مراحل تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی از ابتدا تا انتها - سبزکاپ

مراحل تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی از ابتدا تا انتها - سبزکاپ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
SabzCup
لیوان ‌های کاغذی و نوشیدنی های داغ همواره به هم مرتبط می باشند. با اضافه کردن مقدار کمی از خاک رس به ته لیوان و چرخاندن سریع آن، خاک رس به منافذ دیواره ها نفوذ کرده و باعث ضد آب شدن لیوان یکبار مصرف کاغذی می ‌گردد، اگرچه این امر کمی مزه و بوی مقوا را تغییر می‌ دهد.

لیوان یکبار مصرف کاغذی برای نوشیدنی های سرد، یکسان عمل نمی‌ کند و بسته به چگالش، اشکال بیرونی لیوان کاغذی را بی ثبات می ‌کند. به منظور برطرف کردن این مشکل لایه بیرونی و درونی را با موم می پوشانند.

جنس لیوان کاغذی به شکلی است که به راحتی میتوان روی آن چاپ لوگو و رنگ های تبلیغاتی خود را استفاده کرد و از باز خورد بسیار عالی لیوان کاغذی تبلیغاتی نهایت استفاده را برد.

چاپ لیوان یکبار مصرف کاغذی به صورت چاپ افست انجام می شود. که این چاپ برای تیراژ های 1000 تا 5000 به صورت چاپ عمومی (استفاده از چند فرم مختلف کنار هم) است و در کارهای با تیراژ بالاتر به دلیل بالا رفتن قیمت چاپ لیوان تبلیغاتی، به صورت اختصاصی صورت می گیرد.

استفاده از لیوان کاغذی تبلیغاتی می ‌تواند روشی مؤثر برای تبلیغ نام تجاری شما باشد که با چاپ لوگو یا عکس برندتان بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی می ‌توانید پیام شرکتتان را به مخاطبان خود برسانید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی جزء کالاهای تبلیغاتی کم هزینه می‌ باشد و از آن می‌ توان در همایش‌ ها، رستوران‌ ها و فست فود ها، نمایشگاه‌ ها، هیات های مذهبی، بیمارستان ها، ادارات دولتی و خصوصی، شرکت های تولید چای و نوشیدنی های سرد و گرم و ... استفاده کرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WjE4
نظرتان را بنویسید