قیمت نصب ایزوگام

قیمت نصب ایزوگام
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
parsnam
قیمت نصب ایزوگام
نمایندگی عایق پویان مجری نصب و اجرای انواع ایزوگام ها و انجام پروژه های کلی و جزئی با قیمت مناسب و با استفاده از بهترین نوع محصولات با کیفیت درجه یک و تضمینی برای انواع سازمان های دولتی , خصوصی … در سراسر تهران را نیز انجام می دهد. قیمت نصب ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد. که با توجه به شرایط سطح قابل پوشش و نوع زیرسازی هزینه نیز کاهش یا افزایش می یابد. در هنگام اجرای عایق های رطوبتی در برخی موارد جهت زیرسازی حتما باید سطح کاملا ترمیم شود. ابتدا نیاز به زیرسازی است و سطح زیر کار باید مسطح و صاف شود اگر سطح پایه از نوع موزاییک باشد در جهت این امر می توانیم از سیمان و دوغاب یا در صورت نیاز از قیرگونی استفاده شود. در غیر این صورت و اگر سطح پایه فلزی باشد ابتدا باید به صورت کامل زنگ زدگی برطرف شود که سطوح عاری از هر گونه مواد دیگر باشد سپس زیرسازی شود. انجام خدمات زیرسازی بر روی هزینه نهایی نصب ایزوگام موثر خواهد بود.
زیرسازی باید مسطح و تمیز کردن مواد از هر گونه مواد اضافی دیگر مانند ذرات , گردوغبار , آب , چوب , سطح بر آمده و فرو رفته باشد. به طور مثال در سرویس بهداشتی اگر منشا نم و رطوبت وجود داشته باشد با استفاده از لوازم خاص این کار حتما باید کاملا برطرف شود تا از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری شود. بعد از ترمیم نصاب ایزوگام می توان با خیال راحت کار اجرای ایزوگام یا قیرگونی را انجام داد. از این رو قیمت نصب ایزوگام با توجه به نوع زیرسازی متغییر است.
بنابراین حتما نمایندگی دارای سابقه کاری درخشان هستند را انتخاب نمایید. موارد گفته شده تنها برخی از قوانینی است که در هنگام اجرا باید رعایت شود. یکی از نمایندگی های مجاز نصب عایق های رطوبتی در تهران نمایندگی عایق پویان نمایندگی نصب ایزوگام و فروش انواع ایزوگام دلیجان دارای اکیپ مجرب و آموزش دیده و دارای سالها سابقه کاری درخشان آماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی و خصوصی , آپارتمان , منازل و شخصی … در غرب , شرق , شمال و جنوب تهران می باشد که با هزینه مناسب تمامی خدمات را نیز ارائه می دهد. همچنین محصولات دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر می باشند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس بگیرید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pDAN
نظرتان را بنویسید