اسرار خاکستری ها – برسی حیات در دیگر سیارات ایا حیات فرازمینی واقعی است

اسرار خاکستری ها – برسی حیات در دیگر سیارات ایا حیات فرازمینی واقعی است
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ایمان شعبان جولی
ایا حیات در جایی خارج از زمین و مارس پدید امده و بعد به انجا منتقل شده است؟ که شايد واقعاً حيات در جاي ديگري در جهان وجود داشته باشه . مي بينيم که مريخ از مکان والايي در خرد و فولکلور انسان در دوران يونان باستان برخورداره.و اين اهميت ،با نزديکتر شدن ما به پايان قرن نوزدهم بيشتر هم ميشه یعني زماني که ما به نجوم قابل استنادتري دست پيدا کرديم.

و داراي تلسکوپهاي قدرتمندتري شديم که مي شد به طور مثال با اونها کانالهاي سياره مريخ رو ديد مردم شروع کردند به تصور کردن تمدني که شايد در زماني بسيار دور در مريخ وجود داشته و اين کانالها رو به منظور رفت و آمد يا هر دليل ديگري ايجاد کرده اند.
ایا روزگاری مریخ حامل حیات بوده است

در اينصورت آيا ممکن است که ماواي موجودات فضايي بوده باشد که ما آنها را “خاکستريها” ميناميم؟ همانطور که برخي از نظريه پردازان فضانوردان باستاني به آن معتقدند؟



تمامي افسانه هاي اسطوره اي مريخ را سياره جنگ ميدانند. ایا این را می توان نشانه دانست نشانه از انچه موجودات فضايي لغب گرفته است.



بنابراين شما نميتونيد اين قاعده رو در نظر نگيريد که روزگاري در گذشته … مثلاً زماني در 1000 سال يا صد هزار سال پيش مريخ داراي يک تمدن بوده باشه.
نظرتان را بنویسید