SRPVC دیوار حداقل 0.010 اینچ، ژاکت PVC یا TPE، محافظ و بدون محافظ.2 تا 6 هادی - 10 میلیون سیکل رتبه بندی شده7 تا 15 هادی - 2 میلیون سیکل رتبه بندی شدهعایق اولیه PVC یا SRPVC دیواری حداقل 0.010 اینچ، ژاکت TPU، محافظ و بدون محافظ.2 تا 6 هادی - 2 میلیون سیکل دارای امتیازتست پیچشی فلکس (Twist-Bend)عایق اولیه PVC یا SRPVC دیوار حداقل 0.010 اینچ، ژاکت PVC یا TPE، محافظ و بدون محافظ.2 تا 6 هادی - 20 میلیون سیکل رتبه بندی شده7 تا 10 هادی - 10 میلیون سیکل رتبه بندی شدهLapp Tannehill با افتخار محصولات EIS Wire & Cable را توزیع می کند. 

کابل های سفارشی آنها یک راه حل سفارشی برای طراحی بعدی به شما ارائه می دهند. اگر می خواهید در مورد نحوه استفاده از کابل های کنترل انعطاف پذیر پیوسته در فرآیند طراحی خود بیشتر بدانید، با ما تماس بگیرید.

 

 

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wXzr
نظرتان را بنویسید